افزایش قدرت گرافیکی گوشی

یک ترفند ساده برای افزایش قدرت گرافیکی گوشی هنگام اجرای بازی‌ها (ویدئو اختصاصی)

این روزها اکثر افراد از گوشی هوشمند خود به عنوان وسیله‌ای برای بازی و پرکردن اوقات فراغت استفاده می‌کنند. امشب قصد داریم تا به شما ترفندی را بیاموزیم که توسط آن می‌توانید از نهایت قدرت گرافیکی گوشی خود بهره ببرید و با کیفیت بیشتری بازی کنید.
در ویدئوی زیر که با همکاری آی‌تی‌رسان و کلیپو به فارسی دوبله کرده‌ایم، می‌توانید با این ترفند ساده ولی کاربردی آشنا شوید:

راستی، پیشنهاد می‌کنیم که هر شب ساعت 21 سری به آی‌تی‌رسان بزنید، زیرا یک ویدئوی اختصاصی و جذاب را در این زمان برایتان آماده کرده‌ایم!

11 در مورد “یک ترفند ساده برای افزایش قدرت گرافیکی گوشی هنگام اجرای بازی‌ها (ویدئو اختصاصی)”

  1. سلام من بعد از اینکه کلش آف کلنز رو آپدیت کردم گرافیک بازی بد جور اومده پایین تو گوشی دوستم گرافیکش خوبه ولی مال من بد گوشیم a10 s هستش نمیدونم مشکل از گوشیمه یا چی اگه مشکل از گوشیه چرا بقیه برنامه ها حالت قبلیشونو دارن

  2. مال من گوشیم a32 هست اما دربازی ها مانند کانتر وقتی می خوام راست و چپ کنم انگار یک زلزله داخل بازی میاد چکار کنم لطفا بگید

  3. با سلام و احترام.
    سوالی داشتم خدمتتون خواهشا راهنمایی کنید،
    تبلت سامسونگ گلکسی تب آ (SM-T515) با رم ۲ گیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگ و رزولوشن 1200×1920 HD و پردازنده ۸ هسته و GPU Vendor Arm و برد Exynos 7904 و پردازنده گرافیکی G-Mali 71 دارم، اکثرا بازیهای معروف و رو بدون لگ و مشکلی با سرعت عالی اجرا میکنه، فقط تنها ایرادش اینه که در اکثر بازیها بعضاً بازیهای کم حجم ۵۰ تا دویست مگا بیت، تصویر دچار نویز و آشفتگی میشه و کیفیت بدی پیدا می‌کنه.
    در صورتی که همان بازی روی گوشیهای دیگه با کیفیت عالی نمایش داده میشه.
    خواهشاً راهنمایی کنید مشکل از کجاست و راه حل چیه؟

    در ضمن تبلت رو ریست فکتوری کردم و همچنین به اندروید ۱۱ آپدیت کردم مشکل پابرجا بود و هیچ فرقی نکرد، دوباره به اندروید ۱۰ دانگرید کردم که مشکل همچنان پابرجاست و اصلا حل نشده.

    1. مجتبی مسکینی

      سلام
      اگه توی همه بازی‌ها پیش میاد که مشکل از جای دیگه اس اما اگه فقط یه سری بازی‌ها اینجوری میشه میتونه به خاطر پردازنده گرافیکی و رم پایین دستگاه باشه

  4. گوشی من این گزینه ها نداره ،منوی گوشیت رو فارسی میکردی تا اون گزینه های که گفتی رو پیدا کنم.سامسونگ ای ۳۰

    1
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH