مشخصات منتسب به مدل 2018 گوشی گلکسی A7 در بنچمارک GFXBench رویت شد

اگرچه این روزها تمامی نگاه‌ها متوجه پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8 است، اما این دلیل نمی شود که بخواهیم چشممان را بر روی دیگر محصولات این کمپانی کره‌ای ببندیم. امروز مشخصات مربوط به یکی از گوشی‌های این شرکت در بنچمارک GFXBench رویت شد که گفته می‌شود مربوط به مدل 2018 گوشی گلکسی A7 است.

این گوشی با شماره مدل SM-A730x در این بنچمارک ثبت شده و از آن‌جایی‌که مدل‌های 2016 و 2017 گلکسی A7 به ترتیب با شماره مدل‌های SM-710x و SM-720x رونمایی شدند، می‌توان گفت که این ادعا چندان هم بی‌پایه و اساس نیست.

بااین‌حال، براساس آن‌چه‌ که در این فهرست آمده، این گوشی از ویژگی‌هایی همچون پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 2.1 گیگاهرتزی، نمایشگر فول‌اچ‌دی، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی برخوردار خواهد بود. سنسور دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسلی عنوان شده و قرار است با سیستم عامل اندروید 7.1.1 روانه بازار شود.

هنوز زمان دقیقی برای رونمایی و عرضه این اسمارت‌فون اعلام نشده، اما از آن‌جایی‌که سری گوشی‌های گلکسی A از محبوبیت بالایی نزد علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند برخوردارند، قطعا طی یکی دو روز آینده، اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز خواهد کرد.

گلکسی A7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH