آموزش دور زدن تحریم‌های پلی‌استور در تلگرام

آموزش دور زدن تحریم‌های پلی‌استور توسط تلگرام

به علت تحریم‌هایی که وجود دارد، کاربران ایرانی نمی‌توانند نرم‌افزار دل‌خواه‌شان را از طریق مارکت پلی‌استور به صورت مستقیم دانلود کنند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد به استفاده از منابع دیگر روی بیاورند که خطرات جدی را به همراه دارد. نبود امنیت در برخی وب‌سایت‌های دانلود و همچنین وجود سردرگمی و نبود اپلیکیشن دلخواه در مارکت‌های داخلی باعث شد تا این مقاله آموزشی را برای شما تهیه کنیم تا به لطف تلگرام، تحریم‌های پلی‌استور گوگل را به نوعی دور زده و برنامه یا بازی مورد نظرتان را به آسانی از طریق ربات apkdl_bot و به طور مستقیم و با امنیت دانلود کنید.

برای ورود به این ربات از این لینک استفاده کرده یا با استفاده از آیدی “apkdl_bot@” به آن وارد شوید. با لمس گزینه شروع (start) ربات آماده خدمت‌رسانی به شما می‌شود.

آموزش دور زدن تحریم‌های پلی‌استور در تلگرام

کافیست در صفحه چت با این ربات، اسم نرم‌افزار یا بازی دل‌خواه‌تان را ارسال نمایید. البته نگران نباشید، در صورتی که حتی نام نرم‌افزار مورد نیازتان را فراموش کرده باشید با وارد کردن قسمتی از نام آن، این ربات لیستی از نرم‌افزارها و بازی‌های مشابه با آن‌ را برای شما ارسال خواهد کرد.

آموزش دور زدن تحریم‌های پلی‌استور در تلگرام

پس از ارسال نام اپلیکیشن، این ربات با سرعتی بالا لیستی از همه برنامه‌هایی که نامی مشابه با اسم وارد شده دارند، به شما نشان می‌دهد. لیستی که در مقابل‌تان قرار گرفته دارای دو گزینه است. با لمس عبارت “preview_com_supercell_clashofclans/” می‌توانید ویژگی‌های مفیدی از جمله: پیش‌نمایش اپلیکیشن، ورژن، میزان حجم برنامه به مگابایت و … را مشاهده کنید.

آموزش دور زدن تحریم‌های پلی‌استور در تلگرام

همچنین با انتخاب عبارت “download_com_supercell_clashofclans/” برنامه مورد نظر دانلود شده و بر روی سرورهای تلگرام بارگذاری می‌شود در نهایت یک لینک مستقیم در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بدون دردسر فایل مورد نظر‌تان را دانلود کنید.

آموزش دور زدن تحریم‌های پلی‌استور در تلگرام

با این روش به آسانی می‌توانید حتی نرم‌افزارهایی را که به دلیل تحریم‌های گوگل از پلی‌استور قابل دریافت نیستند، دانلود کنید و نگران امنیت دستگاه‌تان نباشید. در ضمن این ربات از قابلیت Inline نیز پیشتیبانی می‌کند که باعث شده فراخوانی و انجام دستورات توسط آن بسیار ساده‌تر از همیشه انجام شوند. از طریق این لینک می‌توانید با بهترین ربات‌های تلگرام آشنا شوید. نظرات خود را درباره این آموزش با ما در میان بگذارید.

3 در مورد “آموزش دور زدن تحریم‌های پلی‌استور توسط تلگرام”

  1. راه خوبی نیست
    دلیلش هم اینه که راه های بهتری برای دور زدن خود پلی استور هست و این راه مثل اینه که لقمه رو دور دهنمون بپیچونیم .

    1. سیدرضا خادمی

      با درود…
      این ربات توسط دو شخص هندی ساخته شده و یک فرد ایرانی نیز وظیفه طراحی لوگوی آن را برعهده داشته است. برای اینکه بدانید هر ربات را چه کسی توسعه داده، کافیه وارد قسمت About که به معنای درباره ما است، شوید و توسعه‌دهندگان آن را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH