شرکت هواوی

تولید انبوه پردازنده کایرین 970 از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد

در ماه سپتامبر امسال اتفاق‌های هیجان‌انگیزی در حوزه تکنولوژی رخ خواهد داد. براساس خبرها، آی‌فون 8 در این ماه معرفی خواهد شد. علاوه‌بر این، در این ماه پردازنده کایرین 970 شرکت هواوی به‌تولید انبوه خواهد رسید.

کایرین 970 اولین پردازنده این شرکت است که با فناوری 10 نانومتری توسعه داده شده و انتظار می‌رود که مصرف و بازدهی بسیار خوبی داشته باشد. در‌ گذشته شایعاتی مبنی‌بر این‌که هواوی در ساخت آن با مشکل مواجه شده، وجود داشت اما گویا این مشکلات برطرف شده و این ‌پردازنده بدون هیچ‌گونه تاخیری‌ به‌بازار عرضه می‌گردد.

کایرین 970

این پردازنده دارای 8 هسته پردازشی است که از 4 هسته‌ Cortex-A73 و 4 هسته‌ Cortex-A53 تشکیل شده است و حداکثر فرکانس‌کاری آن بین 2.8GHz تا 3.0GHz خواهد بود. کایرین 970 از نظر ارتباطی به‌مودم 12 LTE مجهز خواهد شد.

پردازنده‌ گرافیکی آن نیز یک مدل ناشناخته Heimdallr MP با 12 هسته پردازشی است و انتظار می‌رود که عملکرد و بازده بسیار خوبی داشته باشد. مطابق معمول این شرکت پردازنده جدید خود را همراه سری جدید گوشی‌های‌ میت، یعنی گوشی میت 10 معرفی خواهد کرد. هواوی از این دستگاه در ماه اکتبر رونمایی می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی به‌ صفحه‌ نمایش 6 اینچی ساخت شرکت JDI با رزولیشن 1080 در 2160 و نسبت‌تصویر 18 به 9 مجهز خواهد شد. این گوشی همانند میت 9 در دو‌ نسخه عادی و pro عرضه می‌گردد و احتمال دارد که این دو مدل از‌ نظر سخت‌افزاری مشخصات متفاوتی داشته باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH