کدام گوشی قهرمان جام می‌شود؟! (برنامه کامل دور حذفی)

سرانجام صعود کنندگان به دور پایانی جام قهرمانان آی‌تی مشخص شدند. اگر جدول پایانی مسابقات را مشاهده کرده باشید، با ۸ تیم صعود کننده به مراحل حذفی آشنا شده‌اید. در جدول زیر مسابقات و زمان برگزاری آن‌ها آورده شده است. تمام مسابقات راس ساعت ۱۲ ظهر آغاز می‌شود و شما ۵ روز فرصت دارید تا برنده را مشخص کنید.

فکر می‌کنید کدام گوشی قهرمان ITCCup 2013 خواهد شد؟!

 

hazfi+

62 در مورد “کدام گوشی قهرمان جام می‌شود؟! (برنامه کامل دور حذفی)”

  1. z میبره میدونی چرا چون قابلیت های زیادی داره من نمیگم s4 خوب نیست چرا اونم خیلی خوبه ولی مثلا z ضد اب هستش . سرعتش خیلی خوبه دوربین عالی داره البته s4 برتری هایی هم نسبت به z داره ولی واقعا z بهتره مثلا همیشه همه بعد از یه مدتی از تاچ سامسونگ ایراد میگیرن البته باید گفت که سونی تازه داره گوشی های خوب میده وگرنه تا قبل از این ها کسی به پای سامسونگ نمیرسید ولی الان سونی و سامسونگ و اچ تی سی در یه سطح نزدیک به هم رقابت میکنن و به خاطر همین موضوعات z با اختلاف کمی نسبت به s4 میبره و با توجه به قیمتش.

  2. من با زد و اس4 و وان کار کردم و میتونم بگم که از لحاظ صفحه نمایش و رابط کاربری زد از اس4 و وان خیلی ضعیفتره به طوری که من بعد از 4 روز از زد خسته شدم من با اکثر گوشی های سری اس سامسونگ کار کردم و زیاد باهاشون حال نکردم ولی اس4 وقتی دستم میگرم دیگه نمیتونم ولش کنم باید بگم که صفحه نمایش اس4 بهترین صفحه نمایشی هست که تا حالا دیدم فکر کنم اس4 به راحتی تو اکثر مراحل زد رو شکست بده ولی مسابقه وان با (به احتمال زیاد) جی پرو واقعا حساسه هر چند جی پرو فبلته نه گوشی.

  3. اینا رو ولش کن ..
    خدا وکیلی یه نگاه به قیافه فوق العاده خوشگل موشگل اچ تی سی بنداز !!! خداییش از همه شون سر تره و پرچم اچ تی سی بازها بالاس ..

    1. آره داداش اچ تی سی زیباست ولی به نظر شما جنس بدنه و زیبایی سلیقه ایه من که خودم پلی کربنات که سبک تر و نازک تر هستش رو بیشتر میپسندم

      1. عززیز اون موقع که همه طرف جی پرو رو میگرفتن
        اون موقع همه طرفدار سونی بودن که میخواستن یجورایی جلوی رشد حریفو بگیرن
        بله
        الان یک نفرم نمیاد پشت شما و بگه بله

  4. software عزیز خود شرکت سونی هم چنین تعصبی رو اس پی نداره!
    اچ تی سی وان چی/ دوربین ضعیف؟؟؟!!!!!! این حرفو جای دیگه ای نگی ها تا آخر عمرت به خاطر چین حرفی مسخره ت میکند!
    وان یکی از بهترین دوربینا رو داره و به نظرم بعد از نوکیا 808 و لومیا 1020 بهترین دوربین دو داره.

  5. طرفدارای اکسپریا زد رای مثبت و طرفدارای گلکسی اس4 رای منفی بدن ببینیم هر طرف چند مرده حلاجه☺

  6. من همیشه طرفدار سونی بودم اما از نظر قدرت بین این گوشیا one و s4 باید بیان فینال. اونجا هم s4 شانس بیشتری داره برنده بشه… اما تو این مسابقه جای یه گوشی خالیه و اون: z ultra. اگه اون میومد اصلا دیگه مسایقه معنی نداشت. از اول برنده معلوم بود. از همه نظر از همه ی گوشیایی که تا حالا تولید شده بالاتره، اونم نه یه سر و گردن، چندتا سر و چند گردن.
    فقط z ultraaaaaaaaaaaaaaaaaa
    LOL

  7. فقط s4 می بره htc one هم خورده خاک شیر میکنه هر کی طرفدار سامسونگ like کنه.

    htc ????????????????????????????? بی خود ترین گوشی حتی از نوکیا 1616 بی خودتر.

    1. منظورت اون دمپایی پلاستیکیه که بنچمارک هاش تو زرد از آب درومد؟وان بی نظیره…….پردازنده قدرت مند و بهینه و هماهنگ با سیستم……..اس4 چی؟قدرتمندترین پردازنده پر مصرف به همراه یک دنیا باگ و ایراد سخت افزاری و نرم افزاری…………………..
      وان یعنی قدرت در کنار زیبایی و کیفیت………..اس4 یعنی فقط قدرت و باگ و ایراد…….میگی نه؟منتظر فینال باش تا ببینی…….

    2. فقط hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttcccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc

  8. iphone 5 حـذف میدونی چـــــرا چــــــــون نمیتونی طراحیه جانی آیو رو ببینی با اون سیستم عامل فوق العاده و سرعت بی نظیر
    مردم ایران عده ای کمی تعصبی نیستن اینجا هم کم دیدیم نمیگم سامسونگ یا بقیه بدن و…..ولی واقعا ایفون حقش بود حذف شه
    حقه ایفون بود که ایکسپریا جایه ایفون بیاد بالا یا ایسوس؟؟؟

  9. محمدساجد 71

    امیدوارم هر کی قهرمان میشه اس4 نشه
    به امید قهرمانی نماینده سونی یا اچ تی سی
    مرگ بر سامسونگ!!!

  10. آیفون 5 با اینکه گوشی خوبیه ولی دیگه قدیمی شده و توانایی رقابت با ابرغول های جهان رو نداره.تو مرحله قبل حذف شد.
    مسابقه sp در مقابل one برای طرفداران سامسونگ هم باید مهم باشه.چون اگه one بتونه به فینال برسه کار s4 که به احتمال زیاد به فینال میاد خیلی سخت خواهد شد.پس طرفداران سامسونگ همه شما باید عاقلانه بیاندیشید و در مسابقه one و sp به sp رای بدید.
    افرادی که تو اینجا رای میدن میشه تو 3 گروه تقسیم بندی کرد.یا طرفدار گوشی اول هستن / یا طرفدار گوشی دوم / و یا می خوان باتحقیق و منطق به گوشی برتر و مناسبتر رای بدن
    بیشترین تعداد رو هم گروه سوم تشکیل میده.پس اونایی که تعصبانه طرفدار یک گوشی خاص نیستند باید تو تحقیقشون همه فاکتورهارو در نظر بگیرن که مهمترین فاکتور قیمت هست.مثلا شما باید بگین one با 2000000 تومن چی دراختیار شما میذاره؟آیا 2 برابر sp پول دادن بهش منطقی هست یا نه؟
    از ایرادات one میشه به
    عدم ساپورت کارت حافظه
    دوربین ضعیف
    عدم پشتیبانی(فکر نکنم آندروید 4.3 براش بیاد! چون به one s فقط یدونه آپدیت اومد همونطور که به sensation هم فقط یدونه آپدیت اومد به وان هم اگه فقط یدونه بیاد میشه 4.2 اما سونی به ion خود که با 2.3 اومده بود4 و 4.1 رو داده وشاید 4.2 هم بده یعنی 3 تا آپدیت)
    اشاره کرد.
    تاحالا بهترین بازی که اومده و سخت افزار زیادی رو طلب می کنه NeedForSpeed MostWanted هست که بر روی گوشی با سی پی یو تک هسته ای 1.5 و رم 768 مگابایتی به طور روان اجرا شده.یعنی گوشی مثل sp‌تا سه چهار سال همه بازی هاررو اجرا خواهد کرد و نباید به خاطر 4 هسته ای بودن 1000000 تومن اضافه پول داد.
    امیدوارم عاقلانه بیاندیشید و به گزینه درستی رای بدید.
    درباره وین فون ها هم باید بگم که وین فون هنوز راه درازی برای شکست دادن آندروید با 800,000 نرم افزارش داره البته روان بودنش رو نمیشه انکار کرد.همچنین دوربین 41 مگاپیکسلی lumia 1020 که یه شاهکاره.

    1. فکر کنم این دوستمون تا حالا با وان کار نکرده و یکی از متعصب ترین مخاف های اچ تی سی هست.دوربین ضعیف؟!من کاری ندارم به اولترا پیکسل و…فقط شما یه بار با وان عکس بگیر متوجه میشی.دوربین که برای یک گوشی اصلا مهم نیست بلکه قدرت سخت افزاری و نرم افزاری مهمه و ایرادات و باگ های کم.نقطه برتری sp قیمت باور نکردنی اون هست اما اگه از هر لحاظ دیگه حساب کنین وان برنده بی چون چراست.و اگه کسی به اس پی رای بده یا حتما اس پی داره،یا طرفدار سونی یا سامسونگه و یا از اچ تی سی بدش میاد.
      یه لینک هم اون پایین تو کامنت های قبلیم گذاشتم که قدرت دوربین وان رو نشون میده.
      با تشکر از همه ی دوستان و مسئولین زحمت کش آی تی رسان.

      1. با گوشی های wildfire s و sensation xe و sensation xl کار کردم.عکس های وان رو هم دیدم.
        منظورم از صعیف تر این بود که در مقابل سایر پرچمداران ضعیفتره.
        برید توی سایت جی اس ام آرنا تو قسمت review گوشی sp صفحه 5 اونجا بنچ مارک ها هست.
        می تونید ببینید که از 10 بنچ مارک تو 4 تا sp جلوتره و تو 6 تا one
        البته من منکر قدرت وان نیستم اما با درنظر گرفتن قیمت ها sp به صرفه تره و تمام(یه کارایی نمی تونین بگین که sp نداشته باشه ولی one داشته باشه) نیازهاتونو برطرف می کنه.
        خلاصه مطلبم اینه که وان با پول 2 برابر امکانات 2 برابر در اختیار کاربر قرار نمی ده

        1. اس پی گوشی خیلی خوبی هست و من منکر این نیستم.قیمتش هم که عالیه.اما وان اس پی رو له می کنه چون شما اگه هر جور حساب کنین اسنپدراگون600 شاید فعلا و با وجود این نرم افزار های الان به درد نخوره و همون اس پی نیاز هارو بر طرف کنه،اما در آینده همه چیز فرق می کنه.اس پی به عنوان یک گوشی متوسط بی نظیره.اما وان نه تنها در مقابل پرچمداران دیگه ضعیف تر نیست بلکه بهترینه.وان هم قدرت داره هم کیفیت هم زیبایی (که سلیقه ایه)اما رقباش فقط یکی از این ویژگی هارو دارن.مثلا اس4 فقط قدرت داره اونم به همراه باگ ها وایرادات زیاد.یا اکسپریا زد خیلی یلی زیبا و شیک و قدرتمنده اما قدرتش از وان کمتره و صفحه نمایشش از وان ضعیف تره حتی در مدلjdc(با اختلاف کم)
          منم قبول دارم قیمت وان بالاست اما باید ببینین این قیمت ارزششو داره یا نه.من خودم از اچ تی سی بدم میومد و هنوز هم همین طور.اما وان خریدم و عاشقش شدم.هنوزم از اچ تی سی بدم میاد اما وان یه چیز دیگست.امکانات وان هم بسیار بیش تر از اس پی هست شاید در حد دوبرابر نباشه اما خیلی زیاده.مشکل سنگینی سنس هم با رم و سخت افزار قوی حل شده و رابط کاربری بسیار زیبا و قدرتمندیه که امکانات بسیار زیادی داره.باتشکر

        2. من آدما رو در این رقابت در توان مالی به 4 دسته تقسیم بندی می کنم:
          اول: کسانی که قدرت خرید هیچ کدوم از این دو گوشی رو ندارن.
          دوم:کسانی که پولشون فقط به اس پی میرسه و نمی تونن وان بخرن که قطعا به اس پی رای میدن.
          سوم:کسانی که پولشون خیلی زیاده (خیلی خیلی زیاده)مثلا روزانه 20 ملیون تومان!که این افراد قطعا دنبال بهترین فون هستند که هیچ وقت با وجود وان به سراغ اس پی نمیان چون وان برتره.
          چهارم افرادی هستن که توانایی خرید هردو گوشی رو دارن ولی پول براشون مهم هست مثل من.یعنی می خوان با پول کمتر امکانات بیشتر داشته باشن.که اکثرافرادی که میان اینجا از این دسته هستند.
          من قبول می کنم وان بهتره اما اس پی به صرفه تره.
          و چون اس پی تا 2 سال همه بازی ها و برنامه هارو ساپورت می کنه اس پی رو خریده ام.اگه وان هم می خریدم به نظرتون بعد از دوسال قدیمی نمی شد؟
          سال پیش بود که one x و s3 اومدن اما حالا قدیمی شدن.
          من خودم وان رو دوست دارم اما چون اس پی امکانات بیشتری نسبت به قیمتش ارایه می ده انتخابم اس پی خواهد بود.
          در آخر هم می خوام بگم که من قدرت وان رو میدونم و می دونم که وان بسیار قدرتمند تر از اس پی هست اما نه در حدی که 2 برابر بخوای صرفش کنی.تو هیچ بنچ مارکی وان 2 برابر اس پی نشده.
          از اینکه با افراد فهمیده ای چون شما بحث می کنم خوشحالم!

        3. دوست عزیز منم اینو میدونم که اس پی نسبت به قیمتش خارق العادس اما اصلا این جا و کلا جام قهرمانی آی تی به قدرت گوشی ها اشاره کرده و کاری به بصرفه بودن گوشی نداره.درسته که قیمت خیلی مهمه اما اینجا گفتن کدوم بهتره حتی اگه وان یه ذره قوی تر بود وان برنده میشد حتی اگه وان قیمتش ده برابر اس پی بود باز هم وان برابر میشد چون قیمت یکی از ده فاکتور مهم گوشی هست و در نه مورد باقس مانده وان کاملا سرتره.اینجا نگفتن کدوم به صرفه تره اگه اینو میگفتن اس پی همون اول همه ی گوشی هارو شکست میداد اما اینجا به قدرت اشاره شده.
          در آخر هم نفهمیدم منظورتون از جمله آخرتون چی بود داشتین مسخره می کردین یا…به هر حال باتشکر

    2. فکر میکنم شما جز دسته ی 4 هستی …
      یعنی اونایی که هیچ چیز در مورد صنعت گوشی نمیدونه !
      و علکی رای میده و همینطور متعصبانه !
      عزیز من وان جز بهترین گوشی هایی هست که تا الان معرفی شده…
      شما بیشتر 32 گیگ مصرف میکنی؟؟؟!!!!!
      نکنه عادت داری رو گوشیت ویروس بریزی ؟؟!!
      اس پی یک گوشه میان رده هست (اگه به دسته بندی ها توجه کنید) و نمیتونه به مرحله ی نهایی صعود کنه اما سونی ثابت کرد که این گوشی خیلی بیشتر از یک میان رده می ارزه …
      شما هم یکم مطالعه کن

    3. اتابک لاهوتی

      همش درسته ولی آیا از نزدیک آپدیت ها ی سونی رو دیدید و باگ هاش رو شمردید ؟؟؟؟؟!!!!!
      من که الان مدتی میشه تو نمایندگی نوکیا مشغولم همش گوشیه سونی هستش که میارن واسه مشکلات بعد از آپدیت ! سونی p , s که رام جلی بین گرفتن از اساس مشکل دارن و پر از باگ تشریف دارن … !
      مثلا چند تا رو که خودم تو سونی اس دیدم اینان:
      – وای فا کار نمیکنه
      face unloack گوشی هنگ میکنه و پنل ال سی دیش از کار میوفته ( در حالی که گوشی همچنان تاچش کار میکنه ) تنها راه باز کردن قفلش هم یا در آوردن باتری پرس شدش هست و یا انتظار چند هفته ای تا اتمام باتری و ریستارت خود بخودی !
      دوربین فیلمبرداری حتی در حالت VGA هم دارای لگ فراوان هست.
      اینا چیزایی هست که من دیدم ولی خیلی بیشتر از این مشکل داره !

      یه آپدیت سالم بهتر از 3 تا به روز رسانی مشکل داره !

  11. مهدی اسماعیلی

    هه هه خنده داره.. بهترین گوشی دنیا iphone 5 نیستش؟ اصلا اعتبار نداره مسابقت… سایت ای تی رسان دشمن اپله

  12. برنده مسابقه اول:اس 4
    مسابقه دوم:وان
    مسابقه سوم:اپتیموس جی پرو
    مسابقه چهارم:اکسپریا زد
    فینال وان در برابر اس 4
    ک قطعا در این مسابقه شاهد تعصبانه ترین رای ها خواهید بود چرا ک طرفردارهای سامسونگ همانند طرفدار های سونی واقعا متعصبن!!!!!

  13. به نظر من پدفون اینفینیتی اسوس می تونه شگفتی ساز این جام باشه و با شکست غول سامسونگ s4 به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنه و حتی قهرمان بشه، چون از نظر طراحی، مشخصات فنی و خلاقیت حرف هیچ چیز کم نداره،
    من گوشیم Padfone infinity هست و خیلی ازش راضی ام، به نظر من می ارزه آدم با سه تومن هم گوشی و هم تبلت خدا داشته باشه
    Vivaaaaaaaa Padfone

  14. محمدساجد 71

    دوستان توجه کنن گوشیهای سونی دوتا ضعف بزرگ دارن…صفحه نمایش متوسط و دوربین ضعیف که همین دوتا برای اینکه لیاقت حضور تو فینالو نداشته باشن کافیه
    من خودم عاشق سونیم و تا حالا همه گوشیام سونی بوده ولی نمیشه اینو رد کرد
    البته اس پی نسبت به قیمتش فوق العادس ولی اگه فقط به کیفیت نگاه کنیم نه!
    فینال وان و اس4

  15. ولی الله خانی

    به نظرم one ساده ترین قرعه بiش خورده. صددرصد تا فینال میره.
    طرف مقابل هم یا z میاد یا s4 .
    البته واقعا دوستان در حق گوشی های وین فون کم لطقی میکنن..
    اگه یه بار با گوشی مـل لومیا 920 کار کنید نظر بهتری راجع به وین فون ها میدید…..

  16. بزارین همین اول بگم که sp خیلی راحت one رو لوله میکنه..باید به قیمت ها هم توجه کرد و به نسبت قیمت از گوشی توقع داشت

    حالا هستیم و میبینیم

    قطعا یکی از گوشی های سونی میرسه به فینال
    یا شاید یک فینال تمام سونی داشته باشیم

    1. دوست عزیز این چ حرفیه ک ت میزنی؟؟!!!!!
      بزار ی مثال ماشینی بزنم:
      من از شما میپرسم میشه سوناتا رو با بی ام و (برای مثال 525 چون موتورش با سوناتا 100 لیتر تفاوت داره)مقایسه کرد؟؟؟ ب هیچ عنوان
      شاید سوناتا نسبت ب بی ام و ارزون باشه و کارایی خوبی هم داشته باشه اما ب هیچ عنوان در حد بی ام و نخواهد بود و اون کارائی را نداره حتی با قیمت ب صرفه تر
      مثل sp ک هیچ وقت در حد و اندازه one نخواهد بود.

  17. چرا sp رو با این هیولا انداختین .!!!!!!!!!!! من هم طرفدار SP ام و هم طرفدار نکسوس 4 الانم موندم کدومو بخرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. علیرضا مطریان

      این دو گوشی از نظر دوربین شباهت بسیار زیادی دارند (نکسوس 4 تا حدودی بهتر است)
      این دو گوشی از نظر پردازند نیز شباهت زیادی دارنـــــــــد (نکسوس 4 از 2 گیگ رم و پردازنده چهار هسته ای بهره می برد)
      این دو گوشی از نظر صفحه نمایش تفاوت کمی دارنــــــد (رنگ ها در اس پی بهترند اما زاویه دید نکسوس 4 خیلی بهتر)
      این دو گوشی از نظر پشتیبانی تفاوت زیادی دارنــــــــــــــــد (نکسوس 4 تا چند سال دیگر بروزرسانی میشود)
      این دو گوشی از نظر طراحی بدنه تفاوت جالبی دارنــــد (نکسوس 4 سبک تر و زیبا تر و خوشدست تر است)
      این دو گوشی از نظر باتری نیز تفاوت جالبی دارنـــــــــــــــد (اس پی واقعا بهتر شارژ نگه می دارد)
      در نهایت انتخاب نهایی باشماست ولی به هر حال نکسوس 4 بهتر است.

  18. جواب دوستانى که اس4 رو برنده میدونن بجز هسته هاى بدرد نخور روى کاغذ چى سر داره اگه یکبار وان رو دستتون بگیرید اون وقت میفهمید گوشى یعنى چى,ضمنا سنس وان از کل برندهاى دیگه سرتره.دوربینش فوق العادس.

  19. محمدساجد 71

    منم با حمید موافقم…حداقلش اینه که ایفون از sp و nexus4 سره واین خودش جای بحثه که این نوع رقابت درسته یا خیر!?
    تصور میکنم برای اینکه گوشیها بهتر رتبه بندی بشن باید تغییراتی تو نحوه امتازدهی به گوشیها ایجاد بشه

  20. سلام….یه سوال خیلی بزرگ تو ذهنمه….!!!!!!!چرا گوشیهای 4 هسته ای باید با اس4 8 هسته ای مقایسه بشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟محبت میکنید علتش رو بهم بگید؟؟؟؟؟؟

    1. میثم مرادلو

      اس4 هشت‌هسته‌ای نیست! البته به صورت فیزیکی چرا! هشته هسته اس4 با هم کار نمیکنن و یه جورایی دو تا پردازنده چهار هسته‌ای داره و نباید بهش هشت هسته ای گفت، و در ضمن معیار مقایسه گوشی ها تعداد هستشون نیست، بعد قدرت گوشی به تعداد هسته نیست خیلی چیزا مهمه، برای مثال اس پی اینجا دو هسته ای هست، مثل اینکه شما مقالات مسابقه رو نخوندید که اینطور میگید!

    2. اس4 هشت هسته ای نیست و 4+4 هسته ایه که بهینه نیست و باگ های زیادی داره و بیش از حد داغ می کنه و…هزار جور ایراد سخت افزاری و نرم افزاری زیادی داره.سامسونگ برای این که چیپست های پر از ایراد اگزینوس خودشو برتر جلوه بده دست به کاری زد که به خاطر 10 امتیاز بیش تر آبروی خودشو برد و گفت که آپدیتی برای رفع این آبرو ریزی منتشر میکنه.
      به نظرمن وان هم نوت2 و هم جی پرو رو شکست میده اما اس پی!!!واقعا طرفدارای زیاد و تعصبی داره.هر چند که وان اس پی رو له می کنه اما طرفدار های اس پی و قیمتش امتیاز های خیلی بزرگی هستن.با تشکر

  21. iphone 5 که از همه این گوشی ها برتره حذف شد؟؟؟؟؟؟
    بابا جمعش کن این مسخره بازیارو
    گوشی من htc one هست ولی iphone 5 از همه سرتره

    1. مجتبی مسکینی

      باید تعادل بین طرفین برقرار باشه! الان اگه دقت کنید دو طرف در تعادل هستن مثلا هردو فینالیست کارشون واسه رسیدن به فینال به یه اندازه سخته و اینطوری نیست که یکیشون بازی هاش راحت تر از اون یکی باشه یا به نوعی خیلی راحت تر به فینال برسه! اگه اونطوری که شما میگین برنامه ریزی میشد ممکن بود یه طرف مسابقه خیلی از طرف دیگه سخت تر باشه و یکی از فینالیست ها خیلی راحت تر از دیگری به فینال برسه!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH