قیمت موتورولا موتو X، مشخص شد!

moto-x-2-hero

یکی از مورد انتظار ترین گوشی های امسال را می‌توان موتورولا موتو X، دانست. پرچمداری که به رغم شاخصه های خاص قرار است، دشمان قدرتمندی همچون گلکسی S4، اکسپریا Z و اچ تی سی One را مغلوب سازد!

هنگامی که  موتورولا پرچمدار جدید خود را رونمایی کرد، از اپراتور هایی که پذیرای موتو X خواهند بود تا صحبت از ویژگی های بی نظیرش از جمله امکان سفارشی سازی آن،چیزی را از صحبت های خود دریغ نساخت اگرچه از قیمت و تاریخ عرضه آن، چیزی بر زبان نیاورد. حال به نظر می‌رسد زمان عرضه این شاهزاده فرا رسیده و آن تاریخ احتمالا، 23 ماه می خواهد بود.

به تازگی نیز، Moto X در سایت Best Buy site برای اپراتور های مشهور ایالات متحده آمریکا از جمله Verizon، AT&T و  Sprint در دو رنگ مشکی و سفید پیش فروش شده است. قیمت موتورولا موتو X، با قرارداد 2 ساله 199.99 دلار و نسخه بدون قرارداد آن نیز، 699.99 دلار می‌باشد. دیروز هم، Leo Laporte اظهار داشت اپراتور ها تنها حاضر به پرداخت 350 دلار از قیمت واقعی این گوشی می‌باشند و حال نیز سایت  Best Buy، با اعلام کردن قیمت 199 دلاری نسخه قراردادی آن، مهر تاییدی بر صحت وی، ارائه کرد!

آیا  پرچم دار جدید موتورولا، Moto X در لیست خرید شما جای گرفته یا حاضر نخواهید بود پول خود را بابت چنین گوشی، فدا سازید؟!

5 در مورد “قیمت موتورولا موتو X، مشخص شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH