آغاز تولید اولیه آی‌فون‌ 8، 7S و 7S پلاس

شایعات در رابطه با آی‌فون 8 دیگر به اوج خود رسیده‌اند و از همه چیز برای‌مان خبرهایی دارند. از به تعویق افتادن عرضه این دستگاه گرفته تا آماده نشدن اسکنر اثر انگشت زیر صفحه، همه و همه در همین چند هفته جز اخبار پر بازدید بوده‌اند.

اخیرا اما اکانت توییتر بنجامین جسکین اعلام کرده که فاکسکان تولید امتحانی آی‌فون‌ها را آغاز کرده است. طبق گفته‌های وی، کارخانه در حال تولید ابتدایی آی‌فون‌های 7S، 7S پلاس و آی‌فون 8 است و هیچ چیز از برنامه عقب نیست.

تعبیه اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش هم در حال آزمایش بوده و شاید همه چیز به خوبی و موفقیت تمام شود. اگر گفته‌های بنجامین درست باشد، حدس می‌زنیم که اپل در مرحله اولیه تولید آی‌فون‌ها یعنی 200 واحد در روز باشد و آی‌فون 8 هم قرار نیست دیرتر عرضه شود.

آی‌فون 8

در توییت دوم هم وی به این نکته اشاره کرده که ماشین آزمایش مشغول تست تعبیه اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش است، هر چند استفاده از کلمه “شاید” در ادامه توییت، از اعتبار آن می‌کاهد. با این‌که توصیه می‌کنیم این توییت را زیاد معتبر ندانید، می‌شود دید که اپل بالاخره توانسته از پس مشکلاتی که پیش روی‌ش داشته بر بیاید.

با نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال جاری میلادی، باید منتظر شنیدن اخبار بیش‌تری از این هندست پر سر و صدا و همیشه حاضر در اخبار باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH