سونی اکسپریا XZ1 در گیک‌بنچ رویت شد

اسمارت‌فونی از سونی که با شماره مدل G8341 شناخته می‌شود برای دومین‌بار لو رفت، البته این‌بار نوبت به GeekBench رسیده است تا مشخصاتی از این اسمارت‌فون قدرتمند را منتشر کند. سونی G8341 (اکسپریا XZ1) از چیپ‌ست اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند و به 4 گیگابایت رم مجهز شده است، این هندست از اندروید 7.1 نوقا استفاده می‌کند.

اکسپریا XZ1

دیگر خبری که اطلاعات این اسمارت‌فون را منتشر کرده است، نشان می‌دهد که سونی G8341 ممکن است به‌صورت پیش‌فرض به اندروید O مجهز شود. از آن‌جایی‌که گوگل هنوز در حال توسعه این نسخه از اندروید است، نمی‌توان به‌صورت قطعی در این مورد اظهار نظر کرد.

از دیگر مشخصات سونی G8341 می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و قیمت 860 دلاری آن اشاره کرد. این گوشی در ژاپن با کدنام SO-01K شناخته می‌شود و از آن‌جا که اکسپریا XZ با کد SO-1J شناخته می‌شد، می‌توان انتظار داشت که این هندست یک نسخه به‌روز شده از اکسپریا XZ باشد.

هم‌چنین یک اسمارت‌فون دیگر با کد 8441 وجود دارد که می‌تواند نسخه کوچک‌تر این هندست باشد که با نام اکسپریا XZ1 Compact شناخته خواهد شد. این هندست نمایشگری 4.7 اینچی دارد که وضوح آن اچ‌دی است. به‌هر حال انتظار می‌رود چند اسمارت‌فون جدید از سونی را در نمایشگاه IFA مشاهده کنیم.

2 در مورد “سونی اکسپریا XZ1 در گیک‌بنچ رویت شد”

    1. سونی و مشکل قیمت.
      کیفیت سونی واقعا بهتره ولی تفاوت قیمت بیشتر از این بالاتر بودن کیفیته

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH