بازی پوکمون تا پایان سال 2018 برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود

Pokemon یک انیمیشن سریالی در سبک ماجراجویی اکشن بوده که توسط کمپانی Pokémon USA ساخته‌ شده است .بازی پوکمون نیز براساس این سریال ساخته‌ شده که طرفداران بسیاری در دنیا و همچنین کشور ما دارد. در مراسم E3 که ماه گذشته برگزار شد، نهایتا کمپانی نینتندو به درخواست گیمرهای خود جواب مثبت داد و قرار است که بازی مشهور پوکمون (Pokemon RPG) که تابه‌حال برای کنسول دستی این کمپانی عرضه نشده است را روانه بازار کند.

اگر از اخبار مطلع باشید، شرکت نینتندو مدتی قبل اعلام نمود که قرار است بازی پوکمون RPG برای نینتندو سوییچ در آینده‌ای نزدیک عرضه شود.

مانند همیشه جزئیات زیادی در مورد چگونگی منتشرنشده است و همچنین تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی برای کنسول نینتندو سوئیچ برای کسانی که منتظر آن هستند در دست نیست و باید همچنان علاقه‌مندان منتظر بمانند. براساس آخرین اخبار منتشر شده توسط (Nintendo Life)، این کمپانی بازی پوکیمون RPG را در لیست بازی‌های سال 2018 یا بعد از آن قرار داده است.

این خبر که زمان مشخصی برای عرضه این بازی اعلام‌ نشده، مورد جدیدی نبوده و این بی‌برنامگی همیشه در اعلام تاریخ عرضه بازی‌های این کمپانی وجود دارد. همان‌گونه که همین مشکل برای بازی‌های سال 2017 نیز وجود داشت.

سونکازو ایشیهارا از کمپانی پوکمون در مورد زمان ارائه این بازی برای نینتندو سوییچ می‌گوید:

ممکن است عرضه این بازی بیش از یک سال به طول بیانجامد. در بهترین حالت ممکن این بازی در سال 2018 روانه بازار شود، البته اگر مشکلی به‌وجود آید این بازی در سال 2019 عرضه می‌گردد.

بااین‌حال مطمئنیم که گیمرهای پوکمون خیالی آسوده دارند که این بازی درنهایت برای این کنسول ارائه خواهد شد و درنهایت کمی صبر می‌تواند آن‌ها را به مراد دلشان برساند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH