افشای مشخصات کامل گلکسی S8 اکتیو؛ باتری 4000 میلی‌آمپری به همراه اندروید 7.0

سامسونگ گلکسی S8 اکتیو که در طی هفته‌های اخیر خبرها و یا بهتر بگوییم شایعات زیادی را به خود اختصاص داده بود، باری دیگر در فضای وب خودنمایی کرد. با توجه به اسلایدهایی که از این گوشی جدید سامسونگ به بیرون درز کرده، بخش قابل‌توجهی از مشخصات کلیدی و همچنین تفاوت‌های این گوشی با مدل معمولی گلکسی S8 فاش شد.

با استناد به این تصاویر که ساعاتی پیش در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شدند، جدای از باتری 4000 میلی‌آمپری و بدنه جان‌سخت، بسیاری از مشخصات میان گلکسی S8 اکتیو با مدل معمولی این گوشی یکسان است. اما نکته جالب‌توجهی که در این اسلایدها به چشم می‌آید، مجهز بودن این گوشی به نمایشگر اینفینیتی دیسپلی (Infinity Display) است که در خبرهای پیشین مطرح شده در خصوص این اسمارت‌فون مشاهده نشده بود.

ابعاد این گوشی برابر با 5.99 در 2.95 در 0.39 اینچ عنوان شده، که بزرگ‌تر از مدل اصلی گلکسی S8 است که از ابعاد 5.86 در 2.68 در 0.31 اینچ برخوردار بود. وزن این اسمارت‌فون برابر با 206 گرم پیش‌بینی شده که در مقایسه با وزن 185 گرمی‌مدل سال قبل یعنی گلکسی S7 اکتیو، کمی‌سنگین‌تر است.

از دیگر ویژگی‌های ذکر شده در این اسلایدها می‌توان به نمایشگر مجهز به قابلیت ضدشکنندگی و یا همان نمایشکر نشکن و برخورداری از گواهینامه IP68 اشاره کرد که مقاومت این گوشی را در برابر نفوذ آب و گردوغبار تضمین می‌کند. ناگفته نماند که این قابلیت در گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس نیز وجود دارد.

گلکسی S8 اکتیو

همچنین، این اسمارت‌فون جان‌سخت از گواهی نظامی‌ MIL-STD-810G نیز بهره می‌برد که از مقاومت گلکسی S8 اکتیو در برابر سقوط از ارتفاع، شوک و تغییرات شدید آب‌وهوایی خبر می‌دهد. بااین‌حال، سامسونگ این گوشی را در رنگ‌های خاصی همچون خاکستری (Meteor Gray) و طلایی (Titanium Gold) عرضه خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های ذکر شده برای این گوشی می‌توان به نمایشگر 5.8 اینچی سوپر امولد با پوشش گوریلا گلس 5، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی قابل ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی تا 256 گیگابایت، پردازنده اسنپدراگون 835، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH