آیفون بعدی، به یک اسکنر اثر انگشت مجهز خواهد شد!

iphone-5-review-04-640x426

به نظر می‌رسد ماجرای مجهز شدن آیفون 5s یا آیفون بعدی به یک اسکنر اثر انگشت، برای راویان آن، تبدیل به یک بازی شده است چراکه هربار می‌شنویم آیفون بعدی به اسکنر اثر انگشت مجهز خواهد شد و فردا، حرف نقض آن گفته سردرگمی مان را دو چندان ‌می‌سازد!

حال به تازگی تحلیلگر KGI، آقای مینگ چی کو، این ویژگی را تایید کرده و می‌گوید اسکنر اثر انگشت در یک دکمه محدبی شکل جاسازی شده است و اپل به زودی، آیفون های خود را به چنین تکنولوژی مجهز خواهد کرد. این دکمه بنا بر گفته آقای مینگ چی کو، از جنس سافایر خواهد بود تا خواص این پوشش، دکمه را از خراشیدگی محفوظ نگه‌دارد! و همچنین از اسکنر اثر انگشت که در این دکمه جای گرفته محافظت به عمل خواهد آورد.

کمپانی بیومتریک AuthenTec،  به دلیل استفاده از یک سیستم متفاوت برای اسکن اثر انگشت، توانست توجه مدیران و سهام داران اپل را برروی خود معطوف سازد و سال گذشته اپل، این کمپانی را به تصاحب خود درآورد. حال آقای کو می‌گوید سیستم AuthenTec احتمالا در برابر گرد و غبار نیز مقاوم می‌باشد. وی همچنین انتخاب دکمه Home، به عنوان محفظه مصون سازی اسکنر اثر انگشت بهترین جایی است که اپل می‌تواند آن را در بدنه آیفون بعدی خود، محفوظ سازد چراکه کاربران در یافتن این اسکنر، اشتباه نخواهند کرد.

بر طبق گزارشی آیفون بعدی با به کار بستن چنین تکنولوژی هایی می‌تواند سهم فروش خود را در برابر مدل های آندرویدی و ویندوز فونی افزایش دهد. علاوه بر این، اسکنر اثر انگشت سبب خواهد شد تا امنیت کاربران در حین استفاده از تلفن هوشمند آیفونی خود، در سطح بالایی قرار بگیرد. این اسکنر می‌تواند با بررسی اثر انگشت، به هویت شخص مورد نظر که با آیفون خود مشغول به کار شده پی برده و وی را شناسایی نماید اگرچه با مشاهده تصاویر درز کرده از نسل بعدی پرچم داران آیفون، چیزی به جزء سردرگمی و پوچی نصیبمان نخواهد شد چراکه همچنین تکنولوژی به نظر نمی‌رسد در آیفون های نسل بعد، به کار گرفته شده باشد و حال اگر به پتنت های به ثبت رسیده اسکنر اثر انگشت اپل، بنگریم این سردرگمی دو چندان می‌شود!

آیفون نسل بعدی، احتمالا در 10 سپتامبر با نسخه ارزان قیمت تر خود معرفی شود و پردازنده ای قدرتمند، اسکنر اثر انگشت و دوربینی 13 مگاپیکسلی از جمله امکاناتی هستند که منتظر حضورشان در آیفون  نسل بعد، خواهیم بود!

نظر شما درباره حضور تکنولوژی اسکنر اثر انگشت در آیفون بعدی چیست؟! آیا شما به حضور این تکنولوژی، در نسل بعدی آیفون اطمینان دارید یا آیفون را یک بازنده از پیش مشخص شده، تصور خواهید کرد؟!

5 در مورد “آیفون بعدی، به یک اسکنر اثر انگشت مجهز خواهد شد!”

  1. salam
    motmaenan , too chan hafte aval gheymata hobab dare , ama ba tavajoh be inke tahrime goshio bar dashtan , gheymatesh kheyli ham bala nakhaahd bood , khodeo company ham elaam karde ke gheymate 5s , ham gheymate 5 khahad bood
    hads mizanam baad az gozashte 3 hafte az vorode 5s , gheymatesh be 3 toman berese.

  2. نه 4 تومن که خیلی بالاست برای این تغییراتی که می گن و اگر 4 تومن بشه خیلی ها خریدای کمپانی های دیگرو به اون ترجیح می دن و خیلی از هوادارانشم با همون 5 سر می کنن. فکر کنم 3تومن تا 3و خورده ای بشه.هر چند که تو ایران هیچ چیز غیر ممکن نیست ولی بعید میدونم .خودمم خیلی مشتاق و منتظر قیمت جدیدشم.

  3. امیدوارم باز جانی آیو دخالت بیشتری داشته باشه تو 5 اس تا بتونه به بهترین شکل ایفون رو طراحی کنه
    فقط تو ایران بیاد 5 اس چند میشه 4 میلیون؟! :O
    نظراتتون رو بگید در مورد قیمت ایفون 5 اس و ارزان قیمت
    من میگم 4 میلیون اولش که بیاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH