گلکسی نوت 8 با قابلیت‌های پیشرفته‌ای در بخش مولتی‌مدیا عرضه خواهد شد

دیروز سامسونگ علاوه‌بر توزیع سود سهام سهامداران، اطلاعات تازه‌ای را درباره چیپ‌های 7 نانومتری این شرکت که در سال آینده تولید خواهند شد، منتشر کرد و همچنین صحبت‌های جدیدی را در مورد فبلت گلکسی نوت 8 بیان کرد.

همانطور که می‌دانید گلکسی نوت 8 به نمایشگری 6.3 اینچی با نسبت تصویر 18.5:9 مجهز خواهد شد. مغز متفکر این دستگاه نیز جدیدترین چیپ‌ست اسنپدراگون کمپانی کوالکام یا قدرتمند‌ترین پردازنده اگزینوس سامسونگ خواهد بود. از دیگر مشخصات این گوشی‌ هوشمند هم می‌توان به بهره‌گیری از 6 گیگابایت حافظه رم و باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر اشاره کرد.

پس از ماجرای پیش آمده برای گلکسی نوت 7، سامسونگ به شدت در حال تلاش است تا این‌بار همه چیز درست و بدون هیچ مشکلی جلو رود. به همین دلیل این غول دنیای تکنولوژی یک باتری کاملا جدید را طراحی کرده ولی می‌داند برای این‌که دوباره اعتماد دوست‌داران کهکشانی‌های سری نوت را کسب کند، باید ویژگی‌های تازه و منحصر به‌فردی را در نوت 8 قرار دهد. بنابراین سامسونگ تنها به ارتقا سخت‌افزاری این پرچمدار راضی نشده و مدیر بخش موبایل سامسونگ آقای DJ Koh وعده داد که این‌بار گلکسی نوت 8 با ویژگی‌های شگفت‌انگیزی عرضه خواهد شد:

کهکشانی‌های سری نوت برای نخستین بار در سال 2011 با طیف وسیعی از امکانات چند رسانه‌ای مانند صفحه‌نمایش بزرگ و قلم S Pen عرضه شدند. اما این‌بار گلکسی نوت 8 با قابلیت‌های چند رسانه‌ای جدیدتر و پیشرفته‌تری خواهد آمد.

با وجود اینکه به‌طور دقیق نمی‌دانیم این ویژگی‌های جدید نوت 8 در بخش مولتی‌مدیا چه مواردی را شامل می‌شود ولی می‌توان گفت که افزایش حساسیت قلم S Pen و بهره‌گیری از فناوری نمایشگر HDR، از قابلیت‌هایی هستند که سامسونگ در این اسمارت‌فون قرار خواهد دارد. ولی با توجه به صحبت‌های آقای DJ Koh مبنی بر مجهز شدن به امکانات تازه و خلاقانه به نوت 8، بی‌صبرانه منتظر رونمایی از جدیدترین دستاورد این کمپانی هستیم.

 

به سوپر گروه سامسونگ گلکسی نوت در تلگرام ملحق شوید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH