هواوی با میت 10 به جنگ با اپل می‌رود

هواوی در سال گذشته بسیار پرکار و پر تلاش بوده است، در نوامبر (آبان) از میت 9 رونمایی و در ژانویه (دی) آن را در ایالات‌متحده به فروش رساند. سپس دو دستگاه P10 و P10 پلاس معرفی شدند. اگر همین‌طور پیش برویم، به‌نظر می‌رسد شرکت برای نیمه دوم سال نیز برنامه‌هایی دارد.

میت 10

ریچارد یو اعلام کرد که میت 10 در بسیاری از جهت‌ها برتر از آی‌فون 8 خواهد بود. وی در مصاحبه‌ای اعلام کرد:

ما محصول قوی‌تری داریم. عمر باتری بیشتر، سرعت شارژ سریع‌تر، قابلیت عکاسی بهتر، و بسیاری از دیگر ویژگی‌ها که به رقابت ما با اپل کمک می‌کنند.

با اینکه اطلاعات دیگری درز نکرده ولی از نشست‌های قبلی می‌دانیم که هواوی میت 10 با تراشه 10 نانومتری Kirin می‌آید و شاید بدون حاشیه باشد. متاسفانه ما به تاریخ دقیق زمان معرفی نیز دست نیافته‌ایم ولی برای دیدن آنچه هواوی در آینده معرفی می‌کند، مشتاق هستیم.

4 در مورد “هواوی با میت 10 به جنگ با اپل می‌رود”

    1. امیر محمد البرزی

      با تشکر از دقت شما در خواندن نظر قبل 😐
      تلاش می کنم بیشتر از کلمات فارسی استفاده کنم تا عربی. بزرگ شدن دامنه لغات نکته بسیار مهمی هست که هم برای بهتر شدن ارتباط ما با دیگران مهم هست و هم برای زنده نگه داشتن زبان فارسی. به طور مثال اگر شما دامنه لغات بالایی داشته باشید، در یک مهمانی لازم نیست به هر تعارفی بگویید «مرسی» زیرا می توانید از عبارات دیگری چون «ممنون» و «متشکرم» و… استفاده کنید. به اضافه اینکه در زبان انگلیسی برای هر آبی به روشنایی، غلظت و دیگر ویژگی ها؛ یک کلمه به خصوص به کار می برند. در زبان فارسی نیز مانند این را داریم مثلا «آبی فیروزه ای» یا «آبی لاجوردی» ولی چون افراد زیادی از چنین کلماتی استفاده نمی کنند، بیشتر جامعه هردو رنگ ذکر شده را «آبی» می بینند. این ها تنها چند قطره کوچک از یادگیری درست زبان می باشد 🙂

    1. امیر محمد البرزی

      سلام، با تشکر از دقت شما.
      به خاطر پاس داشتن زبان و بزرگ نمودن دامنه لغت خواننده، سعی می کنم از کلماتی استفاده کنم که مترادف هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH