برترین دوربین‌های فیلم‌برداری ورزشی در رنج‌های قیمتی مختلف

کاش وسیله‌‌ای بود که با آن فیلم و عکس می‌گرفتیم. اما درجاهای ناشناخته و درحال انجام‌دادن کارهای محیرالعقول! با توسعه روزانه تکنولوژی برای این‌کار هم یک وسیله اختراع شد. دوربین فیلم‌برداری ورزشی. این‌ها سخت‌جان هستند و به این آسانی‌ها نابود نمی‌شوند. همه آن‌ها خوراک مسابقات بین‌المللی هستند و در رقابت‌های زیادی شرکت کرده‌اند و هنوز هم حضور دارند. این‌ها مثل همنوعان DSLR خود شکستنی و خوشگل نیستند و تنها بسیار مقاوم هستند. آن‌ها را باید به دست خود یا به کلاه‌‌خود (محکم) ببندید و بعد هرکار خفنی که دل‌تان می‌خواهد انجام بدهید. اگر قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید و در بازار گیج شده‌اید٬ پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…

نکته: این لیست براساس قیمت طراحی شده و ترتیب آن نزولی است.


1- دوربین فیلم‌برداری ورزشی گوپرو مدل HERO4 Black

به‌ بهترین مدل در کل دنیای این ابزارهای سرسخت رسیدیم. دیگر فکر کنیم که همگی کمپانی گوپرو را می‌شناسند. مخصوصا کسانی که با جهان دوربین‌ها آشنایی دارند. دوربین‌های فیلم‌برداری ورزشی این کمپانی زبان‌زد خاص و عام هستند و کیفیت آن‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این مدل تروتازه تقریبا 150 گرم بوده و کم‌ و به بیش اندازه یک اسمارت‌فون است. پس به‌راحتی در دست جای می‌گیرد. دقت حسگر هم 12 مگاپیکسل قرار داده شده؛ لازم به ذکر است که این دوربین می‌تواند با رزولوشن 4K با نرخ 30 فریم‌بر‌ثانیه فیلم‌برداری کند. همچنین اگر مایل بودید٬ قادر هستید که با کیفیت 2.7K و فول اچ‌دی و اچ‌دی به ثبت ویدیو بپردازید. صوت هم به صورت مونو ضبط می‌شود.

برند گوپرو برای این محصولش یک صفحه‌نمایش از نوع LCD قرار داده تا حجت را بر او تمام کند. خروجی‌های USB و HDMI به این مدل آمده‌اند تا اشتراک فیلم‌ها بیش‌ از‌ پیش آسان باشد. ناگفته نماند که این دوربین دربرابر آب تا عمق 40 متری مقاوم است. ضمنا گوپرو همراه این دوربین کلی لوازم‌ جانبی به شما هدیه می‌دهد که بیش‌تر آن‌ها برای محافظت از این دستگاه گران‌ قیمت تعبیه شده‌اند.

حدود قیمت: یک میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان


2- دوربین فیلم‌برداری ورزشی گوپرو مدل HERO Session

بازهم یکی از محصولات خوش‌ساخت این کمپانی (اما با قیمتی کم‌تر) مهمان لیست ما شد. این مدل نسبت به برادران میلیونی‌اش ارزش خرید بیشتری دارد و همین که آرم برند گوپرو رویش نقش بسته٬ کافیست که علاقمندان به این نوع دوربین‌ها را شیفته خود کند. دقت حسگر این دوربین 8 مگاپیکسل است. همچنین به شما این امکان داده شده تا با رزولوشن فول‌ اچ‌دی و با نرخ‌های مختلف فیلم‌برداری کنید. لازم به ذکر است که قادر هستید با کیفیت اچ‌دی یا پایین‌تر نیز به برداشت ویدیو بپردازید. یک صفحه‌نمایش کوچک از نوع LCD به این دوربین آمده تا کاربر استفاده راحت‌تری داشته باشد.

از قلم نیافتد که یک خروجی USB در این وسیله حضور دارد تا شما به‌سرعت ویدیوهای هیجانی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. تا یادمان نرفته باید بگوییم که این دیوایس دربرابر آب تا عمق 10 متری مقاوم است و خم‌ به‌ ابرو نمی‌آورد. ضمنا قابلیت دید در شب به این دوربین اضافه گشته تا به شما در تولید فیلم‌های ترسناک کمک کند!

حدود قیمت: هشتصد و پنجاه هزار تومان


3- دوربین فیلم‌برداری ورزشی شیائومی Yi 4K

دوربین فیلم‌برداری ورزشی

شیائومی درهمه‌جا حضور دارد و با وسیله‌های اقتصادی و باصرفه خود دل و جان کاربران را می‌برد. در لیست ما هم یکی از محصولات این شرکت بزرگ جای گرفت. این مدل تقریبا 100 گرم وزن دارد. پس حمل و نقل آن بسیار آسان است و مشکلی به‌وجود نمی‌آورد. نوع حسگر CMOS و دقت آن 12 مگاپیکسل است. پس باید همین‌جا بگوییم که کیفیت‌ عکس‌های گرفته شده٬ بسیار راضی‌کننده است و کاربر (هیچ‌وقت) از خرید این محصول پشیمان نمی‌گردد.

همچنین به شما این امکان داده شده تا با رزولوشن 4K و با نرخ 30 فریم‌ برثانیه فیلم‌برداری کنید. ناگفته نماند که کاربر می‌تواند با کیفیت اچ‌دی و با نرخ 240 فریم‌برثانیه به برداشت ویدیو بپردازد. باید توجه داشته باشید که این اعداد و ارقام به هیچ‌وجه در این رنج قیمتی عادی نیستند و در یک کلام «خارق‌العاده هستند!» همچنین این دوربین به یک فلاش مجهز شده تا شما را در ثبت عکس‌های عالی در تاریکی یا شرایط نوری ضعیف یاری کند. از قلم نیافتد که (خوشبختانه) لرزشگیر تصویر و فوکوس خودکار در دل این محصول گنجانده شده‌اند و کلی به کارتان خواهند آمد.

حدود قیمت: هشتصد و پنجاه هزار تومان


4- دوربین فیلم‌برداری ورزشی شیائومی مدل Yi Travel Edition

اگر می‌خواهید که یک دوربین ورزشی با پکی کامل و قیمتی مناسب داشته باشید٬ حتما این مدل را در سبد خرید خود جای دهید. چراکه این محصول از کمپانی خوش‌نام شیائومی همراه یک مونوپاد و ریموت کنترل عرضه می‌شود که دیگر شما را از خرید آن‌ها بی‌نیاز می‌سازد. این وسیله تقریبا 70 گرم وزن دارد و به آسانی در دست جای می‌گیرد. همچنین شما می‌توانید با رزولوشن 16 مگاپیکسل عکس‌های خوب (باتوجه به دریچه دیافراگم این مدل) و روشنی بگیرید. ضمنا به شما امکان این داده شده است تا با کیفیت فول اچ‌دی و با نرخ 60 فریم‌برثانیه ویدیوهایی با فرمت MP4 ضبط کنید. کیفیت برداشت صوت این محصول هم قابل قبول است و ناامیدتان نمی‌کند. لازم به ذکر است که ذخیره‌سازی در این دوربین باکمک میکرو اس‌دی صورت می‌گیرد. کاربر می‌تواند با خریدن قابی مخصوص٬ Yi Travel Edition را ضدآب کند و با آن به استخر برود.

حدود قیمت: چهارصد هزار تومان


5- دوربین فیلم‌برداری ورزشی پولاروید مدل Cube

دوربین فیلم‌برداری ورزشی

به ارزان‌ترین گزینه لیست و جالب‌ترین آن‌ها رسیدیم. این مدل (همان‌طور که از اسمش پیداست) شکل و شمایلی مانند مکعب دارد و بسیار جمع‌و‌جور است. پس به‌راحتی درون جیب یا در دست کاربر جای می‌گیرد. این محصول با رنگ‌های متنوع و سرزنده‌ای روانه بازار شده تا کاربران را یک‌دل نه صد‌دل عاشق خود کند. لازم به ذکر است که این کوچولو 50 گرم وزن دارد. همچنین مقاومت سطحی دربرابر آب دارد و برای این رنج قیمتی بسیار خوب است. شما می‌توانید با رزولوشن فول‌ اچ‌دی و با زاویه 124 درجه فیلم‌برداری کنید. ضمنا این امکان به کاربر داده شده است تا با کیفیت اچ‌ی نیز به برداشت ویدیو بپردازد. دقت حسگر 6 مگاپیکسل است و Cube عکس‌های خوب و قابل قبولی می‌گیرد.

حدود قیمت: سیصد هزار تومان

1 در مورد “برترین دوربین‌های فیلم‌برداری ورزشی در رنج‌های قیمتی مختلف”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH