نوکیا 8 به‌‌صورت پیش‌فرض به اندروید O مجهز خواهد بود

آگوست را می‌توان یکی از مهم‌ترین ماه‌ها برای صنعت اسمارت‌فون دانست. رونمایی از نسل جدید سیستم عامل محبوب اندروید در کنار پرده‌برداری از دو پرچم‌دار جدید یعنی گلکسی نوت 8 و نوکیا 8 تنها بخشی از اتفاقات مهم صنعت تلفن همراه در این ماه است.

HMD قصد دارد در تاریخ 16 آگوست یک کنفرانس بزرگ را برگزار کند و سامسونگ نیز در تاریخ 23 آگوست مراسم رونمایی از پرچم‌دار جدید خود را برگزار خواهد کرد. اگر قصد دارید اوایل ماه سپتامبر به برلین بروید و نمایشگاه بزرگ IFA را از نزدیک دنبال کنید می‌توانید امیدوار باشید بخت با شما یار باشد و دو پرچم‌دار مهم و جدید اندرویدی را از نزدیک مشاهده کنید.

گلکسی نوت 8 و نوکیا 8 مطابق شایعاتی که تاکنون منتشر شده، اسمارت‌فون‌هایی خاص با ویژگی‌های بسیار جالب هستند. گذشته از بخش سخت‌افزاری، در ابتدا انتظار می‌رفت هر دو اسمارت‌فون با هدایت اندروید نوقا پا به میدان بگذارند اما اخیرا اطلاعاتی توسط بنچمارک گیک‌بنچ منتشر شده که نشان می‌دهد ممکن است نوکیا 8 به‌صورت پیش‌فرض به آخرین نسل از اندروید یعنی اندروید O مجهز شود.

اطلاعات منتشر شده توسط گیک‌بنچ نشان می‌دهد یک نسخه از نوکیا 8 در حال حاضر به اندروید ‌O مجهز بوده و در این بنچمارک حضور یافته است. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، پرچم‌دار آتی نوکیا اولین اسمارت‌فون غیر گوگلی خواهد بود که به اندروید O مجهز می‌شود. حتی اگر اطلاعات منتشر شده توسط گیک‌بنچ صحت نداشته باشد، می‌توان مطمئن بود که HMD تمام تلاش خود را خواهد کرد که هرچه سریع‌تر پرچم‌دارش را به اندروید O به‌روزرسانی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH