گلکسی X، اسمارت‌فون تاشو سامسونگ گواهی بلوتوث را دریافت کرد

به‌نظر می‌رسد به زمان معرفی اسمارت‌فون تاشوی سامسونگ نزدیک‌تر شده‌ایم، این هندست که با نام گلکسی X شناخته می‌شود به‌تازگی توانسته است گواهی Bluetooth SIG را دریافت کند.

اوایل سال جاری بود که سامسونگ برند گلکسی X را در KIPRIS یا پایگاه ثبت حقوق معنوی کره به ثبت رساند. گواهی بلوتوث صادر شده برای اسمارت‌فونی با شماره مدل G888N0 بوده، این درحالی است که تصور می‌شد اسمارت‌فون تاشو سامسونگ با شماره مدل SM-9000 معرفی شود. گواهی‌نامه صادر شده برای این هندست مجهز بودن آن به بلوتوث نسخه 4.2 را نشان می‌دهد. شماره مدل این اسمارت‌فون هیچ شباهتی به دیگر مدل‌های این کمپانی ندارد، چندی پیش یک اسمارت‌فون با شماره مدل SM-G888N0 توانست گواهی وای‌فای را دریافت کند، این اسمارت‌فون از اندروید مارشملو استفاده می‌کرد و در آن زمان گلکسی S8 اسپورت و یا گلکسی S8 اکتیو نامیده شد.

گفته می‌شود گلکسی X یک اسمارت‌فون پرچم‌دار خواهد بود، از آن‌جایی‌که هر دو عضو خانواده گلکسی S8 از اندروید نوقا و بلوتوث 5 استفاده می‌کنند، می‌توان انتظار داشت که مشخصات گلکسی X ارتقا پیدا کند. هم‌چنین شایعات می‌گویند که اسمارت‌فون قابل انعطاف سامسونگ در دو نسخه و با نام‌های گلکسی X و X1 عرضه خواهد شد؛ پروژه ساخت این اسمارت‌فون‌ها Valley نام دارد.

گلکسی X

در رابطه با زمان معرفی گلکسی X شایعات زیادی مطرح شده است، برخی از منابع معرفی این هندست را در پایان سال جاری میلادی و یا اوایل سال 2018 می‌دانند، بااین‌حال اطلاعات منتشر شده در ماه ژانویه نشان می‌دهند که ممکن است رونمایی از این هندست تا دو سال آینده به تعویق بیوفتد. این مدل در تعداد محدود 10 هزار دستگاه تولید و روانه بازار خواهد شد تا واکنش کاربران به این نوع گوشی همراه سنجیده شود.

شایعات حاکی از آن هستند که اولین آزمایش مکانیسم fold-in برای گلکسی X موفقیت آمیز نبوده زیرا کاربر برای استفاده از اسمارت‌فون می‌بایست همیشه آن را باز نگه دارد، بااین‌حال خبرها نشان می‌دهند که این تولیدکننده کره‌ای هنوز هم تصمیم دارد سازوکار fold-in را برای گلکسی X اجرا کند.

مفهوم اسمارت‌فون‌های قابل انعطاف را برای نخستین‌بار در رویداد Lenovo Tech World مشاهده کرده‌ایم، این اسمارت‌فون نمایشگری 5.5 اینچی دارد که در صورت باز شدن تا 7.8 اینچ بزرگ می‌شود. منابع دیگری نیز عنوان کرده‌اند که گلکسی X یک اسمارت‌فون انعطاف پذیر نخواهد بود بلکه از دو نمایشگر تشکیل شده است که با یک لولا به یکدیگر متصل شده‌اند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH