نمایشگر‌های تمام صفحه ارزان با نسبت 18:9، امسال عرضه می‌شوند

ال‌جی کار با نمایشگرهای دارای نسبت 18:9 را با استفاده از آن‌ها در جدیدترین پرچمدارش یعنی G6 آغاز کرد. این صفحه نمایش‌های تمام صفحه در سری ارزان‌تر این پرچمدار نیز دیده شد. به‌دنبال انتشار ال‌جی G6، برخی تولیدکنندگان چینی نیز محصولات دارای چنین نمایشگرهای تمام صفحه‌ایی را معرفی نمودند که قرار است اواخر امسال عرضه شوند. بااین‌‌حال، تولیدکنندگان مذکور جز پنج کمپانی بزرگ چین نیستند.

نسبت 18:9

طبق آخرین گزارشات، ما باید منتظر گوشی‌های هوشمند بیشتری با پنل تمام صفحه با نسبت 18:9 باشیم. به‌گفته شخصی که در زنجیره صنعتی تایوان کار می‌کند، سازندگان صفحه نمایش مانند AUO و Innolux برای تامین نمایشگر‌های مورد نیاز چندین اسمارت‌فونی که برای رونمایی در سال جاری برنامه‌ریزی شده‌اند، درحال کار بر روی افزایش ظرفیت تولید نمایشگر‌های با این نسبت تصویر هستند.

این شخص هم‌چنین اعلام نموده که کمپانی‌های شیائومی، هواوی، اوپو، Gionee و Vivo نمایشگرهای تمام صفحه مورد نیاز خود را از این سازندگان خریداری کرده‌اند. گفته می‌شود که مقادیر این سفارشات زیاد بوده و در طیف وسیعی از تلفن‌های همراه ظاهر می‌شوند که قیمت آن‌ها از 223 دلار فراتر نمی‌رود.
منابع موجود نشان می‌دهند که شیائومی سه دستگاه دارای نمایشگر تمام صفحه را برای عرضه در سال جاری میلادی درنظر گرفته است. دستگاه بالارده شیائومی Mi Miix 2 یکی از این گوشی‌ها خواهد بود. شایعاتی درباره یک محصول دیگر که ممکن است پایین‌رده یا میان‌رده باشد نیز وجود دارد. انتظار می‌رود این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون 630 به همراه 4 گیگابایت رم بوده و قیمت آن در حدود 238 دلار درنظر گرفته شده باشد.

برخلاف نمایشگرهای تمام صفحه ال‌جی G6 و گلکسی S8، ممکن است درون برخی از صفحه نمایش‌های ذکر شده، مانند دوربین و سنسور‌های نمایشگر اسنشال، برش‌هایی موجود باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH