فروش نینتندو سوییچ

کپکام برای نینتندو سوییچ بازی‌های بیشتری ارائه می‌کند

اگرچه بازی Ultra Street Fighter II: The Final Challenge یک عنوان جدید برای سری بازی‌های مبارز خیابانی (Street Fighter) نیست، اما گیمرها و علاقه‌مندان به نینتندو سوییچ با علاقه‌ای زیاد منتظر عرضه این بازی از سوی کمپانی کپکام هستند و به‌نظر می‌رسد که این بازی سروصدای زیادی به پا کند. در حقیقت کمپانی کپکام از اینکه این بازی را برای پلتفرمی مانند نینتندو برنامه‌ریزی نموده، بسیار خوشحال است.

تاکاشی موچیزوکی در توییتی که اخیرا وال‌استریت ژورنال منتشر نموده، می‌نویسد:

بازی Ultra Street Fighter II برخلاف تمامی انتظارات بالغ‌بر 450 هزار طرفدار داشته و می‌توان گفت از سویی در بازی‌های ارائه‌ شده برای نینتندو سوییچ رکوردشکنی به‌حساب می‌آید.

وی می‌افزاید:

متأسفانه اطلاعات دقیقی در دست نیست که بدانیم کمپانی بزرگ کپکام چه بازی‌هایی برای نینتندو سوییچ درنظر گرفته است، همچنین نمی‌دانیم که برنامه‌ریزی این شرکت بر روی همان عناوین و حق امتیازهای موجود است یا اینکه قصد دارد تا عناوین و بازی‌های معروف قدیمی خود را از نو، بازسازی نموده و با شکل و شمایلی جدید عرضه کند.

بااین‌حال اگر با نگاهی خوش‌بینانه به این موضوع بنگرید باید انتظار دیدن عنوان مشهور رزیدنت اویل که یکی از بازی‌های برتر کپکام است بر روی نینتندو سوییچ باشید، موضوعی که در اوایل سال 2017 توسط این کمپانی غول‌پیکر تولیدکننده بازی غیرمحتمل انگاشته شد. فراموش نکنید که اگرچه “سوییچ” یک سخت‌افزار خاص و واحد است ولی هیچ برنامه‌ریزی خاصی برای عرضه رزیدنت اویل بر روی آن وجود ندارد.

بااین‌حال در صورت موفقیت چشم‌گیر بازی مبارز خیابانی بر روی پلتفرم نینتندو سوییچ، ممکن است نظر کپکام نیز برای تولید بازی رزیدنت اویل برای آن تغییر کند. با تمام این احوال، حتی اگر آن‌ها قصد ارائه رزیدنت اویل را نیز نداشته باشند، هنوز هم بسیاری از عناوین مشهور و قدیمی کپکام باقی می‌ماند که به‌نظر نمی‌رسد این شرکت قصد عرضه آن‌ها بر روی پلتفرم نینتندو را داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH