انتشار تصویری از نسخه Midnight Black گوشی گلکسی نوت 8

سامسونگ تا چند روز دیگر، از جدیدترین پرچمدار سری نوت خود به نام گلکسی نوت 8 رونمایی می‌کند و تصویری که در ادامه مشاهده می‌نمایید، یکی از دقیق‌ترین رندرهای مربوط به این اسمارت فون است که براساس گفته‌های این شرکت کره‌ای، قرار است طی کنفرانسی اختصاصی در تاریخ 23 آگوست (یکم شهریور) برای علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند معرفی شود.

این تصویر توسط ایوان بلاس، مالک حساب توییتری evleaks@ منتشر شده است. وی سال‌هاست که در زمینه افشای اطلاعات مربوط به گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد و توانسته تصاویر و اطلاعات دقیقی از محصولات متعدد را در طی سال‌های اخیر، در اختیار کاربران قرار دهد. حال در تصویر زیر نیز، گلکسی نوت 8 را مشاهده می‌کنید که در واقع نسخه «مشکی نیمه‌شب» و یا همان Midnight Black این اسمارت‌فون است.

گلکسی نوت 8

این رندر شباهت زیادی به تصاویری که پیش‌تر، از این گوشی در فضای وب منتشر شده بودند، دارد که درواقع فبلتی را نشان می‌دهد که از نمایشگری مجهز به دو لبه خمیده و حداقل میزان حاشیه بهره می‌برد. متاسفانه تا به امروز تصویری از قسمت پشتی این گوشی منتشر نشده، اما شایعات از مجهز بودن گلکسی نوت 8 به دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت در پنل پشتی این دستگاه حکایت دارند. در خصوص مشخصات احتمالی این گوشی نیز می‌توان به نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 2160 در 4428 پیکسل اشاره کرد که اگر درست باشد، گلکسی نوت 8 به عنوان بزرگ‌ترین محصول سری نوت سامسونگ لقب خواهد گرفت.

 

به سوپر گروه سامسونگ گلکسی نوت در تلگرام ملحق شوید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH