بررسی بازی Bruce Lee Enter The Game: اژدها وارد می‌شود

بروسلی شخصیتی محبوب در دنیای فیلم‌های رزمی است و کمتر کسی است که نام این اعجوبه چینی را نشنیده باشد. بعد از حدود 50 سال هنوز هم فن‌های رزمی این استاد هنرهای رزمی مردم را متحیر می‌کند و نام بروسلی را به‌عنوان یک اسطوره چینی زنده نگاه می‌دارد. از نام بروسلی استفاده‌های بسیاری می‌شود هرساله بازی و انیمیشن‌های بسیاری بر اساس داستان زندگی و یا داستان‌های ساختگی حول شخصیت اولی این کونگ‌فو کار چینی ساخته می‌شود. در مقاله پیش رو یکی از بازی‌های جدیدی را برای شما معرفی خواهیم نمود که در مورد زندگی بروسلی بوده و بر روی سیستم‌عامل اندروید قابل‌ اجراست. در بازی Bruce Lee: Enter The Game شما نقش بروسلی را بازی نموده و به جنگ با اشرار و دشمنان وی می‌روید.

با آی‌تی‌رسان همراه شوید تا در مورد این بازی خوش‌ ساخت و جذاب بیشتر بدانید.

Bruce Lee: Enter The Game یک بازی جدید و بسیار زیبا در سبک بازی‌های آرکید-اکشن از استودیوی Hibernum Creations برای دستگاه‌های اندرویدیست که شما را در نقش بزرگ‌ترین هنرمند رزمی در تمام دوران یعنی بروسلی قرار می‌دهد که باید برای برقراری عدالت انواع مبارزه‌ها را انجام دهید! با هزاران نفر از دشمنان مختلف مبارزه کنید و آنها را شکست دهید و برای رسیدن به هدف خود یعنی برقراری عدالت در سرتاسر جهان تا پای جان خود بجنگید! بازی دارای انواع و اقسام مرحله‌های مختلف است که در هر مرحله با یک دشمن مبارزه خواهید کرد و با پیروزی در مبارزات به جمع آوری امتیاز برای ارتقا و خرید آیتم‌های جدید می‌پردازید.

بروسلی یک بازی کم‌حجم و جذاب است که می‌توانید در آن کنترل یک قهرمان رزمی‌کار را در دست بگیرید و به جنگ با دشمنان بروید. این بازی بسیار روان و راحت است و خیلی زود نحوه بازی کردن را فرا می‌گیرید. کنترل‌های این بازی در کل صفحه گنجانده شده و کافی است با کشیدن دست بر روی صفحه‌نمایش بروسلی را مجبور به انجام حرکات رزمی کنید.

همان‌طور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید با رد نمودن هر مرحله به شما ستاره‌هایی اهدا می‌شود که می‌توانید با استفاده از این ستاره‌ها قدرت ضربات، میزان خون و قدرت آتش خود را افزایش دهید.

بعد از وارد نمودن ضربات پی‌درپی به دشمان خود در گوشه سمت چپ بالا یک گوی آتشین پر می‌شود که با تمام شدن آن می‌توانید بر روی آن زده و قدرت ضربات خود را تا خالی شدن آن افزایش دهید. در قسمت سوم آپدیت قدرت‌ها، با بیشتر کردن قسمت آتش مدت‌زمانی که قدرت شما بیشتر می‌شود افزایش پیدا می‌کند.

یکی از مهم‌ترین عوامل برای جذب بیشتر گیمر توسط یک بازی موبایل راحتی و روانی آن است. هر چه بازی روان‌تر و آسان‌تر باشد کاربر لذت بیشتری خواهد برد. یکی از ویژگی‌های این بازی محیط‌های جذاب و روانی کار کردن با آن است.

توقعی که شما از یک بازی با این نام دارید یک بازی اکشن هنرهای رزمی بوده و شاید حوصله گیرکردن در مراحل سخت و مشکل شمارا از بازی زده کند. اما بروسلی شخصیتی نیست که به‌راحتی شکست بخورد و می‌توانید به‌راحتی از پس دشمنان خود برآیید.

روند این بازی اصلا شما را کسل نمی‌کند. گیم پلی جذاب، مراحل متنوع، دشمنان گوناگون با قابلیت‌های مختلف و سلاح‌های قدرتمند به‌هیچ‌عنوان به شما اجازه نمی‌دهد تا خستگی را حس کنید و شمارا مجاب می‌کند تا ساعت‌ها بدون در نظر گرفتن زمان با بروسلی بازی خود به جنگ دشمنان رفته، نان چیکو بخرید و قدرتش را افزایش دهید.

کمپانی سازنده این بازی برای شما آیتم‌هایی قرار داده تا شما را تشویق کند که هر روز این بازی را انجام دهید، به‌عنوان‌مثال گزینه‌ای به نام چالش‌های روزانه برای گیمر ایجاد نموده است که در صورت باز کردن این بازی به‌صورت روزانه برای شما فعال می‌شود و پاداش روزانه خود را دریافت می‌کنید. فراموش نکنید این جوایز درصورتی‌که تنها یک روز بین آن‌ها وقفه ایجاد شود از بین رفته و از نو محاسبه می‌شود.

با گرفتن جایزه‌های پایانی در هر قسمت علاوه بر خرید سلاح‌های مختلف می‌توانید برای بروسلی لباس نیز بخرید تمامی لباس‌های موجود در بازی حالت نوستالژیک داشته و همان‌هایی است که در مشهورترین فیلم‌های بروسلی مانند بازی مرگ و راه اژدها توسط وی پوشیده شده است. البته باید به این نکته اشاره نمود که این حالت نوستالژیک بیشتر برای قدیمی‌ترها بوده و کودکان امروزی تناسبی با آن‌ها ندارند.

امتیازاتی که در پایان هر مرحله به شما اهدا می‌شود به چندین عامل بستگی دارد. امتیازات اهدایی هر مرحله با ستاره درجه‌بندی‌ شده و از 1 تا 3 ستاره تقسیم می‌شود. تعداد ستاره‌های اهدایی به مدت‌زمانی که مرحله را رد کرده و تعداد ضربات کمتری که خورده‌اید بستگی دارد. پس دشمنان خود را با سرعت بیشتر و دقت بالاتر از بین ببرید.

بازی Bruce Lee Enter The Game

اگر به دنبال گذران وقت خود با گوشی بوده و از طرفداران بازی‌های اکشن سبک هنرهای رزمی هستید و علاوه بر این‌ها بروسلی را نیز دوست دارید، این بازی زیبا و خوش‌ساخت را نصب نموده و تا مدت‌ها با آن سرگرم شوید.

2 در مورد “بررسی بازی Bruce Lee Enter The Game: اژدها وارد می‌شود”

  1. ابوالفضل سرهانیان

    سلام من این بازی را دانلود کردم رفتم تو بازی تا مرحله ۲۰ بردم ولی مرحله ی بعدش رو باز نمیکنه باید چکار بکنم تا باز کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH