بهترین هدست‌های بلوتوث در رنج‌های قیمتی مختلف (مرداد ماه 96)

یکی از جدیدترین تغییرات صورت گرفته بر روی اسمارت فون‌های امروزی، حذف جک استاندارد صداست. پورتی کاربردی که حالا ظاهرا عمرش به پایان رسیده؛ بنابراین می‌بایست به فکر آینده بود و از نمونه‌های بی‌سیم استفاده کرد. هدست‌های بلوتوثی اصلا برای همین تولید شده‌اند. آن‌ها به‌سرعت با دستگاه‌تان متصل می‌گردند و سپس موزیک موردنظر را پخش می‌کنند.

آن‌ها بسیار سبک هستند و همین موجب می‌شود تا همیشه یار و یاور شما باشند. البته هدست‌های بلوتوثی عمری محدود دارند و بعد از چندین ساعت استفاده٬ خاموش می‌گردند و باید همیشه شارژر آن‌ها را همراه خود داشته باشید. بازار پر از مدل‌های گوناگون با برندهای مختلف است. اگر‌ می‌خواهید که یکی از این کوچولوها را خریداری نمایید و سردرگم شده‌اید٬ پس با‌ آی‌تی‌رسان همراه باشید…

نکته: این لیست براساس قیمت طراحی شده و ترتیب آن نزولی است.


1- هدست بلوتوث جبرا مدل Stealth

فکر کنیم که همگی با برند خوش‌نام جبرا آشنا هستیم. شرکتی که تمام هم و غمش تولید دستگاه‌هایی مرتبط با موسیقی است. ای مدل هم دست‌رنج این کمپانی بوده که گران‌ترین محصول حاضر در لیست‌ماست. این دیوایس فسقلی تقریبا 8 گرم وزن دارد و به هیچ‌وجه آزاردهنده نیست. این هدست خوش‌ساخت از دستیارهای دیجیتالی گوگل و اپل پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از آن‌ها درحین رانندگی یا دوچرخه سواری برای تماس‌گرفتن یا گرفتن یک تاکسی بهره ببرید.

همچنین فن‌آوری بلوتوث در این دستگاه حضور دارد، میکروفن‌‌های دوتایی این هدست کمک شایانی به حذف نویز کرده‌اند و یقین داشته باشید که هنگام مکالمه مشکلی برای‌تان به‌وجود نمی‌آید. ضمنا برای 6 ساعت مکالمه مداوم شارژ دارد و قادر است که درحالت استندبای حدود 240 ساعت دوام بیاورد. تکنولوژی microPower هم به این دستگاه افزوده شده تا شارژ به‌طور هوشمندانه مصرف گردد و به‌طور خودکار در مصرف آن صرفه‌جویی شود. مدت‌زمان شارژشدن هم 2 ساعت است و با (برخی) از اسمارت‌فون‌‌ها به‌ یک‌اندازه خواهد بود. ناگفته نماند که به‌طور همزمان می‌توانید٬ 2 دستگاه را به این هدست بلوتوثی متصل کنید.

قیمت: دویست هزار تومان


2- هدست بلوتوث ایکس.سل مدل SOUL 5

اگر از آن هدست‌های بلوتوثی تکی خوش‌تان نمی‌آید٬ پس بهتر است از این مدل استفاده کنید. چراکه کمپانی ایکس.سل برای این محصولش 2 ایرپاد تدارک دیده که برای بسیاری از کاربران جذاب است و آن را به گزینه‌ای محبوب تبدیل می‌کند. این مدل می‌تواند تا 3 ساعت به‌طور مداوم مکالمه را تحمل کند و از حال نرود! همچنین 2.5 ساعت موسیقی را پخش می‌کند و تازه بعد از آن نیاز به شارژ مجدد دارد. این کوچولوها به قابلیت حذف نویز مجهز هستند که شما را از شر آلودگی صوتی محیط‌تان خلاص می‌کند. ضمنا SOUL 5 درحالت استندبای حدود 4 روز زنده است.

این هدست‌ها با درگاه میکرو یو‌اس‌بی شارژ نمی‌شوند و با پایه‌ای مخصوص شارژ می‌گردند. پایه‌ هم 450 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و قادر است که این دیوایس را تا 3 مرتبه شارژ کند. وزن هر ایرپاد هم حدود 5 گرم است. ناگفته نماند که محدوده عملکرد هم 10 متر است و به شما این امکان داده شده است که هر هدست را به 2 دستگاه مختلف وصل نمایید. پایه شارژ هم زیاد سنگین نیست و تنها 55 گرم وزن دارد و به‌راحتی درون جیب‌تان جای می‌گیرد.

قیمت: صد و سی هزار تومان


3- هدست بلوتوث تسکو مدل TH5328

این مدل همان‌طور که به قابلیت پخش موسیقی مجهز است، درعین حال می‌تواند با دستیارهای دیجیتال موبایل‌تان ارتباط برقرار کند. همچنین همراه خود یک راهنمای صوتی دارد تا شما را قدم‌به‌قدم راهنمایی کند. وزن محصول هم حدود 20 گرم است و با گوشی‌های نرمی که دارد، به آسانی قابل استفاده خواهد بود. ضمنا با بهره‌گیری از این هدست قادر هستید که تا 4 ساعت (به‌طور مداوم) مکالمه کنید. اگر این فسقلی را درحالت استندبای بگذارید، برای‌تان تا 3 روز روشن می‌ماند. مانند دیگر همنوعانش حدود 2 ساعت طول می‌کشد که کاملا شارژ شود.

کمپانی سازنده برای این مدل یک نشانگر ال‌ای‌دی تدارک دیده که میزان شارژ را با رنگ‌های مختلف به شما گوشزد می‌کند. تسکو درون جعبه این محصول 3 عدد توگوشی با سایزهای گوناگون و 2 عدد حلقه دور گوش قرار داده است که هرکسی با هرسنی بتواند، از TH5328 سود ببرد. صدا هم بسیار باکیفیت و اچ‌دی است. فقط کافیست که موزیکی بی‌کلام پخش کنید تا زندگی را فراموش نمایید و لحظاتی خود را از مشکلات زندگی جدا کنید. با این هدست می‌توانید تا 3.5 ساعت به موسیقی دل‌خواه خود گوش دهید.

قیمت: هشتاد هزار تومان


4- هدست بلوتوث شیائومی مدل Millet

بهترین هدست‌ بلوتوث

بازهم یکی از محصولات این برند چینی‌تبار مهمان لیست ما شد و دوباره درنقش یک مدل اقتصادی ظاهر گردید. این هدست یکی از بهترین‌های بازار است. چراکه توانسته جایزه بین‌المللی و معتبر «IF» را کسب کند و زبان رقیبان خود را بند بیاورد. این مدل فرمی استوانه‌ای شکل دارد و به بهترین نحو ممکن در گوش‌تان جای می‌گیرد. تنها 6.5 گرم وزن دارد و گوش‌تان را درد نمی‌آورد. تقریبا هدست‌های بلوتوثی همیشه همراه کاربر هستند و برای همین امکان خش‌برداشتن و ساییده‌شدن آن‌ها وجود دارد. ولی این مدل مقاومت خوبی دربرابر همه این‌ها دارد و بسیار بادوام و سرسخت است! اما به این معنی نیست که ظاهری خشن و زشت دارد. بلکه Millet دل همگان را می‌رباید و شما را عاشق خودش می‌کند.

شما می‌توانید، 2 دستگاه را به‌طور همزمان به این دیوایس متصل کنید. یک از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این محصول، عمر باتری آن است. از آن‌جایی که قادر است تا 5 ساعت مکالمه (به‌طور مداوم) را تحمل کند و اگر درحالت استندبای باشد تا 180 ساعت زنده می‌ماند. به شما این امکان داده شده است تا بیش‌ از 5 میلیون‌بار این دستگاه را شارژ کنید و نگران هیچ‌چیز نباشید. نشانگر ال‌ای‌دی در این مدل گنجانده شده است تا کاربر از وضعیت شارژ هدست خود باخبر شود.

قیمت: شصت هزار تومان


5- هدست بلوتوث جبرا مدل BT2047

بهترین هدست‌ بلوتوث

مدل‌های اول و آخر لیست‌مان مختص به شرکت جبراست. این محصول 10 گرم وزن دارد و ورژن بلوتوث آن 2.1 است. یعنی این دستگاه می‌تواند از اسمارت‌فون‌هایی با بلوتوث 2.1 به بالا پشتیبانی کند. لازم به ذکر است که با استفاده از این دیوایس کوچولو قادر هستید که تا 10 ساعت (به‌طور مداوم) مکالمه کنید. این یک مقدار فوق‌العاده، آن‌هم در این رنج قیمتی است. پس همین سبب می‌شود که این محصول به یکی از انتخاب‌های اصلی کاربران تبدیل گردد. درحالت استندبای هم تا 10 ساعت دوام می‌آورد. همچنین به شما این امکان داده شده تا 2 دستگاه گوناگون را به‌طور همزمان به BT2047 متصل کنید.

قیمت: پنجاه هزار تومان

1 در مورد “بهترین هدست‌های بلوتوث در رنج‌های قیمتی مختلف (مرداد ماه 96)”

  1. واقعا همه چیز تو بازار کامپیوتر گرون شده! پس چرا هنوز مغازه‌ها بازن و اعتراض نمی‌کنند؟ کسی از مردم عادی قدرت خرید دیگه نداره! همه کامپیوترامون مال یازده سال پیشه!

    1
    2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH