اطلاعات جدیدی از ذن‌فون 4 پرو منتشر شد

به‌نظر می‌رسد به رونمایی از یک محصول دیگر از خانواده ذن‌فون 4 نزدیک می‌شویم. هفته گذشته بود که Roland Quandt اطلاعاتی را از ذن‌فون 4 سلفی، ذن‌فون 4 سلفی پرو، ذن‌فون 4 مکس و یک نسخه میان‌رده از ذن‌فون 4 منتشر کرد. حالا این لو دهنده معروف و نسبتا قابل اعتماد اطلاعاتی را از ذن‌فون 4 پرو منتشر کرده که جزییات خوبی را از این اسمارت‌فون در اختیار ما می‌گذارد.

ذن‌فون 4 پرو

ذن‌فون 4 پرو که با شماره مدل ZS551KL نیز شناخته می‌شود را می‌توان یک پرچم‌دار واقعی دانست. این اسمارت‌فون از نمایشگری 5.5 اینچی استفاده می‌کند که وضوح آن فول اچ‌دی است. چیپست به‌کار رفته در ذن‌فون 4 پرو اسنپدراگون 835 خواهد بود که با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. البته انتظار می‌رود که میزان حافظه داخلی قابل ارتقا باشد.

ایسوسT ذن‌فون 4 پرو را به‌صورت پیش‌فرض با اندروید 7.1 عرضه می‌کند و باتری مورد استفاده در آن 3600 میلی‌آمپری خواهد بود که غیر قابل تعویض است. ظرفیت این باتری بیش‌ترین مقداری است که تاکنون روی یک اسمارت‌فون مجهز به اسنپدراگون 835 مشاهده شده و انتظار می‌رود که ZenUi به خوبی بهینه شود تا از این موضوع حداکثر استفاده را ببرد.

از دیگر ویژگی‌های این اسمارت‌فون می‌توان به بلوتوث 4.2 (قابل ارتقا به نسخه 5.0)، NFC و وای‌فای اشاره کرد. ضخامت ذن‌فون 4 پرو 6.7 میلی‌متر است که با توجه به استفاده از یک باتری بزرگ بسیار عالی به نظر می‌رسد. متاسفانه اطلاعی از مشخصات دوربین این اسمارت‌فون در دسترس نیست اما می‌دانیم که از یک دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH