افزایش میانگین قیمت فروش گوشی‌های سامسونگ به‌لطف عملکرد موفق گکسی S8

به گفته تحلیلگران بازار، میانگین قیمت فروش (ASP) گوشی‌های هوشمند سامسونگ در بین ماه‌های آوریل تا ژوئن امسال، به 235 دلار رسیده که این میزان در طی سه سال گذشته، بی سابقه بوده است.

تحلیلگران پس از بررسی‌های خود عنوان کردند که این امر به دلیل فروش بالای پرچمداران امسال این شرکت یعنی گلکسی S8 و S8 پلاس در طی ماه‌های اخیر بوده است. سال گذشته، متوسط قیمت فروش اسمارت‌فون‌های سامسونگ برابر با 232 دلار عنوان شد که در شش ماهه دوم و به دلیل مشکلاتی که گلکسی نوت 7 برای این شرکت به وجود آورد، به 227 دلار تقلیل یافت.

ناگفته نماند که بالاترین متوسط قیمت فروش گوشی‌های سامسونگ در سال 2013 یعنی همزمان با عرضه گوشی‌های گلکسی S4 و نوت 3 بود که رقم خیره‌کننده 289 دلاری برای آن ثبت شده است.

سامسونگ

اما اکنون و در سال 2017، سامسونگ توانسته حدود 93 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در فاصله زمانی بین ماه‌های آوریل تا ژوئن به فروش برساند که از این بین، 19.2 میلیون دستگاه، سهم فروش گلکسی S8 و S8 پلاس بوده است. گفتنی است گوشی‌های ارزان‌قیمت این شرکت کره‌ای نیز با استقبال قابل‌توجهی از سوی خریداران همراه شدند و براساس آخرین گزارش‌ها، سهمی‌ 21 درصدی از بازار اسمارت‌فون‌ها را برای سامسونگ به ارمغان آوردند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH