مایکروسافت فروش سرفیس بوک 1 ترابایتی را متوقف نمود

اگر برنامه داشتید که مایکروسافت سرفیس بوک 1 ترابایتی بخرید، باید به شما بگوییم که از قافله جامانده‌اید و کمپانی مایکروسافت اعلام نموده که فروش آن را در فروشگاه‌های آنلاین متوقف نموده است. البته در بعضی مواقع علت توقف فروش این محصول در چنین فروشگاه‌هایی تمام نمودن دستگاه اعلام‌ شده، بااین‌حال دو مدل از سرفیس بوک 1 ترابایتی در بازار وجود داشته که یکی به همراه واحد پردازش گرافیکی یا GPU و دیگری بدون آن است.

اما درحال‌حاضر تنها گزینه‌های موجود برای نمونه‌هایی با تراشه گرافیکی جداگانه و پردازنده Core i5 با 256 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم بوده که باقیمت حدود 1899 دلار در بازار به‌ فروش می‌رسد و یا نمونه‌های جدیدی که در ماه اکتبر توسط این کمپانی ارائه‌ شده است. درواقع فروش سرفیس بوک‌هایی که دارای عملکردی براساس مدل‌های پایه بوده و شامل نمونه‌های 1 ترابایتی هستند، به قیمت 3299 دلار به فروش می‌رسند.

سرفیس بوک

اما پرچم‌داران کانورتیبل مایکروسافت همچنان نشان‌دهنده قدمت این کمپانی بوده و هنوز از پردازنده نسل ششم اینتل Skylake استفاده می‌کنند. این موضوع باعث می‌شود که سرفیس بوک عقب‌تر از سرفیس پرو جدید و لپ‌تاپ‌های مایکروسافت قرار بگیرد و دلیل آن استفاده از پردازنده نسل هفتم Kaby Lake است.

بر اساس اطلاعات منتشرشده در وب‌سایت Thurrott، کمپانی مایکروسافت به یک احیای مجدد در محصولاتش تا پایان سال 2017 خواهد پرداخت. این اقدام در زمانی صورت خواهد گرفت که نسل هشتم پردازنده‌های اینتل در بازار عرضه خواهند شد و باعث می‌شود که تراشه‌های سری U چهار هسته‌ای در مایکروسافت الترابوک استفاده شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH