افشای اطلاعاتی جدید از اپل هوم‌پاد؛ رم یک گیگابایتی به‌همراه نمایشگر 272 در 340

اخیرا فریمور اپل هوم‌پاد در اختیار کاربرانی در فضای وب قرار گرفته و طولی نکشید که با کالبدشکافی آن، علاوه‌بر فاش شدن اطلاعاتی در خصوص آی‌فون 8، جزییاتی نیز در رابطه با این اسپیکر هوشمند خانگی منتشر شد. براساس این کالبدشکافی که توسط یکی از کاربران توییتر به نام Avery Magnotti بر روی این فریمور صورت گرفته، اپل هوم‌پاد از پردازنده A8 و رم یک گیگابایتی بهره خواهد بود که این میزان حافظه رم، دو برابر رم مورد استفاده در اسپیکر هوشمند گوگل هوم و چهار برابر بیشتر از آمازون اکو است.
به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا از ظرفیت بالای این رم، برای ارتقای قابلیت‌های دستیار دیجیتالی سیری و همچنین فراهم کردن قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن‌های کوچک استفاده کند. هنوز مشخص نیست که این اپلیکیشن‌ها تا چه اندازه پشتیببانی خواهند شد و یا از چه قابلیت‌هایی برخوردار خواهند بود، اما بعید به‌نظر می‌رسد که استفاده از این میزان حافظه رم، دلایلی دیگری جز موارد ذکر شده داشته باشد.
بااین‌حال، این دستگاه به نمایشگری با رزولوشن 272 در 340 پیکسل مجهز خواهد بود که با این حساب، اندازه آن با اندازه نمایشگر اپل واچ مدل 38 میلیمتری برابر خواهد بود. این نمایشگر به‌عنوان پروژکتور در قسمت بالایی هوم‌پاد جای خواهد گرفت و اشکال و نمادهای مختلف را به نمایش درخواهد آورد. به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد تا از نمایشگری با قابلیت‌های بیشتر در نسل جدید هوم‌پادهای خود استفاده کند.

هوم‌پاد
علاقه‌مندان به محصولات اپل حتما به یاد دارند که هوم‌پاد در ماه ژوئن امسال و در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان این شرکت موسوم به WWDC 2017 رونمایی شد. این محصول قرار است با قیمت 349.99 دلار و از ماه دسامبر روانه بازار شود. اپل امیدوار است که بتواند با اسپیکر هوشمند هوم‌پاد، نامی ‌برای خود در میان فعالان این عرصه همانند آمازون و گوگل دست و پا کند و بخشی از این بازار نوظهور را به خود اختصاص دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH