گوشی هوشمند ویوو XPlay 7 با اسکنر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر معرفی خواهد شد

کوالکام آخرین دستاورد خود در زمینه ادغام سنسور اثر انگشت با نمایشگر را در نسخه آسیایی کنگره جهانی موبایل شانگهای به نمایش گذاشت. این کمپانی برای نمایش تکنولوژی جدید خود از یک محصول شبیه به پرچم‌دار سال گذشته ویوو استفاده کرد، کوالکام تایید نموده که عرضه این تکنولوژی از سه‌ماهه چهارم سال جاری آغاز خواهد شد، حال اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می‌دهد ویوو اولین کمپانی خواهد بود که از این فناوری در ساخت اسمارت‌فون XPlay 7 استفاده خواهد کرد.

ویوو XPlay 7

عکس‌هایی که به تازگی در وب‌سایت Weibo انتشار یافته، تصاویر گرفته شده از یک اسلاید پاورپوینت را به نمایش می‌گذارد. گفته می‌شود ویوو XPlay 7 با کدنام X20 شناخته می‌شود. تصاویر منتشر شده از این اسمارت‌فون نشان می‌دهد که نمایشگر این پرچم‌دار به صورت تمام صفحه بوده و در کناره‌ها شاهد خمیدگی هستیم. هم‌چنین این هندست با دو دوربین دوگانه در بخش پشتی و جلویی عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود ویوو XPlay 7 از آخرین نسل از چیپ‌ست‌های کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 استفاده کند که با 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود، البته احتمال استفاده از رم 8 گیگابایتی نیز چندان دور از ذهن نخواهد بود. نحوه کار اسکنر اثر انگشت قرار گرفته روی نمایشگر این اسمارت‌فون بدین صورت خواهد بود که یک سنسور پالس‌هایی را به نمایشگر ارسال می‌کند، برخی از این پالس‌ها توسط انگشت کاربر جذب و برخی دیگر منعکس می‌شود، این ارتعاشات توسط یک سنسور بررسی و اثر انگشت شکل می‌گیرد، به احتمال زیاد این شیوه شناسایی در تمام نقاط صفحه قابل استفاده است و محدود به یک نقطه خاص نخواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH