شیائومی Mi 6C دارای پردازنده Surge S2 و دوربین دوگانه خواهد بود

اخیرا گزارشاتی مبنی‌بر قصد شیائومی برای انتشار نسل دوم چیپست‌های خود به‌نام Surge S2 پخش شده است که نشان می‌دهد تولید انبوه آن در سه‌ماهه سوم سال 2017 آغاز می‌شود و شیائومی Mi 6C و Mi 6S اولین اسمارت‌فون‌های دارای آن خواهند بود. در‌حال‌حاضر شایعه تازه‌ای در فضای مجازی پخش شده که نشان می‌دهد شیائومی Mi 6C در سه‌ماهه چهارم سال منتشر می‌شود.

شیائومی Mi 6C
گفته شده که شیائومی Mi 6C در بخش طراحی شامل شیشه خمیده‌ای با دو انحنای 2.5D است که به‌نظر می‌رسد شباهت بسیاری به طراحی چهار لبه خمیده شیائومی Mi 6 دارد. بنابر شایعات، صفحه نمایش این دستگاه بهتر از Mi 6 است ولی شکلی شبیه Mi 5 دارد. علاوه‌بر این، شیائومی Mi 6C در قاب پشتی خود دوربین دوگانه‌ای را جای داده که دارای سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی از نوع IMX386 و سنسور ثانویه 5 مگاپیکسلی برای عمق تصاویر، خواهد بود.
همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، انتظار می‌رود شیائومی Mi 6C توسط تراشه Surge S2 که درنهایت ممکن است Surge X1 نام بگیرد، مدیریت شود. این پردازنده با استفاده از فرایند 16 نانومتری TSMC تولید شده و دارای چهار هسته کورتکس A73 و چهار هسته دیگر A53 خواهد بود. هسته‌های بزرگ این چیپ‌ست قادر به فعالیت در فرکانس 2.2 گیگاهرتز هستند، در‌حالی‌که هسته‌های کوچک آن تا حداکثر فرکانس 1.8 گیگاهرتز را پوشش می‌دهند. هم‌چنین این تراشه شامل پردازنده گرافیکی مالی G71MP8 بوده و از حافظه ذخیره سازی UFS2.1 و رم LPDDR4 با عملکرد مشابه چیپ‌ست کایرین 960، پشتیبانی می‌کند. شیائومی Mi 6 در دو نسخه دارای 4 گیگابایت رم به‌همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که به‌ترتیب حدود 297 و 372 دلار قیمت دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH