کمپانی HMD Global اپلیکیشن دوربین گوشی‌های نوکیا را در پلی‌استور گوگل منتشر کرد

یکی از تصمیمات رایج بسیاری از تولیدکنندگان انتشار برنامه‌های ساخته شده توسط کمپانی در گوگل پلی‌استور است چراکه باعث می‌شود شرکت توسعه‌دهنده بتواند بدون نیاز به آپدیت تمامی بخش‌های سیستم‌عامل، نسخه به‌روزتری را از هر اپلیکیشن در اختیار کابران قرار دهد. این‌بار نیز کمپانی HMD Global اپلیکیشن دوربین گوشی‌های نوکیا را در پلی‌استور گوگل منتشر کرده است.

هرچند که گوشی‌های نوکیا از یک رابط کاربری بسیار شبیه به اندروید خام بهره می‌گیرند، اما تعداد کمی برنامه شخصی‌سازی شده و توسعه‌یافته توسط سازنده وجود دارد که انتشار آن‌ها برای آپدیت سریع‌تر در مارکت گوگل پلی‌استور خالی از لطف نیست. ورژن فعلی اپلیکیشن دوربین گوشی‌های نوکیا v6.0080.07 بوده و همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید، این برنامه درحال‌حاضر فقط روی اسمارت‌فون‌های ساخت همین شرکت قابل نصب و اجرا خواهد بود.

اپلیکیشن دوربین گوشی‌های نوکیا

همچنان باید گفت بسیاری از دارندگان گوشی‌های نوکیا 3 و نوکیا 5 از سازگار نبودن این برنامه با تلفن‌ هوشمندشان شکایت دارند و همچنین پشتیبانی نکردن از دیگر مدل‌های پایین‌تر هم گروه دیگری از کابران را ناراضی ساخته است. فعلا اپلیکیشن دوربین گوشی‌های نوکیا بسیار ساده بوده و از تنظیمات دستی هنگام عکس‌برداری یا ثبت تصاویر پانوراما به‌وسیله این نرم افزار خبری نیست. احتمالا برای افزایش قابلیت‌های این برنامه باید منتظر رونمایی از اسمارت‌فون‌های تازه این کمپانی باشیم، چراکه افزایش کاربران استفاده‌کننده از این برنامه می‌تواند به عنوان نیروی محرکه‌ای برای افزایش امکانات این اپلیکیشن قلمداد شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH