احتمال عرضه HTC ONE مکس در سه ماهه آخر سال جاری میلادی!

HTC-One-Max

پس از اعلام زمان‌های گوناگون، برای عرضه عضو جدید خاندان باشکوه One اچ‌تی‌سی، بالاخره مدیر بازاریابی این کمپانی، خود به زمان احتمالی عرضه اچ‌تی‌سی وان مکس، اغراق کرد!

آقای Ben Ho، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در مصاحبه‌ای با یک نشریه تایوانی، از تمایل این کمپانی برای عرضه یک مدل دیگر از سری One، در ربع چهارم سال جاری میلادی صحبت کرده و با توجه به عرضه مدل HTC One mini،  که هم اکنون در برخی بازار‌های جهانی به ‌فروش می‌رسد، وان مکس شاید آخرین پدیده این خانواده و مقصود آقای بن هو، باشد. اولین فبلت این کمپانی تایوانی HTC، هنوز معرفی نشده و شایعات بسیاری درباره این مدل، به گوش می‌رسد. پس می‌توان معرفی بزرگترین عضو سری وان  را، با نام One Max در سه ماه آخر سال 2013 میلادی، از سوی کمپانی اچ‌تی‌سی انتظار داشت.

سرعت این کمپانی در تولید محصولات جدید تر، در سال 2013 میلادی رو به کندی گذاشته و به عقیده آقای هو، این کمپانی در گذشته مدل های بسیاری را معرفی ساخته و اکنون اچ‌تی‌سی قصد دارد، محتاطانه تر عمل نماید. علاوه بر معرفی وان مکس از سوی این کمپانی، انتظار می‌رود تا اواخر سال 2013، دو تا سه مدل میان قیمتی از سری Desire اچ‌تی‌سی چشم به‌گشایند. به تازگی نیز این سازنده تایوانی، دیزایر 500 را معرفی ساخته است.

به نظر شما، آیا این رفتار محتاط گرایانه HTC، می‌تواند سبب شود تا این کمپانی به روزهای اوج خودش باز گردد یا چنین رفتاری عملا، به منزله پایان عمر این کمپانی کهنه کار محسوب خواهد شد؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH