تبلت ممو پد اچ‌دی 7 ایسوس وارد بازار شد!

Asus-MeMO-Pad-HD-7

تنوع محصولات ایسوس در رده تبلت‌ها بسیار بالاست و حال پس از معرفی نسل جدید نکسوس 7 که با همکاری گوگل تولید می‌شود، نوبت به ممو پد اچ‌دی این شرکت رسیده تا به صورت رسمی وارد بازار شود. این تبلت 7 اینچی به صفحه نمایش HD با رزولوشن 800×1280 پیکسل مجهز شده است که این ویژگی به همراه قیمت مناسب، سهم خانواده MeMO Pad ایسوس را در بازار تبلت‌های 7 اینچی بیش از پیش بالا خواهد برد.

از سوی دیگر صفحه نمایش تبلت جدید 7 اینچی ایسوس از نوع IPS و زاویه دید وسیع 170 درجه است که این قابلیت ها موجب دقت در نمایش تصاویر و وضوح رنگ ها می شود. عضو جدید خانواده MeMO Pad نیز به فناوری انحصاری SonicMaster ایسوس  مجهز شده که به همراه  دو  اسپیکر استریوی قدرتمند تجربه جدیدی از شنیدن صدا را روی یک تبلت 7 اینچی برای شما به ارمغان می آورد. علاوه بر این، با باتری لیتیوم پلیمری این دستگاه می توانید تا 10 ساعت بدون شارژ مجدد فیلم HD تماشا کنید.

بر اساس این گزارش، MeMO Pad HD 7 که به سیستم عامل آندرویید 4.2 Jelly Bean مجهز شده دارای 16 گیگابایت فضا برای ذخیره سازی اطلاعات است که ایسوس یک اسلات حافظه microSD برای این دستگاه در نظر گرفته که کاربر می تواند فضای ذخیره سازی خود را تا 32 گیگابایت افزایش دهد. 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی آنلاین یک ساله در  WebStorageایسوس نیز از دیگر قابلیت های این تبلت است که در این فضا می توانید فایل های آفیس جدید بسازید و یا فایل های خود را ویرایش و مشاهده کنید.

این تبلت خوش قیمت ایسوس که در رنگ های آبی، سفید، صورتی، سبز و خاکستری وارد بازار شده است تنها 302 گرم وزن و 10.8 میلی متر ضخامت دارد و برای افرادی طراحی شده که به یک دستگاه  سبک با قیمت مناسب با قدرت  بالا نیاز دارند. دوربین جلویی 1.2 مگاپیکسلی MeMO Pad HD 7 قابلیت فیلمبرداری HD با رزولوشن 720p را برای شما فراهم می کند. همچنین ایسوس مدل هایی از این سری را با دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی نیز روانه بازار کرده است.

ایسوس برای این محصول لوازم جانبی مناسب و پرکاربرد هم طراحی کرده که TransCover و Persona Cover از جمله آنها محسوب می شود. TransCover در رنگ های آبی، صورتی، سفید و مشکی برای محافظت از دستگاه و ایستاده نگه داشتن تبلت در زاویه مناسب برای دیدن فیلم و تایپ کردن ارایه شده است و Persona Cover که در رنگ های مشکی، صورتی و سبز طراحی شده مقاومت دستگاه را در مقابل ضربه و خراش بالا می برد.

5 در مورد “تبلت ممو پد اچ‌دی 7 ایسوس وارد بازار شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH