کیس گوشی‌های Pixel 2 و Pixel 2 XL طراحی آنها را بدون جک 3.5 میلی‌متری صدا فاش کرد

کیس گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل XL 2 طراحی آن‌ها را بدون جک 3.5 میلی‌متری صدا فاش کرد

یکی از سازندگان کیس‌های محافظ به نام Olixar، به‌تازگی تصویری طراحی شده از کیس گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل XL 2 منتشر کرده که این طراحی علاوه‌بر تاکید بر بهر‌ه‌گیری گوگل از یک دوربین در این دو اسمارت‌فون، از وجود سنسور اثر انگشت در پنل پشتی و حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا خبر می‌دهد.

اگر به این رندرهای تازه از گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل XL 2 دقت کنید، حتما متوجه می‌شوید که در این طراحی، میزان حاشیه نمایشگر در مقایسه با رندرهای قبلی کمتر شده و برخلاف تصاویر فاش شده، هیچ‌‌گونه اثری از به‌کارگیری اسپیکرهای دوگانه یا دوربین دوگانه در این دو تلفن‌هوشمند نیست.

همچنین این سازنده تاکید می‌کند که گوگل هم تصمیم به حذف جک 3.5 میلی‌متری صدا در پرچمداران خود گرفته و این جک در گوشی‌های پیکسل 2 و پیکسل XL 2 نیز وجود نخواهد داشت. از دیگر مشخصات ذکر شده، می‌توان به بهره‌گیری از درگاه USB نوع C و بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز اشاره کرد. البته جالب است بدانید که سایت آمریکایی-بریتانیایی MobileFun هم گزینه پیش‌سفارش این کیس‌های ژله‌ای را برای کابران مهیا کرده و علاقمندان می‌توانند از همین حالا با قیمت 5.59 یورو گارد موبایل پیکسل 2 و با قیمت 8.95 یورو نیز کیس موبایل پیکسل XL 2 را سفارش دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH