گوشی اپتیموس G Pro رسما وارد کشور شد!

lg-seminar

 شب گذشته و در مراسمی که با حضور اصحاب رسانه و مدیران شرکت ال‌جی و نمایندگان آن برگزار شد، این کمپانی کره‌ای به صورت رسمی و در کنار برج میلاد تهران از گوشی جدید خود رونمایی کرد. 

ال‌جی Optimus G Pro، که برای اولین بار در کنگرۀ جهانی موبایل در اوایل 2013 رونمایی شد، به شبکۀ 4G LTE، صفحه‌نمایش 5.5 اینچ Full HD IPS و امکانات تجربۀ کاربری جدید مجهز است که برای برآورده کردن نیاز کاربران برای گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش بزرگ ساخته شده است.

نمایشگر Full HD IPS در Optimus G Pro، که با همکاری LG Display تولید شده است، 1080×1920 پیکسل در 440 پیکسل در اینچ فراهم می‌کند. این گوشی هوشمند با 3140 میلی‌آمپر، در نوع خود، بزرگترین ظرفیت باتری را دارد و لذت مشاهدۀ Full HD را برای ساعات متمادی میسر می‌کند. با دوربین بهبودیافته 13 مگاپیگسل در پشت و 2.1 مگاپیکسل در جلوی دوربین، کاربران می‌توانند تصاویر و ویدئوها را با کیفیت Full HD، یعنی همان کیفیتی که در تلویزیون‌های HD می‌بینید، ثبت و ضبط کنند.

lg-seminar2

در ابتدا کریس جانگ، مدیرکل ال‌جی در ایران، درباره ال‌جی موبایل و ورود Optimus G Pro به بازار ایران سخنانی را ایراد کرد. وی در ادامه گفت: « تعریف ما از ابتکار در حال حاضر نوعی فناوری است که بازتابی از مشتریان باشد. ما همیشه به مشتریان گوش کرده‌ایم و در جست‌وجوی ابتکار از آنها یاد گرفته‌ایم. ما در ساخت LG G2 این تحقیق را به مراحل بالایی رساندیم. ال‌جی G2 هیجان‌انگیزترین و موفق‌ترین گوشی در تاریخ شرکت ما است.»

سپس بنیامین دارَمی، مدیر بخش موبایل ال‌جی در ایران، به بررسی مشخصات و امکانات اصلی Optimus G Pro پرداخت و ویدئوهایی در مورد قابلیت‌های گوناگون و منحصربه‌فرد این گوشی هوشمند نمایش داد.

Optimus G Pro با تجربۀ کاربری پیشرفته‌ای عرضه می‌شود که مخصوص این گوشی ساخته شده است؛ مثل ضبط دوگانه (Dual Recording) و پانورامای واقعیت مجازی (VR Panorama). قابلیت ضبط دوگانه به کاربران امکان می‌دهد تا هم‌زمان با دوربین جلو و پشت عکس بگیرند و تجربۀ منحصربه‌فرد تصویر در تصویر داشته باشند. VR Panorama امکان مشاهدۀ محیط‌های کاملا افقی و عمودی در نمای 360 درجه را میسر می‌سازد.

 امکانات تجربۀ مبتکرانه و خلاقانۀ پرطرفدار در Optimus G به Optimus G Pro هم افزوده شده است. مانند Qslide، QuickMemo و بزرگنمایی زنده (Live Zooming).

در پایان قرعه‌کشی 3 گوشی Optimus G Pro انجام شد و این تلفن همراه هوشمند به سه نفر خوش‌شانس از اصحاب رسانه اهدا شد. در این مراسم، قرعه‌کشی جشنوارۀ رمضان تلفن‌های همراه ال‌جی نیز صورت گرفت و برندگان سفر به برزیل و شرکت در جام جهانی فوتبال نیز انتخاب شدند.

ال‌جی Optimus G Pro یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند امروزی در بازار است. این گوشی به تازگی در نشست جهانی LTE در 2013 (LTE World Summit 2013) از نظر امکانات و عملکرد در صنعت تلفن همراه مفتخر به جایزۀ بهترین تلفن همراه/دستگاه LTE شد.

کمی پس از معرفی این گوشی هوشمند در کنگرۀ جهانی موبایل 2013، جایزۀ red dot design  برای طراحی عالی به این گوشی اهدا شد.

lg-shop-2

پیش از این مراسم، در مراسمی دیگر که در پاساژ علاءالدین تهران برگزار گردید، مدیا پردازش نماینده رسمی گوشی‌های ال‌جی در ایران، دومین فروشگاه خود را در طبقه همکف این پاساژ بزرگ افتتاح کرد که قفط به محصولات ال‌جی اختصاص داشته و علاقه‌مندان می‌توانند با این گوشی‌ها در آنجا کار کرده و محصول خود را با گارانتی اصلی خریداری کنند.

لازم به ذکر است که ال‌جی اپتیموس جی پرو با مبلغ 1.700.000 تومان به خریداران ارایه خواهد شد.

lg-shop

6 در مورد “گوشی اپتیموس G Pro رسما وارد کشور شد!”

  1. خیلی ممنون از شما که هر روز اخبار ای تی را به روز رسانی می کنید.
    ال جی و هواوی در بازار ایران بهترین قیمت را دارند.

  2. واقعا اول دم بچه های ای تی رسان گرم که اینقد زود اخبار رو به بازدیدکننده های سایت می رسونن و دوم دم ال جی گرم…که با این امکانات اینقد قیمتاش به صرفه هستش

  3. واقعا 1700000 هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وای خواب میبینم خیلیخ وب هست مغمولا گوشی های غول وقتی میان تازه وارد بازار ایران میشند بالای 2000000

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH