بهترین قاب‌ها برای سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم

با روی کار آمدن گوشی‌های شیشه‌ای باید خیلی بیش‌تر از قبل از آن‌ها محافظت کنیم. خریدن یک یا (احیانا) چند قاب محافظ٬ منطقی به‌نظر می‌رسد. اما کدام‌یک از آنان را بخریم. اگر سری به بازار بزنید٬ باکلی برند‌های بزرگ و کوچک مواجه خواهید شد که همگی سعی دارند٬ کاربر را به سمت خود جذب کنند و فروشندگان نیز این آتش را فروزان‌تر می‌کنند. ما اینجاییم و در این نوبت قرار است که بهترین قاب‌ها برای سونی اکسپریا XZ پریمیوم را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر می‌خواهید که یک قاب برای این موبایل تهیه کنید٬‌ پس با ما همراه باشید…

نکته: این لیست براساس قیمت بوده و ترتیب آن نزولی است.


1- کاور محافظ سونی مدل Cover Stand SCSG10

این محصول دست‌رنچ شرکت سونی است. این کمپانی خوش‌نام به موضوع امنیت دستگاه پی برده است و دراصل این مدل فقط برای همین‌کار تولید گشته است. همچنین این کاور دربرابر خط و خش٬ لکه و آب نیز مقاوم است و اگر یک لیوان آب روی آن بریزید٬ هیچ مشکلی برایش پیش نمی‌آید. بدنه‌ اصلی این قاب که از XZ پریمیوم محافظت می‌کند٬ از پلاستیک سخت درست شده است. این جنس، مقاومت شگفت‌آوری درمقابل با ضربه و شوک دارد.

این قاب بسیار نازک بوده و مانع زیبایی گوشی نمی‌شود. ضمنا شما از این محصول می‌توانید٬ به‌ عنوان استند نیز استفاده کنید و ویدیوها و فیلم‌ها را راحت‌تر تماشا نمایید. ناگفته نماند که این کاور هوشمند است و وقتی کاربر درب آن را باز می‌نماید٬ به‌یک‌باره موبایل روشن می‌شود و زمان٬ تاریخ و اعلان‌ها روبه‌روی‌تان به نمایش درمی‌آید. از قلم نیفتد که این محصول هیچ محدودیتی برای استفاده از پورت‌ها و درگاه‌ها ایجاد نمی‌کند. درضمن Cover Stand SCSG10 از تمام زوایای موبایل (360 درجه) محافظت می‌کند و به هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دهد که دیوایس دوست‌داشتنی‌تان کوچک‌ترین آسیبی ببیند.

قیمت: صد و سی هزار تومان


2- کیف کلاسوری راکس‌فیت مدل Touch Book Case

اگر مایل هستید که قابی مانند کتاب داشته باشید٬ پس حتما این مدل را دربین گزینه‌های‌تان قرار دهید. چراکه این محصول یک درب شفاف دارد که به‌طور زیبایی روی صفحه‌نمایش گوشی قرار گرفته است. وجود این درب شفاف سبب شده که اعلان‌ها٬ تاریخ و زمان را با یک نگاه زیرنظر داشته باشید و دیگر لازم نباشد که برای دیدن نام و شماره تماس گیرنده درب کاور را باز کنید.

جنس این محصول از نوع پلاستیک سخت بوده و دربرابر ضربه و شوک مقاومتی خارق‌العاده دارد. لازم به ذکر است که این کاور به‌صورت 360 درجه از گوشی‌تان محافظت می‌کند و هیچ مزاحمتی برای درگاه‌های آن ایجاد نمی‌نماید. همچنین Touch Book Case روی دکمه‌ها (به‌ غیراز دکمه پاور) را پوشانده است و این پوشش هیچ خللی در عملکرد دکمه‌ها به وجود نمی‌آورد.

قیمت: صد و ده هزار تومان


3- کاور راکس‌فیت مدل Anti Scratch Shell

همان‌طور که از نام این مدل پیداست٬ یکی از ویژگی‌های مهمش مقاومت دربرابر خط‌ و خش است. بدنه‌اصلی از پلاستیک سخت ساخته شده و دربرابر ضربات متعدد دوام می‌آورد. لازم به ذکر است که این محصول به‌طور 360 درجه از موبایل‌تان محافظت می‌کند و ضمنا هیچ خللی برای دسترسی کاربر به پورت‌ها و جایگاه‌ها ایجاد نمی‌نماید. ضخامت کم این مدل سبب شده تا از زیبایی XZ پریمیوم کاسته نشود. همچنین این کاور شفاف است و جلوی نماد پرافتخار «XPERIA» را نمی‌گیرد.

قیمت: پنجاه هزار تومان


4- کیف چرمی نیلکین سونی مدل Qin

این مدل با چرم‌ طبیعی درست شده است و همین موجب شده که شکل‌ و‌ شمایل گوشی نوستالژیک شود. همچنین این قاب باعث می‌گردد که کاربر حس لذت بخشی داشته باشد و از نرمی چرم٬ لبخندی روی گونه‌اش جا خشک کند. ضمنا این کاور دربرابر ساییدگی و خط و خش مقاوم است و هیچ اثرانگشتی بررویش باقی نمی‌ماند. داخل درب کاور٬ محوطه‌ای درنظر گرفته شده که شما درون آن می‌توانید٬ کارت‌های اعتباری یا هرچیز دیگری را (البته با همان قد و قواره) بگنجانید. با بهره‌گیری از این کاور٬ دیگر گوشی از دست‌تان سر نمی‌خورد.

قیمت: سی هزار تومان


5- قاب محافظ نیلکین مدل Frosted

سری قاب‌های Frosted از پلاستیک سخت تولید گشته‌اند که مقاومتی شگرف دربرابر ضربات متعدد دارند. کمپانی نیلکین هم برای پرچمدار 2017 سونی٬ این نوع از کاورها را ساخته است. ما هم فرصت را غنیمت شمردیم و آن را در لیست‌مان جای دادیم. این کاور به گوشی کاربر شکلی یکپارچه و لوکس می‌بخشد که هربیننده‌ای را به طرف خود جذب می‌کند. جنس مرغوب این مدل هم سبب شده تا برابر خط و خش و چربی دست مقاوم باشد و یقین داشته باشید که به این آسانی‌ها کثیف و زشت نمی‌گردد.

قیمت: بیست هزار تومان


6- قاب محافظ تی‌تی‌ اس‌بورن مدل TPU

اگر به دنبال قابی ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه هستید٬ پس حتما این مدل را در سبد خریدتان جای بدهید. این محصول بسیار انعطاف‌پذیر است و به‌راحتی به گوشی‌تان می‌چسبد! ضمنا کمپانی تی‌تی اس‌بورن این محصول را دربرابر خط و خش مقاوم ساخته است. این قاب هیچ مزاحمتی برای دسترسی کاربر به پورت‌ها و جایگاه‌ها ایجاد نمی‌کند. ضخامتش به قدری کم است که اصلا متوجه حضور آن نمی‌شوید و ظاهر زیبای گوشی خدشه‌دار نمی‌شود. تنوع TPU هم بسیار زیاد است و (تقریبا) هرسلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

قیمت: پانزده هزار تومان


بررسی اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی: تالار آینه!

1 در مورد “بهترین قاب‌ها برای سونی اکسپریا ایکس زد پریمیوم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH