جدیدترین تصاویر و اطلاعات از اسمارت‌فون نوکیا 8

شمارش معکوس برای آغاز مراسم رونمایی از نخستین پرچمدار کمپانی نوکیا در سال 2017 شروع شده و هرچه به این رویداد در 16 آگوست نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات و جزییات بیشتری در خصوص نوکیا 8 به بیرون درز می‌کند.

تا به امروز، تصاویر و اطلاعات حاصل از بنچ‌مارک‌های متعددی منتسب به این گوشی در فضای وب منتشر شده که تصویری هر چند تایید نشده از این اسمارت‌فون را در ذهن علاقه‌مندان به این برند محبوب شکل می‌دهند. اما به نظر افشاگری‌های مربوط به این گوشی به این زودی‌ها قصد تمامی ‌ندارد چراکه ساعاتی پیش تصاویری از نوکیا 8 به همراه نتایج حاصل از بنچ‌مارکی بر روی نمایشگر آن به بیرون درز کرده که مطلع شدن از آن می‌تواند برای علاقه‌مندان خالی از لطف نباشد.

در این تصاویر که از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شده، اسمارت‌فونی با شماره مدل TA-1012 را نشان می‌دهد. این شماره مدل پیش‌تر در فهرست بنچ‌مارک انتوتو به همراه چند شماره مدل دیگر به نام‌های TA-A1004 و TA-1052 رویت شده بود که گفته می‌شود همگی متعلق به گوشی نوکیا 8 هستند.

و اما در خصوص مشخصاتی که در این تصاویر آمده می‌توان به مواردی همچون پردازنده اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی و نمایشگر QHD اشاره کرد. اگرچه در این‌جا حرفی از اندازه نمایشگر به میان نیامده، اما با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز در رابطه با این گوشی منتشر شده، می‌توان پیش‌بینی کرد که نمایشگر نوکیا 8 از ابعادی بین 5.2 الی 5.3 اینچ برخوردار خواهد بود. بااین‌حال، هنوز چند روزی به مراسم معرفی از این گوشی باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که در طی روزهای آتی، کدام‌یک از این اطلاعات تایید و کدام‌یک رد خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH