تصویر واقعی از گلکسی نوت 8

اولین تصویر واقعی از گلکسی نوت 8 پیش از رونمایی رسمی فاش شد

می‌توان گفت که به دلیل انتشار شایعات و اطلاعات فراوان، تا حد زیادی با پرچمدار سری نوت سامسونگ در سال جاری آشنا هستیم و می‌دانیم قرار است با چه محصولی روبرو شویم. با این وجود، هنوز رندرها و عکس‌های زیادی به گلکسی نوت 8 نسبت داده می‌شود ولی این‌بار به‌نظر می‌رسد موضوع کاملا متفاوت بوده و تصاویری واقعی از نسخه اصلی این اسمارت‌فون فاش شده است.

با نگاه به این تصاویر درمی‌یابیم که بسیاری از رندرها و شماتیک‌هایی که درباره طراحی این تلفن‌ هوشمند منتشر شده بود به موارد درستی اشاره می‌کردند و به نوعی با انتشار این عکس‌ها تایید شده‌اند. همچنین این تصاویر نشان می‌‌دهند، همان‌طور که انتظار داشتیم هشتمین پرچمدار سری نوت، تا حد زیادی قابلیت‌ها و زبان طراحی گلکسی S8 را به ارث برده است. یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت نمایشگر همیشه روشن (Always On display) بوده که اطلاعاتی درباره نوتیفیکیشن‌ها، ساعت و تاریخ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. ویژگی بعدی نیز وجود دکمه هوم درون صفحه نمایش است که حساس به فشار بوده و می‌توان قفل صفحه را با بهره‌گیری از آن اصطلاحا Bypass کرد.

در تصویر بعدی نیز قلم S-Pen را مشاهده می‌کنیم که با همان طراحی خاص خودش نسبت به نسل پیشین که در کنار نوت 7 معرفی شد، تغییر خاصی نداشته و تنها موردی که می‌توان درباره آن بیان کرد، رسیدن میزان حساسیت این قلم به عدد 4096 است. علاوه‌بر این، قلم S-Pen گلکسی نوت 8 نیز ضد آب بوده و حتی می‌توان زیر آب نیز با استفاده از آن به نوشتن پرداخت.

در آخر نیز باید گفت که از این اسمارت‌فون در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) به‌طور رسمی توسط سامسونگ پرده‌برداری خواهد شد و انتظار داریم تا آن موقع، تصاویر بیشتری از نوت 8 در فضای وب پخش شده و جزییات بیشتری درباره طراحی و دیگر مشخصات این گوشی در اختیار مشتاقان تکنولوژی قرار گیرد. اگر علاقمند هستید پیش از رونمایی رسمی از همه اطلاعات ذکر شده درباره این پرچمدار مطلع شوید، کافیست مقاله مربوط به هر آنچه که تا به امروز درباره گلکسی نوت 8 می‌دانیم را در وب‌سایت آی‌تی‌رسان مطالعه نمایید.

 

به سوپر گروه سامسونگ گلکسی نوت در تلگرام ملحق شوید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH