نوت 8

سامسونگ، گلکسی نوت 8 را همراه با یک کیس مخصوص عرضه خواهد کرد

براساس گزارش جدیدی از کمپانی سامسونگ در کشور کره‌ جنوبی، این غول دنیای فناوری برای فروش بیشتر گلکسی نوت 8 پیشنهادات ویژه‌ای را برای کاربران در نظر گرفته است.

یکی از این پیشنهادات، قرار گرفتن یک کیس محافظ در کنار گلکسی نوت 8 بوده که سامسونگ قصد دارد این اسمارت‌فون را همراه با یک کیس محافظ مخصوص و شفاف که از پلاستیک ساخته شده روانه بازار کند. آن‌طور که بیان شده، این کیس توانایی محافظت از پنل پشتی و لبه‌های این پرچمدار را خواهد داشت. این کیس به خوبی از نوت 8 در برابر ایجاد خراش روی بدنه پشت دستگاه یا در هنگام برخورد با دیگر فلزات مراقبت می‌کند و براساس اطلاعات منتشر شده، کمپانی سامسونگ به خوبی توانسته تا حد ممکن ضخامت این کیس محافظ را کاهش دهد تا به تجربه کاربری هنگام کار کردن با جدیدترین کهکشانی کره‌ای‌ها لطمه‌ای وارد نشود.

گلکسی نوت 8

گفته می‌شود که قیمت این کیس چیزی مابین 17.7 دلار تا 26.5 خواهد بود و متاسفانه باید بیان کرد که این کیس محافظ فقط در برخی از بازارهایی که سامسونگ در نظر دارد ارائه خواهد شد و حتی در بازارهای کشورهای اروپایی، ایالات متحده و روسیه نیز در اختیار خریداران قرار نخواهد گرفت. احتمالا سازنده، این محافظ را فقط برای عرضه در سرزمین مادری‌اش یعنی کره جنوبی تولید کرده است.

2 در مورد “سامسونگ، گلکسی نوت 8 را همراه با یک کیس مخصوص عرضه خواهد کرد”

  1. مگه کپی کارای چینی و شایدم ایرانی مُردن که این کیس فقط اونجا تولید بشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
    زهی خیال باطل …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH