آیا Lei Jun، مدیر عامل شیائومی، از Mi Mix 2 با نسبت ابعاد 18:9 استفاده می‌کند؟

Lei Jun، مدیر عامل کمپانی شیائومی احتمالا به‌صورت تصادفی یکی از جزئیات کلیدی اسمارت‌فون آینده این شرکت را فاش کرده است. این مدیر عامل اخیرا گفته بود که پاوربانک ده هزار میلی‌آمپری این شرکت با قیمت 12 دلار در چین و به‌قیمت 224 دلار در نیوزیلند فروخته می‌شود. این مسئله نشان‌دهنده ضرورت گسترش شاخه‌های این کمپانی در خارج از چین است. Lei Jun تصویری از صفحه فروش این پاوربانک در Mi Mall به‌اشتراک گذاشته که در آن نکته مهمی دیده می‌شود.

برای‌ ثبت این عکس که به‌نظر می‌رسد تصویر صفحه فروش پاوربانک شیائومی در Mi Mall باشد، از کل نمایشگر دستگاه مورد استفاده توسط Lei Jun، بهره گرفته شده است. نکته جالب توجه اینجاست که ابعاد این تصویر مخصوصا از‌نظر طولی به‌طور غیر معمولی بزرگ است. درحال‌حاضر نسبت تصاویر معمولا با اندازه گوشی هوشمند سازگار است ولی در این نمونه، دستگاه دارای ابعادی غیر عادی مانند نسبت 18:9 به‌نظر می‌رسد. با وجود اینکه شبکه اجتماعی Weibo که عکس مذکور در آن قرار گرفته ممکن است رزولوشن تصویر را کم کند اما ابعاد آن همچنان ثابت باقی می‌ماند که بدین ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که این دستگاه محصولی جدید از شیائومی باشد. هم‌چنین اسمارت‌فون مورد استفاده برای ثبت این اسکرین‌شات، توسط Weibo تشخیص داده نشده که نشان می‌دهد وجود این مدل از محصولات شیائومی هنوز به‌صورت رسمی اعلام نگردیده است.

Mi Mix 2

تنها دستگاه ساخته شده به‌وسیله شیائومی که انتظار داریم با نسبت ابعاد 18:9 ارائه شود، Mi Mix 2 است. نمایشگر این گوشی هوشمند در واقعیت بیش از حد بزرگ نیست، اما به‌نظر می‌رسد که نسبت صفحه نمایش به بدنه نیز تا 93 درصد افزایش یافته تا کاربران هیچ‌گونه نارضایتی نداشته باشند. این نسبت صفحه نمایش به بدنه، در گزارشات قبلی عنوان شده بود.

Mi Mix دارای یک کلید ناوبری مجازی بوده و هم‌چنین از تکنولوژی Cantilever Piezoelectrice Ceramic استفاده می‌کند که جایگزینی برای فناوری‌های قدیمی صوتی است. گفته شده شیائومی در Mi Mix 2 با تکنولوژی AAC همکاری داشته باشد که یک فناوری بهتر و نسل جدید به‌ نام AAC تولید کرده و برای خروجی صدای بلندگوی جلوی گوشی استفاده می‌شود. AAC برای ارائه صدای بهتر از این بلندگو مخصوصا در فرکانس‌های پایین کاربرد دارد و با استاندارد 3GPP سازگارتر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH