آی‌فون 8 قادر به ضبط ویدیوهای 1080p با نرخ 240 فریم بر ثانیه خواهد بود

انتظار می‌رود که ماه آینده آی‌فون‌های جدید توسط کمپانی اپل به بازار عرضه شوند و یا دست‌کم اگر اپل سنت‌شکنی نکند، این اتفاق رخ خواهد داد. ما از آی‌فون 8 انتظارات بی‌شماری داریم که می‌توان به پردازنده سریع‌تر، صفحه‌نمایش بهتر و حتی دوربین‌های ارتقا یافته اشاره نمود. اخیرا شنیده‌های ما حاکی از آن بود که آی‌فون 8 قادر به فیلم‌برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه است. در این مقاله به اطلاعات بیشتری در این مورد می‌پردازیم.

در توییتی که توسط Guilherme Rambo منتشر شده، به‌نظر می‌رسد آی‌فون قابلیت ضبط ویدیوهای 1080p با نرخ 240 فریم بر ثانیه را داشته که البته این قابلیت نه‌تنها برای دوربین عقب بلکه برای دوربین جلو نیز وجود دارد.

البته ممکن است شما برای فیلم‌برداری به نرخ 240 فریم بر ثانیه نیاز نداشته باشید و این به‌طور کامل به شما بستگی دارد که چگونه از گوشی خود استفاده کنید. اما دست‌کم حدس می‌زنیم در صورت نیاز این ویژگی برای شما وجود خواهد داشت.

کنید آی‌فون 8

نمی‌توان به‌طور قطعی این موضوع را تایید نمود که قابلیت موردنظر تنها برای آی‌فون 8 وجود دارد یا تمامی مدل‌هایی که تا پایان سال 2017 ارائه خواهند شد، از آن بهره می‌برند. بااین‌حال، درگذشته نیز سیاست کمپانی اپل بدین گونه بود که یکسری ویژگی‌های خاص تنها در مدل‌های پلاس آی‌فون وجود داشت و گوشی‌های معمولی از آن‌ها بهره‌مند نبودند. پس باید به انتظار نشست تا از این موضوع آگاه شویم.

شرکت اپل هنوز تایید نکرده که دقیقا چه زمانی گوشی‌های آی‌فون جدید خود را عرضه خواهد نمود اما ماه بعد همانند گوشی‌های قبلی آی‌فون بهترین زمان ممکن برای عرضه آی‌فون 8 به بازار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH