منتظر رونمایی از اچ‌تی‌سی U11 Life در اواخر سال 2017 باشید

کمپانی اچ‌تی‌سی قصد دارد تا در اواخر سال جاری میلادی از اسمارت‌فونی جدید به نام U11 Life که پیش‌تر با نام HTC Ocean Life شناخته می‌شد، رونمایی کند. البته هنوز زمان دقیقی برای برگزاری مراسم معرفی این گوشی اعلام نشده اما از آن‌جایی‌که کمتر از 4 ماه به پایان سال 2017 باقی مانده، پیش‌بینی می‌شود که طی یکی دو ماه آینده، شاهد اضافه شدن این محصول به خانواده گوشی‌های هوشمند اچ‌تی‌سی باشیم.

براساس آخرین شنیده‌ها، اچ‌تی‌سی U11 Life نسخه اصلاح شده‌ای از پرچمدار امسال این شرکت تایوانی یعنی U11 خواهد بود که چند ماهی از عرضه آن به بازار می‌گذرد. این مدل جدید از مشخصات نسبتا ضعیف‌تری در مقایسه با مدل اصلی برخوردار خواهد بود، اما طراحی و ویژگی‌های کلی، در آن حفظ خواهد شد.

از جمله مشخصات احتمالی برای این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ‌دی اشاره کرد، این در حالیست که U11 به یک نمایشگر 5.5 اینچی QHD مجهز شده است. گفته می‌شود که تغییرات دیگری نیز در سایر قطعات سخت‌افزاری دستگاه اعمال خواهد شد تا U11 Life به یک محصول ارزان‌قیمت برای طرفداران گوشی‌های این برند تایوانی تبدیل شود.

همچنین، سنسور اثر انگشت این گوشی در قسمت جلویی و در دکمه هوم جای خواهد گرفت و علی‌رغم تغییراتی که در قسمت‌های سخت افزاری شاهد خواهیم بود، ویژگی Edge Sense همچنان در این گوشی باقی خواهند ماند که می‌تواند برای کاربرانی که قصد خرید U11 Life را دارند، خبر خوشحال کننده‌ای باشد. همان‌طور که می‌دانید، این قابلیت به کاربر این اجازه را می‌دهد تا با فشار دادن لبه‌های کناری گوشی، اپلیکیشن‌ها و دستورات مختلف را به اجرا درآورد.

اچ‌تی‌سی U11 Life

دررابطه با قابلیت‌های عکاسی این گوشی نیز باید گفت که احتمالا اچ‌تی‌سی U11 Life به دوربین پشتی 16 مگاپیسلی با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فاز مجهز خواهد بود و علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی نیز می‌توانند به لطف سنسور سلفی 16 مگاپیکسلی، عکس‌های کم‌نظیری را ثبت کنند. در زیر بدنه دستگاه مشخصه‌هایی فنی همچون پردازنده اسنپدراگون 630 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 2 ترابایت جای خواهد گرفت. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در خصوص میزان رم این گوشی به بیرون درز نکرده است. گفته می‌شود که این عضو جدید از استاندارد IP67 و هدفون‌های USonic اچ‌تی‌سی نیز برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH