شیائومی ردمی نوت 5A در TENNA رویت شد؛ خبری از پردازنده اسنپدراگون 625 نیست

بار دیگر اما این‌بار در وب‌سایت TENNA گوشی شیائومی ردمی نوت 5A مشاهده شد. باید خبرهای بدی به طرفداران این گوشی بدهیم، دستگاه موردنظر هیچ‌کدام از خصوصیات نمایشگر فول اچ‌دی و پردازنده اسنپدراگون 625 را ندارد.

به‌صورت کلی 4 مدل وجود داشته ولی درواقع 2 نسخه اصلی موجود است. هر دو مدل دارای صفحه‌نمایش 5.5 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 720p بوده و باتری 3000 میلی‌آمپری در آن‌ها استفاده شده است. از دیگر خصوصیات این گوشی، بدنه فلزی با ضخامت 7.3 میلی‌متر است. تنوع رنگی این محصول بسیار بالا بوده و رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای، سفید، آبی، صورتی، قرمز و طلایی برای آن وجود دارد.

موردی که مدل‌های این گوشی را با یکدیگر متفاوت می‌سازد، دوربین و تراشه مورد استفاده در آن‌ها است. TENAA این موضوع را به‌طور کامل بیان ننموده ولی حدس می‌زنیم که تراشه موجود بر روی این محصول اسنپدراگون 425 با چهار هسته‌ پردازشی و یا اسنپدراگون 430 با هشت هسته‌ باشد.

پردازنده چهار هسته‌ای با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظ داخلی همراهی شده و مدل‌ بالاتر که از اسنپدراگون 430 بهره می‌برد، با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی عرضه می‌شود.

تفاوت دیگر در بخش دوربین بوده که در ادامه بدان می‌پردازیم. مدل بهتر ردمی نوت 5A با یک دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو عرضه می‌شود، درحالی‌که مدل‌پایین‌تر در عقب دوربینی 13 مگا‌پیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد.

باتوجه به قیمت 1200 یوانی ردمی نوت 5 با پردازنده اسنپدراگون 630 و 660، انتظار می‌رود که شیائومی ردمی نوت 5A همراه با پردازنده اسنپدراگون 430 قیمتی برابر با 1000 یوان داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH