بررسی بازی Bubble Witch 3 saga: دنیای جادویی حباب‌ها

اگر از جادوگرها و حیوانات سخنگو و باهوش خوش‌تان می‌آید و همیشه دوست‌ داشته‌اید که در چنین دنیایی زندگی کنید٬ بهتر است سری به بازی Bubble Witch 3 saga بزنید. این گیم شخصیت‌های نسبتا زیادی دارد و همیشه با آن‌ها سروکار دارید. این بازی تاکنون بیش‌ از 10 میلیون‌بار از فروشگاه گوگل دانلود شده و امتیاز 4.7 از 5 را از هزاران کاربر کسب کرده است.

این امتیاز بالایی به‌حساب می‌آید و یقین داشته باشید که چندین هزار کاربر همین‌طوری به یک گیم ستاره نمی‌دهند. اگر می‌خواهید با این بازی تقریبا 71 مگابایتی بیش‌تر آشنا شوید٬ پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


شما باید به ساحره‌ای به‌نام استلا کمک کنید که ردپاهای ویلبر را دنبال کند تا به خود او برسد. ایشان شخصیت بد ماجراست و حیوانی خبیث و بدجنس است که پالتویی مشکی می‌پوشد و کلاهی لبه‌دار برسر می‌گذارد. مراحل بازی هم روی ردپاهای این موجود بد کار گذاشته شده‌اند و شما باید با کمک جادوگر مو قرمز آن‌ها را پشت‌ سر بگذارید. مهره‌ها را یکی‌یکی باهم مچ می‌کنید تا از بین بروند و جغدهای کوچولو و رنگارنگ آزاد شوند.

همین سیر داستانی Bubble Witch 3 saga بود. درکل این روایت بسیار جذاب و پرتلاطم است و معلوم نیست که در مرحله بعدی چه‌چیزی درانتظارتان باشد. وقتی هم با ویلبر روبه‌رو می‌شوید٬ باید کمی شجاعت به‌خرج دهید و با او رقابت کنید. این بازی توسط استودیو King توسعه داده شده و همان‌طور که می‌دانید٬ یکی از معروف‌ترین ساخته‌های این استودیو٬ گیم محبوب کندی‌کراش است. اما این بازی (با این‌که دست‌رنج King است) ولی به‌طور کامل با کندی‌کراش تفاوت دارد و سیر داستانی متفاوتی را در پیش می‌گیرد.

فکر نکنید که فقط شما و ساحره‌ هستید و دیگر هیچ شخصیتی وجود ندارد٬ بلکه Bubble Witch 3 saga مملو از موجودات مختلف است که بعضی از آن‌ها گه‌گاهی به‌سراغ‌تان می‌آیند و بعضی از آن‌ها همیشه کنارتان هستند. یکی از همین‌ها گربه‌‌ای‌ چکمه‌پوش است که جادوگر بوده و خیلی‌ به شما کمک می‌کند. دراصل اگر این شخصیت وجود نداشت٬ شما نمی‌توانستید بر تاریکی غلبه کنید و مراحل را پشت‌ سر بگذارید.

آن‌قدر در این گیم چیزهای عجیب‌ و‌ غریب می‌بینید که بعد از مدتی دیدن آن‌ها برای‌تان عادی می‌شود و فکر می‌کنید که دنیای انسان‌ها عجیب است! همراه با گربه چکمه‌پوش و جادوگر مو قرمز سوار جارویی معلق می‌شوید و مانند سری فیلم‌های هری‌پاتر به آسمان‌ها پرواز می‌کنید. کلیت داستان بازی مجذوب‌تان می‌کند و احتمالا Bubble Witch 3 saga تامدت‌ها در گوشی شما باقی می‌ماند و مطمئن باشید که از آن دل نمی‌کنید.

بازی Bubble Witch 3 saga

یکی از مورادی که یک گیم را تبدیل به یک بازی محشر می‌کند٬ گرافیک آن است. خوشبختانه استودیوی King به این موضوع (مثل همیشه) توجه ویژه‌ای داشته و Bubble Witch 3 saga را با گرافیک خیره‌ کننده روانه پلی‌استور کرده است. محیط پراز حیوانات ریز و درشت است که هرکدام کار خود را انجام می‌دهند. مقلا همیشه پروانه‌هایی طلایی در اطراف مراحل بازی می‌پلکند و فضایی جادویی به گیم می‌بخشند. اغلب اوقات در کناره‌ها نیز عنکبوت‌هایی مشکی‌رنگ درحال پرسه‌زدن هستند. ویلبر و استلا نیز درجای خود تکان‌های ریزی می‌خورند و اگر روی آن‌ها کلیک کنید٬ حرکتی از خود نشان می‌دهند و دراصل همین چیزهای کوچک سبب می‌گردد تا شما عاشق بازی شوید و وقت‌تان را با آن سپری کنید.

داخل بازی هم پر از حرکت و جنب‌ و‌ جوش است و حتی یک لحظه آرام و قرار ندارد. اما تصویر پشت مهره‌ها بی‌حرکت و به‌واقع تنها یک عکس مرده است. در این قسمت وردهای جادوگر بسیار دیدنی هستند و موجب می‌شوند تا در آسمان شاهد آتش‌بازی باشید یا این‌که دودی بنفش‌رنگ و جادویی در محیط ببینید. تعداد کمی از مهره‌ها نیز حرکت می‌کنند. ولی بیش‌تر آن‌ها به‌نظر مرده‌اند و تا زمانی که ضربه‌ای به آن‌ها نزنید٬ همان‌طور می‌ایستند و کوچک‌ترین تکانی نمی‌خورند. فونت‌ها نه آن‌قدر بچگانه هستند که بقیه رنج‌های سنی طرف این بازی نیایند و نه آن‌قدر خشن که همه را برنجانند. انیمیشن‌های مجموعه هم بسیار چشم‌گیر هستند. مثلا پنجره‌ها به‌صورت اعجاب‌آوری نمایان می‌شوند و تکان‌هایی می‌خورند که مانند حبابی در هواست.

بازی Bubble Witch 3 saga

یکی از موارد مهم در بازی که کاربر آن را حس می‌کند٬ صداگذاری است. جای شکر دارد که استودیوی King برای این گیم یکی از بهترین موزیک‌ها و صوت‌ها را انتخاب نموده و حتما از شنیدن آن‌ها لذت می‌برید. زمانی که در محیط بازی هستید٬ آهنگی آرام و مرموز پخش می‌شود که حس‌ و‌ حالی جادویی به محیط می‌بخشد. لکن گاهی اوقات سروصدای فضا آن‌قدر زیاد می‌شود که ممکن است٬ دل کاربر را بزند. همان‌طور که پیش‌تر گفتیم٬ موجودات ریز و درشت محیط هم به جادویی‌کردن آن کمک شایانی نموده‌اند و همچنین موزیکی٬ آن را بیش‌ از پیش مرموز کرده است.

همین المان‌های کوچک و بزرگ سبب می‌گردند که یک بازی پیشرفت کند و به درجه بالایی از محبوبیت برسد. وقتی داخل مراحل هستید٬ صدای خش‌خش برگ‌ها و زوزه‌ باد را می‌شنوید که هم باعث می‌شوند که تمرکز کاربر به‌هم نخورد و هم حال‌ و‌ هوای جادویی Bubble Witch 3 saga را به شما منتقل می‌کنند.


نکات مثبت:

  • گرافیک عالی و خیره‌کننده
  • گیم‌پلی جذاب با کلی چالش
  • شخصیت‌های زیاد
  • صداگذاری هماهنگ با محیط
  • انیمیشن‌های مهندسی‌شده

نکات منفی:

  • گاهی اوقات سروصدا بیش‌ از حد زیاد می‌شود

4 در مورد “بررسی بازی Bubble Witch 3 saga: دنیای جادویی حباب‌ها”

  1. سلام من این بازی رو با ایمیل ذخیره کرده بودم ، گوشیم فلش زدن و الان از اول میاد ، چطوری از ادامه ش بیارم؟
    تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH