سیزده شهریور، منتظر پرچم دار جدید سونی باشید!

178810-honami

سونی  i1 Honami را شاید بتوان یکی از پرطرفدارترین و پرانتظارترین پرچم داران سه ماهه آخر سال جاری میلادی، دانست. کمتر از دو هفته پیش، در فرومی یک تیزر به چشم آمد که تاریخ 4 سپتامبر را، برای معرفی این گوشی اعلام کرده است.

حال به تازگی نیز، تاریخ 4 سپتامبر برای معرفی پرچم دار جدید سونی تایید شده و شما می‌توانید، پرچم دار جدید آندرویدی سونی را در روز روشن، در شهر برلین مشاهده نمایید. این معارفه، در صورتی به وقوع خواهد پیوست که تنها دو روز به آغاز کار رسمی نمایشگاه IFA 2013 برلین مانده است!

i1 Honami یک پرچم دار دوربین محور از سوی سونی بوده با ارائه دوربین 20.7 مگاپیکسلی، لنز G این کمپانی و دیافگرام F/2.0 در صدد برآمده تا سهم سونی را، از بازار فروش محصولات هوشمند افزایش بخشد. دیافگرام F/2.0 به کار برده شده در این گوشی، به کاربر اجازه ثبت تصاویری شفاف و واضح در محیط‌های کم نور را خواهد داد. سونی در اوایل سال جاری میلادی، با معرفی اولین پرچم دار چهار هسته‌ای خود به نام اکسپریا Z تنها، توانست 3.8 درصد از بازارهای فروش جهانی تلفن‌های هوشمند را در اختیار بگیرد، و اکنون امیدوار است تا با معرفی و ارائه پرچم دار جدید خود یعنی همان i1 Honami، این رقم را فزونی بخشد! همچنین سونی امیدوار است تا پایان سال 2013 میلادی، 42 میلیون اسمارت فون را به فروش برساند.

علاوه بر معرفی پرچم دار جدید سونی، انتظار می‌رود این کمپانی لنز‌های دوربین قابل تعویض خود را برای مدل‌های آندرویدی و آی‌فون اپل معرفی نماید. این لنز، که از طریق یک آهن‌ربا به گوشی متصل می‌شود، در دو مدل DSC-QX10 و DSC-QX100، با پشتیبانی از حافظه میکرو SD و ارائه یک پنل صفحه نمایش، به بازار عرضه خواهد شد. همچنین در نقطه‌ای دیگر از برلین در تاریخ 4 سپتامبر، سامسونگ با معرفی ساختن نسل سوم فبلت‌های گلکسی نوت خود و ساعت مچی هوشمند گلکسی Gear، التهاب و تب بازار فناوری را دو چندان خواهد کرد!

4 در مورد “سیزده شهریور، منتظر پرچم دار جدید سونی باشید!”

  1. در این روز نوت3 هم معرفی میشه ولی دقت کردین همه منتظر هونامی هستند؟اخبار نوت3 زیر دستو پای اخبار هونامی خیلی کم رنگ شده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH