بررسی بازی Epic Battle Simulator 2 :میدانی برای نبردهای سهمگین

امروزه کمتر کسی را می‌توان یافت که علاقه‌مند به بازی‌های استراتژیک نباشد یا حداقل تجربه‌ای از آن نداشته باشد. استقبال زیاد از این سبک گیم‌ها موجب شده که سازندگان، بازی‌های متنوعی را تولید و در مارکت‌ها عرضه کنند. یکی از این تولیدکنندگان، Rappid Studios است که در کارنامه خود ساخت بازی‌هایی هم‌چون War.io online و Zlam io را به‌همراه دارد. این شرکت توانسته با استفاده از سبک استراتژیک در بازی Epic Battle Simulator 2، یک میدان نبرد را به بهترین وجه ممکن شبیه‌سازی کند.

می‌خواهیم در ادامه این مطلب نگاهی به این بازی ساده ولی سخت و زیبا بیندازیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید…


گیم‌پلی
صفحه اصلی پس از کلیک بر روی آیکون بازی و چند ثانیه صبر در صفحه لودینگ ساده و بی آلایش آن، به‌سهولت نمایان می‌شود. در این صفحه، صحنه‌هایی به‌نمایش در می‌آید که به‌آسانی حال و هوای بازی را به گیمر منتقل می‌کند. گزینه‌های مختلف بازی بدون هیچ تجملاتی در این بخش طراحی گردیده تا کاربر با سردرگمی روبرو نشود.

نسخه دوم Epic Battle Simulator دارای سه حالت اصلی برای بازی‌کردن است که در این صفحه در دسترس گیمر‌ها قرار دارند. گزینه اول تحت عنوان Levels، مراحلی هستند که در آن‌ها دشمنان و زمین بازی توسط سازنده در‌نظر گرفته شده و شما مسئولیت چینش مدافعین خود را برعهده دارید. بخش دوم که Custom نام دارد، به شما آزادی عمل بیشتری داده تا بتوانید هر دو سمت میدان نبرد را در دست گرفته و هر دو گروه را خود، تعیین کنید. این گزینه در مواقعی که می‌خواهید به‌صورت دو نفره به بازی بپردازید نیز کاربرد ویژه‌ای دارد. در گزینه سوم که با عنوان Online قابل مشاهده است، می‌توانید به‌صورت آنلاین در شرایط مساوی به نبرد با سایر کاربران بازی پرداخته و  قدرت مدیریت خود را محک بزنید. با انتخاب یکی از سه گزینه ذکر شده، رسما به میدان نبرد بازی Epic Battle Simulator 2 وارد می‌شویم.

در این گیم، مهم‌ترین نقطه، نیروهای متنوع طراحی شده در آن هستند که هر کدام توانایی‌ها، قدرت ضربه و مقدار انرژی خاصی دارند. شما باید با استفاده از قدرت خلاقیت، پیش‌بینی و مدیریت خود چینش مناسبی برای آن‌ها در نقشه بازی انتخاب کنید تا در نبرد پیروز شوید. درضمن باید به این نکته هم توجه داشته باشید که محدودیت‌هایی در تعداد سربازان و مقدار سکه مورد نیاز برای داشتن آن‌ها نیز سد راه شما هستند. زمانی‌که قدرت گرفتید و در نبرد‌ها پیروز شدید، الماس‌هایی را به‌دست می‌آورید که با جمع نمودن آن‌ها می‌توانید نیرو‌های خود را ارتقا داده و با قدرت بیشتری به پیروزی‌های خود ادامه دهید. در بازی Epic Battle Simulator 2 موجودات پر‌قدرتی نیز وجود دارند که با به‌دست آوردن آن‌ها، کمتر کسی توان رقابت با شما را خواهد داشت.

بازی Epic Battle Simulator 2

در میدان نبرد این گیم، یک جوی استیک برای زوم‌کردن روی کاراکترها و صحنه نیز برای داشتن دیده بهتر، درنظر گرفته شده است. در کل می‌توان گفت گیم پلی این بازی بی‌نقص برنامه‌ریزی شده و هیچ اشکالی به آن نمی‌توان گرفت.


گرافیک
اگر یک گیمر حرفه‌ای و معتاد گیم‌های باکیفیت هستید، با اجرای بازی Epic Battle Simulator 2 از آن نا‌امید شده و برای حذف‌کردن آن اقدام می‌کنید. اما دست نگه دارید! در‌‌ واقع در این گیم کاراکتر‌ها طراحی خاصی دارند. وقتی با استفاده از جوی استیک روی یکی از شخصیت‌ها زوم نمایید، می‌بینید که تصاویر کیفیت کمی ندارند؛ پس اصل بازی این‌گونه طراحی گردیده است.

گرافیک بازی همان‌طور که می‌تواند زننده باشد، توجه بسیاری از کاربران را نیز جلب می‌کند. به‌نظر می‌رسد که طراحی اولیه این گیم از چند شکل محدب شروع گردیده و به مرور زمان گسترش و بست یافته تا به این چیزی که هم اکنون می‌بینیم، رسیده است.


موسیقی و صدا‌گذاری
با ورود به منو اصلی بازی، موسیقی زیبایی شروع به پخش می‌کند که حس جنگاوری را در انسان زنده می‌نماید. این موسیقی به بهترین نحو با محیط بازی سازگاری پیدا کرده و می‌تواند شما را آماده ورود به نبردی سخت و سهمگین کند. جالب اینجاست که برخلاف ظاهر گول زننده بازی Epic Battle Simulator 2، برای حمله کاراکترها، درگیری‌ها و سایر جزئیات، صدای خاصی درنظر گرفته شده که بر کیفیت کلی کار می‌افزاید.
در کل این بخش با تمام سادگی خود می‌تواند کاربران حرفه‌ای را هم راضی کند تا از بازی لذت ببرند.

بازی Epic Battle Simulator 2


جمع‌بندی
بازی Epic Battle Simulator 2 می‌تواند یکی از خاص‌ترین بازی‌های موجود در سبک استراتژیک باشد که با شبیه‌سازی یک میدان نبرد، تفکر، خلاقیت و جنگاوری شما را زنده کند و به چالش بکشد. در این بازی با اینکه شاید بخش گرافیک برای تعداد محدودی از کاربران زننده باشد، ولی گیم‌پلی، موسیقی و صدا‌گذاری به بهترین نحو، تمام کمبود‌ها را جبران می‌نمایند.

وجود سه حالت مختلف در این گیم، می‌تواند تمام سلایق را پوشش دهد، کاربران بیشتری را خشنود کند و به‌خوبی شما را به‌چالش بکشد. اگر شما هم به بازی‌های استراتژیک علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید. با کلیک بر روی تصویر زیر می‌توانید برای دانلود این گیم اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH