تبلت خوش‌قیمت گلگسی Tab A 2017 بار دیگر خودنمایی کرد؛ آغاز شمارش معکوس برای رونمایی

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ این روزها در حال آماده‌سازی مقدمات رونمایی از تبلت میان‌رده جدیدی بوده که قرار است جایگزین گلکسی Tab A هشت اینچی این شرکت شود. محصولی که گفته می‌شود مدل 2017 گلکسی Tab A نام‌ خواهد داشت و باتوجه به اطلاعاتی که اخیرا به‌دست آمده، چیزی تا معرفی آن باقی نمانده است.

این تبلت در اوایل هفته قبل در وب‌سایت نهاد رگولاتوری چین یعنی TENAA رویت شد. البته در این وب‌سایت هیچ‌گونه اطلاعاتی در خصوص مشخصات این تبلت که با شماره مدل SM-T385C شناخته می‌شود، منتشر نشد. تا این‌که امروز اطلاعات جدیدی در فضای وب منتشر شده که بخش قابل‌توجهی از مشخصات این تبلت را فاش می‌کند.

بر این اساس، مدل 2017 گلکسی Tab A از نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1200 در 800 پیکسل و پردازنده چهار هسته‌ای اسنپدراگون 427 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتزی برخوردار خواهد بود. در خصوص ظرفیت مموری این دستگاه نیز باید گفت که از 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره خواهد برد. برای آن دسته از کاربرانی که به دوربین به‌کار رفته در تبلت نیز توجه می‌کنند، باید گفت که در این محصول از یک سنسور 8 مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی استفاده شده است.

هنوز اطلاعاتی در خصوص ظرفیت باتری این تبلت منتشر نشده اما به‌نظر می‌رسد که گلکسی Tab A 2017 مجهز به سیستم عامل اندروید 7 نوقا روانه بازار خواهد شد. اگرچه در این گزارش، حرفی از قیمت این تبلت زده نشده، اما از آن‌جایی‌که سامسونگ همواره به عرضه تبلت‌های مقرون به‌صرفه مشهور بوده، بعید به‌نظر می‌رسد که این رویه را در خصوص این عضو جدید نیز در پیش نگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH