بهترین پخش‌کننده‌های موزیک خودرو با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان

بهترین پخش‌کننده‌های موزیک خودرو با قیمت زیر ۵۰۰ هزار تومان (مرداد 96)

مسلما یکی از مورد توجه‌ترین بخش‌های یک خودروی مناسب، سیستم پخش محتوای آن است؛ زیرا علاوه‌بر کسانی که به دلیل شغل‌شان همیشه با ضبط اتومبیل‌ها سروکار دارند، بقیه افراد هم هنگام مسافرت یا حتی رفتن به مهمانی تمایل به گوش دادن به موسیقی یا رادیو دارند. همچنین اگر کمی توقع خود را بالاتر ببریم، خواهیم دید که برخی از این پخش‌کننده‌ها با مجهز شدن به نمایشگر‌های 7 اینچی یا بزرگتر، قادر به پخش  محتوای ویدیویی و فیلم نیز هستند و نقش مهمی را در زمانی که فرد در خودرو حضور دارد، بازی می‌کنند.

سازندگان بسیاری هستند که در زمینه تولید پخش‌کننده‌های موزیک خودرو فعالیت دارند که از مشهورترین آنها می‌توان سونی، پایونیر، مکسیدر و… را نام برد.

در این مقاله قصد داریم به بهترین پخش‌کننده‌های موزیک خودرو با برچسب قیمت پایین‌تر از 500 هزار تومان نگاهی بیاندازیم و چند نمونه از آنها را معرفی و بررسی کنیم، پس با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید…

1. پخش‌کننده خودرو مکسیدر مدل MX-DM7109BT

پخش‌کننده خودرو مکسیدر مدل MX-DM7109BT

همان‌طور که گفته شد، کاربرانی که به مشاهده ویدیو در اتومبیل علاقمند هستند، می‌توانند روی این سیستم پخش حساب ویژه‌ای باز کنند. چراکه این پخش‌کننده با بهره‌گیری از یک صفحه‌نمایش 7 اینچی لمسی از نوع TFT و چهار خروجی صدای 75 واتی به کاربران اجازه می‌دهد، که ویدیوهای خود را با کیفیتی مناسب تماشا کنند. این محصول کمپانی مکسیدر دارای پورت‌های AV ،AUX و USB بوده و از دوربین خودرو و دیسک‌های فشرده DVD و CD هم پشتیبانی می‌کند. پلیر این دستگاه قابلیت پخش فایل‌های صوتی و ویدیویی رایج مانند: MP3 ،MPG ،WMA ،AVI و… را دارد.

باید افزود که کمپانی سازنده، برای این دستگاه یک ریموت کنترل و یک خروجی ساب‌ووفر برای اتصال به یک سیستم صوتی پیشرفته نیز درنظر گرفته است.

  • حدود قیمت: 500,000 تومان

 

2. پخش‌کننده خودرو سونی مدل MEX-N4150BT

پخش‌کننده خودرو سونی مدل MEX-N4150BT

کمپانی نام‌‌آشنای سونی محصولی زیبا و خوش‌ساخت را با یک خروجی 55 واتی تولید کرده که با نور LED قرمز رنگ و یک LCD کوچک با پس‌زمینه سیاه و سفید، ظاهری اسپورت را به این دستگاه بخشیده است. برای پخش محتوا در این پلیر کافیست از طریق بلوتوث، فلش‌مموری یا CD اقدام کنید. این پخش‌کننده به کاربر اجازه می‌دهد که فایل‌های صوتی خود را با فرمت‌های WMA ،WAV ،AAC ،FLAC و MP3 پخش کند. دیگر نکته کاربردی درباره این دستگاه، امکان ارسال موزیک از طریق موبایل به آن است.

  • حدود قیمت: 450,000 تومان

 

3. پخش‌کننده خودرو کِنوود مدل KDC-200UV

پخش‌کننده خودرو کِنوود مدل KDC-200UV

این پخش‌کننده دارای نمایشگری کوچک با نور پس‌زمینه آبی و مشکی بوده و جدا از پشتیبانی دیسک‌های CD و DVD، سازنده یک درگاه USB نیز برای آن تعبیه کرده است. وجه تمایز این محصول در مقایسه با موارد قبلی را می‌توان در سازگاری این پلیر با سیستم‌عامل اندروید و امکان جدا شدن پنل جلویی دانست. این دستگاه به یک پورت خروجی AUX مجهز شده و یک عدد ریموت کنترل نیز دارد.

  •  حدود قیمت: 300,000 تومان

 

4. پخش‌کننده خودرو پایونیر مدل DEH-X1950UB

پخش‌کننده خودرو پیونیر مدل DEH-X1950UBیکی دیگر از مدل‌های پیشتاز در این زمینه، پخش‌کننده خودرو پایونیر مدل DEH-X1950UB است. با استفاده از این محصول به راحتی می‌توانید از طریق پورت AUX موجود، موزیک‌های دستگاه‌های دیگر صوتی خود را مانند: MP3 پلیر و… درون خودرو بشنوید. بهره‌مندی این پلیر از درگاه USB و همچنین قابلیت اتصال ساب‌ووفر باعث شده تا بتوان صدای خروجی این دستگاه را به‌آسانی تقویت کرد. لازم به ذکر است که کیفیت صدای پیش‌فرض این محصول 24 بیت بوده که صدای خروجی آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبا قرار خواهد داد. در آخر نیز باید بیان کرد که پنل جلویی این پخش‌کننده قابلیت جدا شدن داشته و قابل حمل است.

  • حدود قیمت: 250,000 تومان

 

5. پخش‌کننده خودرو مارشال مدل ME-2264

پخش‌کننده خودرو مارشال مدل ME-2264

این پخش‌کننده خودرو یک صفحه‌نمایش با سایز مناسب ولی بدون قابلیت لمس را در اختیار کاربر قرار می‌دهد ولی ظاهر مناسب این محصول، مجهز بودن به درگاه USB، پشتیبانی از بلوتوث و سازگاری با دو پلتفرم اندروید و بلک‌بری به برگ برنده این پلیر در بین بقیه رقیبان تبدیل شده است.

حداکثر قدرت صدای خروجی این دستگاه 240 وات بوده که صدایی قدرتمند را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. البته این پلیر محدودیت‌هایی از جمله پشتیبانی نکردن از دیسک‌های DVD را داشته و تنها توانایی پخش محتوای صوتی با CD را دارد. از دیگر مزیت‌های آن نیز می‌توان به امکان اتصال مستقیم گوشی‌هوشمند یا MP3 پلیر به آن اشاره کرد.

  • حدود قیمت: 170,000 تومان

 

6. پخش‌کننده خودرو سناتور مدل ST-1022

پخش‌کننده‌های موزیک خودرو

بارزترین محدودیت این محصول را می‌توان پشتیبانی نکردن از دیسک‌های فشرده بیان کرد که البته با نگاهی به دنیای امروز و فراگیر شدن کارت‌های حافظه و فلش‌مموری‌ها درمی‌یابیم که این محدودیت چندان هم به چشم نمی‌آید و کاربر قادر است موزیک‌های مورد علاقه خود را با استفاده از درگاه USB گوش دهد. در این محصول نیز مشابه موارد قبلی از  پورت AUX استفاده شده تا حداقل از این نظر کاربر در محدودیت قرار نگیرد. در آخر هم باید گفت که به‌منظور کنترل ساده‌تر و سریع‌تر، این پلیر دارای یک ریموت کنترل نیز هست.

  • حدود قیمت: 90,000 تومان

 

7. پخش‌کننده خودرو شروود مدل SH-244

پخش‌کننده‌های موزیک خودرو شروود مدل SH-244اگر قصد ندارید هزینه گزافی را برای تهیه پلیر خودروتان صرف کنید، ارزان‌ترین مدل این لیست پخش‌کننده خودرو شروود مدل SH-244 است. این محصول در عین سادگی به درگاه‌های USB و AUX مجهز شده و کاربر می‌تواند قدرت صدای خروجی را تا 200 وات افزایش دهد. البته این دستگاه فقط قادر به پخش‌ فایل‌هایی با فرمت MP3 بوده و کیفیت محتوای صوتی قابل پخش در این پلیر نیز به صورت پیش‌فرض روی 16 بیت قرار گرفته که نسبت به رقبا به طرز چشمگیری کاهش یافته است. این مدل با یک ریموت کنترل عرضه خواهد شد.

  • حدود قیمت: 60,000 تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH