عرضه گلکسی نوت 8 با حافظه داخلی 256 گیگابایتی تایید شد

شمارش معکوس برای رونمایی از پرچمدار سری نوت سامسونگ موسوم به گلکسی نوت 8 آغاز شده و هرچه به زمان برگزاری این کنفرانس نزدیک‌تر می‌شویم، خبرها‌ و شایعات بیشتری در خصوص این فبلت به بیرون درز می‌کند. در همین رابطه، امروز تصویری تبلیغاتی از این گوشی فاش شده که نشان می‌دهد گلکسی نوت 8 علاوه‌بر مدل پایه 64 گیگابایتی، با حافظه 256 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد.

براساس اطلاعات درج شده بر روی این پوستر تبلیغاتی که تصویر گلکسی نوت 8 به همراه قلم S Pen بر روی آن طراحی شده، خریداران این گوشی در کره جنوبی می‌توانند با خرید این گوشی، از میان دو محصول اسپیکر بلوتوثی AKG و یا پرینتر Nemonic، یکی را به عنوان هدیه انتخاب کنند. همچنین، به همراه مدل 64 گیگابایتی این گوشی یک کوپن به منظور خرید هدست Gear VR و یا ترکیبی از کیس محافظ گوشی به همراه یک باتری اکسترنال 5100 میلی‌آمپری اهدا خواهد شد.

گفته می‌شود که این‌ها‌ تنها‌ چند نمونه از هدایایی هستند که سامسونگ برای خریداران گلکسی نوت 8 در نظر گرفته که قطعا در زمان رونمایی، اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد. براساس آخرین شنیده‌ها، مدل 128 گیگابایتی این گوشی نیز برای فروش در کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد. در واقع، مدل 256 گیگابایتی گلکسی نوت 8 تنها ‌در کشورهای کره جنوبی و چین عرضه می‌گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH