هواوی میت 10 پرو از طراحی بدون حاشیه برخوردار خواهد بود

به جرات می‌توان گفت که هواوی میت 9 یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های این شرکت چینی در بازارهای بین‌المللی بوده و اکنون براساس آخرین شنیده‌ها، نسل جدید این گوشی با نام میت 10 در راه است. محصولی که اخیرا تصاویر و شایعات زیادی منتسب به آن در فضای وب منتشر شده و چندی پیش نیز ویدیویی در خصوص قابلیت‌های دوربین این گوشی به بیرون درز کرد.

اما در خصوص میت 9 باید گفت که شاید اغلب کاربران ندانند که هواوی تاکنون این گوشی را در چهار مدل و به نام‌های میت 9، میت 9 پورش دیزاین، میت 9 پرو و میت 9 لایت عرضه کرده است که البته مدل لایت از مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تری بهره می‌برد و در جمع مدل‌های میان‌رده جای می‌گیرد. حال این سوال بر ذهن نقش می‌بندد که آیا شاهد عرضه این مدل‌ها برای هواوی میت 10 نیز خواهیم بود؟ در پاسخ باید گفت که براساس آخرین شنیده‌ها، میت 10 نیز همانند مدل سال قبل خود، در چند نسخه روانه بازار خواهد شد.

هواوی میت 10

در همین رابطه، امروز اطلاعاتی در وب‌سایت چینی Zol منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی در دو مدل و با نام‌های میت 10 و میت 10 پرو عرضه خواهد شد که مدل دوم همانند بسیاری از مدل‌های پرچمداری که این روزها معرفی می‌شوند، از طراحی بدون حاشیه برخوردار خواهد بود.

در این گزارش آمده که یکی از این دو مدل مبتنی بر شکل و شمایل میت 9 طراحی خواهد شد و در قسمت پشتی خود از اسکنر اثر انگشت بهره خواهد برد و مدل دیگر نیز این سنسور را در قسمت جلویی خود جای خواهد داد. از آن جایی که مدل پرو قرار است با حداقل میزان حاشیه نمایشگر رونمایی شود، پیش‌بینی می‌شود که سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی گوشی تعبیه شود.

گفته می‌شود که مدل بزرگ‌تر هواوی میت 10 از نمایشگر 6.1 اینچی و مدل کوچک‌تر نیز از نمایشگر 5.8 اینچی برخوردار خواهد بود. البته برخی منابع خبری نیز از عرضه مدل میت 10 لایت خبر داده‌اند که البته هنوز درستی آن در‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد.  با این حال، هواوی در عرضه چندین مدل از یک گوشی شهرت خاصی دارد و به‌نظر می‌رسد که شایعه مربوط به مدل مجهز به نمایشگر بدون حاشیه، به واقعیت تبدیل شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH