نسل جدید لپ‌تاپ گیمینگ Omen X شرکت اچ‌پی رونمایی شد

اخیرا کمپانی ایسر از لپ‌تاپ گیمینگ جدیدی تحت عنوان Nitro 5 Spin رونمایی کرده که از مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی بهره می‌برد و می‌تواند گزینه مناسبی برای اجرای بازی‌های ویدیویی باشد؛ اما این محصول لزوما قوی‌ترین لپ‌تاپ گیمینگ تولید شده نیست و اگر سری به بازار بزنید، مدل‌های پیشرفته‌تری را نیز مشاهده خواهید کرد.

اما اگر به‌دنبال خرید لپ‌تاپی قدرتمند هستید و قیمت آن نیز برایتان اهمیتی ندارد، پیشنهاد می‌کنیم که نگاهی نیز به لپ‌تاپ جدید شرکت اچ‌پی به نام Omen X بیاندازید. این شرکت به‌تازگی از این لپ‌تاپ قدرتمند رونمایی کرد و آن‌چه‌ که موجب تمایز آن در برابر مدل‌های مشابه می‌شود، پشتیبانی از پردازنده آنکلاک شده است، بدین معنی که کاربر می‌تواند چیپ‌ست لپ‌تاپ گیمینگ Omen X را اورکلاک کند و بیشتر از سرعت اعلام شده، از توان پردازنده استفاده کند.

لپ‌تاپ گیمینگ Omen X

در خصوص سایر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به پردازنده اینتل 7700HQ یا 7820K با پشتیبانی از حافظه رم 32 گیگابایتی اشاره کرد. برای این محصول دو مدل کارت گرافیک به نام‌های انویدیا GeForce GTX 1080 و GTX 1070 درنظر گرفته شده که در کنار آن، می‌توان از دو‌ حافظه SSD یک ترابایتی NVMe و یا یک‌ هارد یک ترابایتی نیز استفاده کرد.

لپ‌تاپ گیمینگ Omen X همچنین به لوله‌های گرمایی برای کاهش دمای دستگاه مجهز شده که یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت محصول جدید اچ‌پی محسوب می‌شود. قرار است مدل مجهز به کارت گرافیک GTX 1070 با قیمت 1999 دلار در بازار به فروش برسد که البته مدل پیشرفته آن با قیمت 3699 دلار به فروش خواهد رفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH