پیش‌بینی فروش 40 میلیون گوشی آی‌فون 8 در نیمه دوم سال 2017

جون ژانگ، از تحلیلگران مرکز Rosenblatt ادعا کرده که اپل در نیمه دوم سال 2017 میلادی، یعنی کمتر از سه ماه پس از عرضه رسمی آی‌فون 8، بین 35 الی 40 میلیون دستگاه از این گوشی را به فروش خواهد رساند. وی در ادامه افزود اپل امسال به‌جای استفاده از سنسور اثر انگشت، از سیستم شناسایی چهره برای آنلاک کردن گوشی استفاده خواهد کرد که این سیستم قادر به باز کردن قفل دستگاه در یک میلیونم ثانیه است.

براساس گفته‌های ژانگ، 5 میلیون آی‌فون 8 در سه‌ماهه سوم امسال به فروش خواهد رفت که این رقم در سه‌ماهه پایانی سال میلادی جاری به 30 الی 35 میلیون دستگاه خواهد رسید. این تحلیلگر افزود که فروش آی‌فون 7S و آی‌فون 7S پلاس نیز، در سه‌ماهه سوم برابر با 15 میلیون دستگاه و در سه‌ماهه چهارم برابر با 35 میلیون دستگاه خواهد بود.

آی‌فون 8

جدای از میزان فروش این دو گوشی، امروز تصویری در فضای وب منتشر شد که گفته می‌شود مربوط به ماژول تشخیص چهره سه‌بعدی مورد استفاده در گوشی آی‌فون 8 است. همانطور که می‌دانید، یکی از ویژگی‌های مورد انتظار برای نسل جدید آی‌فون‌، مجهز بودن این گوشی به سیستم تشخیص چهره برای باز کردن قفل گوشی است.

در همین رابطه، اخیرا مینگ چی کو از تحلیلگران ارشد محصولات اپل عنوان کرد که تکنولوژی تشخیص چهره اپل، حداقل دو سال از نمونه‌های مشابهی همچون مدلی که هم‌اکنون توسط مهندسان کوالکام در حال توسعه بوده، جلوتر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH