فیل و فنجون! (مقایسه اچ‌تی‌سی وان و اپتیموس جی پرو)

itccup10

درحالی که کم‌کم به روزهای پایانی و فینال جام قهرمانان آی‌تی نزدیک می‌شویم، امروز هم با ما باشید تا یکی از حساس‌ترین مسابقات را برای شما قضاوت کنیم و در پایان تصمیم بگیرید که کدام تیم شایستگی بیشتری برای صعود به فینال دارد. این مسابقه دومین رقابت از مرحله نیمه‌ نهایی محسوب می‌شود و برنده این دیدار در فینال به دیدار پیروز رقابت گلکسی S4 و اکسپریا Z خواهد رفت. با معرفی دو رقیب کار را آغاز می‌کنیم و منتظر خواهیم ماند تا بازی با دستور داور آغاز شود. تیم اول پرچمدار قدرتمند اچ‌تی‌سی با نام One است که تا این مرحله با اقتدار کامل همه رقبا را شکست داده و بالاترین رای‌ها در مرحله گروهی را به خود اختصاص داده است. در مقابل هم پرچمدار غول‌پیکر الجی با نام Optimus G Pro قرار گرفته که او هم تا کنون هیچ شکستی را تجربه نکرده است. پس به نظر می‌رسد که هیچکدام از این دو تیم کار ساده‌ای پیش روی نخواهند داشت که البته در این مرحله طبیعی به نظر می‌رسد. هردو گوشی از همان ابتدا مدعی بودند و توانایی رسیدن به فینال را در مراحل قبلی به خوبی به نمایش گذاشتند. کم‌کم بازی درحال شروع شدن است و ما هم طبق معمول، بازی را با بررسی ظاهر دو گوشی شروع خواهیم کرد.

ده دقیقه ابتدایی: طراحی و ظاهر

زمانی که دو تیم وارد میدان می‌شوند، اولین چیزی که توجه تماشاگران مشتاق را جلب می‌کند ظاهر آن‌هاست. از نظر طراحی دو گوشی تفاوت‌های بسیاری با یکدیگر دارند و بنابراین هرکدام می‌توانند توجه افراد مختلف با سلیقه‌های متفاوت را جلب کنند. بازی با سوت داور آغاز می‌شود و در این نیمه بازی توسط One شروع خواهد شد. با پا به توپ شدن این گوشی در میدان و با تابش نور بر بدنه فلزی آن همه تماشاگران به وجد می‌آیند و زیبایی مثال‌ زدنی آن را تحسین می‌کنند. بدنه‌ای یکپارچه از آلومینیوم که حس خاصی به هر کاربری منتقل می‌کند و معنای واقعی پرچمدار را انتقال می‌دهد. این گوشی در واقع بدعت‌گذار سبک جدید اچ‌تی‌سی در طراحی محسوب می‌شود. در جلوی گوشی صفحه نمایش نسبتا بزرگ گوشی به همراه دو کلید لمسی و علامت تجاری HTC در بین آن‌ها به چشم می‌خورند. در بالا و پایین صفحه همچنان درخشش گوشی دیده می‌شود که این بخش، دو اسپیکر غول‌پیکر را درخود جای داده است. در پشت گوشی که کاملا از جنس آلومینیوم است، دوربین و فلش LED قرار دارند و در وسط این قسمت هم نام HTC به چشم می‌خورد. در سمت راست کلید تنظیم صدا باز هم از جنس فلز و قرینه آن در سمت چپ محل قرارگیری میکروسیم جای گرفته است. بالای گوشی جک هدفون و دکمه پاور و در پایین هم پورت USB قرار دارد. تنها مساله‌ای که کمی آزاردهنده جلوه می‌کند، مکان قرارگیری کلید پاور است که با توجه به ابعاد نسبتا بزرگ گوشی کار کردن با آن کمی دشوار است. البته این دکمه هم‌زمان به عنوان ساتع کننده اینفرارد یا مادون قرمز هم عمل می‌کند. درمقابل جی‌پرو کمی حیرت زده به نظر می‌رسد ولی او هم توانایی‌های زیادی دارد. بدنه این گوشی از جنس پلاستیک براق است که درمقابل رقیب قدری همچون وان ضعیف به‌نظر می‌رسد و با نگاهی دقیق به نحوه طراحی آن، اولین چیزی که به ذهنتان خطور می‌کند شباهت زیاد این گوشی به مدل‌های سامسونگ به خصوص سری نوت آن است. وجود دکمه فیزیکی و دو کلید لمسی در اطراف آن در زیر نمایشگر، باعث افزایش این شباهت شده است. در بالای صفحه نمایش هم دوربین دوم، سنسورها و برند الجی قرار دارد. همان‌طور که گفتیم بخش پشتی کاملا پلاستیکی است ولی حرکت جالبی در این بخش صورت گرفته که شما کمی جنس براق بدنه را فراموش می‌کنید و آن هم وجود طرح‌هایی زیبا بر روی این قسمت است که کمی هم ما را به یاد سری نکسوس می‌اندازد. در سمت راست دکمه پاور، در بالا جک هدفون و خروجی مادون قرمز، در سمت چپ دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه مخصوص Q-Slide و در پایین هم خروجی USB قرار گرفته‌اند. برتری بزرگی که جی‌پرو به وان دارد، این است که درب پشتی گوشی قابل جداشدن است و کاربر به باتری دسترسی خواهد داشت. هر دو گوشی برتری‌ها و ضعف‌هایی از خود نشان می‌دهند و در این بخش معمولا تصمیم نهایی با سلیقه کاربر و نوع نیاز او گره خورده است.

itccup8

دقیقه 10 تا 20: وزن و کیفیت ساخت

پس از شروع طوفانی بازی به خصوص از سوی One، حال وقت آن رسیده تا دو تیم را از نظر وزن و کیفیت ساختشان بسنجیم. از آنجایی که دو گوشی در دو دسته کاملا متفاوت قرار می‌گیرند، از همین الان انتظار اختلاف زیاد در بخش وزن را خواهیم داشت. وان یک گوشی 4.7 اینچی با ابعاد 137.4×68.2 و ضخامت 9.3 میلی‌متر است که این ابعاد به همراه بدنه فلزی وزنی معادل 143 گرم برای آن به ارمغان آورده است و این گوشی به نوعی در دسته میان وزن‌ها قرار می‌گیرد. در مقابل جی‌پرو دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی است که با این اوصاف در دسته فبلت‌ها قرار می‌گیرد. ابعاد آن 150.2×76.1 و ضخامت آن هم 9.4 میلی‌متر است و در نهایت وزن آن به 172 گرم می‌رسد، یعنی چیزی حدود 30 گرم سنگین‌تر از حریف. البته اگر این گوشی با هم رده‌های خود مقایسه شود، متوجه خواهید شد که ابعاد و وزن آن بسیار مناسب است. از نظر راحتی در دست هم برتری تا حدی با وان است. به بخش کیفیت ساخت که می‌رسیم بازی کمی متعادل می‌شود چرا که هردو گوشی از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند و به شما حس یک محصول باکیفیت را القا خواهند کرد. از نظر مقاومت در برابر ضربات احتمالی جی‌پرو عملکرد بهتری دارد چرا که بدنه پلاستیکی آن ضربات را بهتر دفع می‌کند. در مقابل بدنه فلزی وان در مقابل ضربات محکم بسیار حساس بوده و خیلی زود خش می‌افتد و بنابراین نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

itccup7

دقیقه 20 تا 30: نمایشگر

به دقایقی می‌رسیم که مربی هر دو تیم ادعای زیادی در برتری تیم خود دارند و هردو می‌دانند که تیمشان عملکردی بسیار خوب از خود ارایه خواهد کرد و همین موضوع بر حساسیت این دقایق خواهد افزود. همان‌طور که قبلا هم اشاره شد، از نظر ابعاد نمایشگر اختلاف زیادی بین دو گوشی مشاهده می‌شود و قطعا صفحه نمایش 5.5 اینچی جی‌پرو تجربه لذت‌بخش‌تری از مشاهده فیلم یا بازی کردن را ارایه خواهد داد، ولی از نظر کیفیت تصویر اوضاع چطور خواهد بود؟ با هم می‌بینیم.
هردو گوشی از صفحه نمایش LCD استفاده می‌کنند ولی پنل بکار رفته در One از نوع Super-LCD3 است و پنل جی‌پرو از نوع IPS-LCD که هردو ازجمله بهترین انواع LCD محسوب می‌شوند. از نظر تراکم پیکسلی هم هردو گوشی عددی بالای 400 را نشان می‌دهند که در این محدوده چشم غیرمسلح قادر به تفکیک پیکسل‌ها نخواهد بود. از نظر میزان کنتراست و زاویه دید هردو گوشی به نحو چشمگیری خوب عمل می‌کنند و هردو رنگ سفید را به بهترین نحو نمایش می‌دهند ولی از نظر دقت رنگ مشکی کمی ضعیف‎‌تر از AMOLEDها عمل می‌کنند. اما وقتی تابش خورشید بر نمایشگر دو گوشی بیشتر می‌شود، این وان است که عملکردی بهتر از خود به نمایش می‌گذارد. در مجموع هردو گوشی عالی هستند و بهتر است ادامه قضاوت را برعهده خودتان بگذاریم تا با دیدن این تصاویر تیم برتر را مشخص کنید (طبیعتا گوشی سمت راست اچ‌تی‌سی وان و سمت چپ جی پرو است).

itccup12 itccup11 itccup1 itccup2

دقیقه 30 تا 40: نرم افزار و رابط کاربری

به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می‌شویم، درحالی که شاهد یکی از پایاپای‌ترین رقابت‌های این جام هستیم. هنوز هیچ‌کدام از دو تیم نتوانسته به طور کامل بر بازی مسلط شود و هر لحظه توپ بر روی دروازه یک تیم است. این بخش هم از جمله قسمت‌هایی است که دو تیم بسیار به هم شبیه هستند، چرا که هردو از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. هردو گوشی در ابتدا با اندروید 4.1.2 اریه شدند ولی One خیلی زود به 4.2.2 به روزرسانی شد که تغییراتی از جمله اضافه شدن ویجت قفل صفحه و میانبرهای متعدد در پرده اعلانات به آن اضافه گردید. در مجموع تفاوت فاحشی بین دو نسخه قابل مشاهده نیست ولی وقتی به رابط کاربری دو گوشی می‌نگریم، تفاوت‌ها کم‌کم آشکار می‌شوند. وان از نسخه پنجم Sense و جی‌پرو هم از رابط کاربری Optimus استفاده می‌کنند که هردو از رابط‌های کاربری قوی در دنیای اندروید محسوب می‌شوند ولی از نظر کارآیی Sense بهتر عمل می‌کند و با ارایه Blinkfeed و Zoe بسیار موثر واقع می‌شود. البته جی‌پرو هم در این بخش از ویژگی منحصربفردی با نام Q-Slide سود می‌برد که به وسیله آن می‌توانید هم‌زمان به کارهای مختلفی از جمله تماشای ویدیو و ارسال پیام بپردازید. از آنجایی که قضاوت در این بخش به سلیقه شما بستگی دارد، ما هم به نمایش چند عکس از رابط کاربری این دو گوشی بسنده می‌کنیم تا تصمیم نهایی را شما بگیرید:

رابط کاربری اچ‌تی‌سی وان

one-ui

 

رابط کاربری اپتیموس جی پرو

 

optimus-g-pro-ui

دقیقه 40 تا 50: سخت‌افزار

پس از پایان نیمه اول و پانزده دقیقه استراحت، دو تیم با شنیدن راهنمایی‌های مربی‌های خود به میدان بازمی‌گردند تا ببینیم آیا در ادامه این بازی حساس و نفس‌گیر تیمی توانایی غلبه بر حریف را خواهد داشت یا خیر. از آنجایی که دو تیم با انرژی پای به میدان گذاشته‌اند، ما هم در ابتدای این نیمه قدرت بدنی آن‌ها را به چالش می‌کشیم. با نگاهی به ویژگی‌های سخت‌افزاری دو تیم باز هم به این نکته پی خواهیم برد که در این نیمه هم همه چیز با حساسیت بالایی دنبال خواهد شد. هردو گوشی از پردازنده چهارهسته‌ای Snapdragon 600 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز استفاده می‌کنند که نوع هسته‌ها Krait 300 است. رم‌ها دو گیگابایتی و واحد گرافیکشان هم از نوع Adreno 320 است. حتما تا الان به نزدیکی این دوگوشی در توانایی‌های مختلف سخت‌افزاری پی برده‌اید که همین موضوع موجب عملکرد نزدیک در بخش بنچمارک‌ها می‌شود که در انتهای این بخش عملکرد آن‌ها را برای شما به نمایش خواهیم گذاشت. از نظر حافظه داخلی هم هردو گوشی دارای دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی هستند. همان‌طور که همه چیز به‌صورت شگفت‌انگیزی برابر پیش می‌رفت جی‌پرو برگ برنده خود در این بخش را رو کرد. آن هم چیزی نبود جز شیار کارت حافظه جانبی که تا 64 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند و این درحالی بود که One در این بخش هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

BENCH 5 BENCH 3 BENCH 2

BENCH 1

 

BENCH 4

دقیقه 50 تا 60: دوربین

itccup3 itccup4

دقایق قبلی با برتری بسیار جزیی جی‌پرو که به لطف شیار کارت حافظه آن به دست آمده بود، همراه شد و در این بخش One به دنبال تلافی کردن حمله حریف است. دوربین در وان یکی از بخش‌هایی بود که از همان ابتدا بسیار مورد توجه قرار گرفت و علت آن هم به کار رفتن تکنولوژی جدیدی به نام اولتراپیکسل در آن بود. این تکنولوژی باعث می‌شود که لنز بزرگ گوشی نور بیشتری را جذب کند و پیکسل‌های موجود در عکس بزرگ‌تر از حالت عادی به نمایش در آیند. البته این تکنولوژی هنوز جای پیشرفت زیادی دارد و نوپا بودن آن در ابتدا سبب مشکلاتی برای این گوشی شد ولی با ارایه آپدیت‌هایی، کیفیت این دوربین به خصوص در روز بهبود قابل توجهی پیدا کرد. دوربین این گوشی 4اولترا پیکسل است که به نوعی کیفیتی برابر با دوربین‌های 12 مگاپیکسلی را ارایه می‌کند. کیفیت تصاویر قابل قبول هستند ولی در مقایسه با برخی پرچمدارهای پرقدرت ضعف‌هایی از خود نشان می‌دهد. چیزی که در این دوربین بسیار جلب توجه می‌کند کیفیت عکس‌ آن در محیط‌های کم نور است که علت این کیفیت همان جذب نور بالای سنسور آن و وجود فلش LED در کنارش است. ویژگی‌های دیگری که به بهبود کارآیی این دوربین کمک شایانی می‌کنند، عبارتند از عکاسی و فیلم‌برداری HDR و همچنین نرم‌افزار ویژه Zoe که عکاسی و مشاهده عکس را برای شما دلنشین خواهد کرد. نکته دیگری که به راحتی نمی‌توان از آن گذشت، توانایی ضبط صدای HDR در هنگام فیلمبرداری است که به کمک میکروفون کوچک کنار دوربین صورت می‌گیرد و تابه حال در کمتر گوشی دیده شده است. در بخش فیلمبرداری هم این گوشی با توانایی ضبط تصاویری با کیفیت 1080p با نرخ 30 فریم در ثانیه تصاویری باکیفیت تولید می‌کند. در مقابل جی‌پرو همچون اکثر پرچمدارهای کنونی دارای دوربین 13مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED است. در عکاسی، دوربین گوشی به نحو قابل قبولی تصاویر را با نویز پایین و جزئیات بالا به نمایش درمی‌آورد و وجود HDR در محیط‌های کم‌نور به یاری دوربین خواهد آمد و باعث می‌شود که جزییات را از دست ندهید. رنگ‌ها طبیعی به نظر می‌رسند و تقریبا همه چیز بر وفق مراد است تا جایی که به سراغ دوربین فیلم‌برداری آن می‌رویم و با کیفیت تصویری نسبتا متوسط روبه‌رو می‌شویم. حتی وجود HDR در این بخش هم نه تنها کمکی به بهبود تصاویر نمی‌کند، بلکه باعث کاهش کیفیت تصویر هم می‌شود. در مجموع هرچه دربخش عکاسی از این گوشی لذت خواهید برد در عوض در بخش فیلم‌برداری کمی نا‌ امید می‌شوید. در پایان این بخش شما را به تماشای عکس‌های گرفته شده توسط هریک از این گوشی‌ها جلب می‌کنیم.

one-pic-3
اچ‌تی‌سی وان
g-pro-3
جی پرو
one-pic-hdr
اچ‌تی‌سی وان در حالت HDR
g-pro-hdr
جی پرو در حالت HDR
one-pic-2
اچ‌تی‌سی وان در روز روشن
g-pro-1
جی پرو در روز روشن
one-pic-4
اچ‌تی‌سی وان در نور اتاق
g-pro-4
جی پرو در نور اتاق
one-pic-1
اچ‌تی‌سی وان در تاریکی مطلق با فلاش
g-pro-2
جی پرو در تاریکی مطلق با فلاش

دقیقه 60 تا 70: پخش چندرسانه‌ای

در دقایقی که گذشت One توانست کمی خود را بر حریف تحمیل کند و حال در این بخش باید ببینیم که آیا این برتری ادامه خواهد یافت یا اینکه دوباره بازی به شرایط قبلی خود باز خواهد گشت. این بخش بیش از آن که به توانایی گوشی‌ها متکی باشد، به توانایی سیستم عامل آن‌ها در پشتیبانی از فایل‌های مختلف صوتی و تصویری برمی‌گردد. از آنجایی که هردو گوشی در قلمرو اندروید قرار دارند و با وجود پشتیبانی قوی این سیستم عامل و همچنین وجود برنامه‌های گوناگون در این بخش جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، بنابراین هیچ‌کدام از گوشی‌ها دغدغه‌ای نخواهند داشت ولی هنوز هم برخی از فرمت‌های صوتی و تصویری وجود دارند که شاید در مقابله با آن‌ها به مشکل بخورند. برای مثال وان در حالت عادی توانایی اجرای فایل‌های تصویری DivX و همچنین فایل‌های صوتی AC3 را ندارد و در بخش ویدیو هم این گوشی ساپورت مناسبی برای فرمت‌های مختلف ارایه نمی‌دهد. درمقابل به نظر می‌رسد جی‌پرو هیچ مشکلی با هیچ فرمت صوتی و تصویری نداشته و به راحتی از روی همه موانع عبور می‌کند که ویژگی فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. همچنین صفحه نمایش 5.5 اینچی جی‌پرو تجربه لذت‌بخش‌تری از تماشای فیلم و بازی را به شما ارایه خواهد کرد. وان که خود را درشرایط دشواری می‌بیند، در تدارک ضد حمله‌ای سهمگین برمی‌آید و با صدای بلند و رسای خود که از اسپیکرهای قدرتمند آن خارج می‌شود، هواداران به وجد آمده جی‌پرو را به سکوت دعوت می‌کند! درواقع می‌توان کیفیت و بلندی صدای بلندگوی این گوشی را به عنوان برترین‌های این دوره از مسابقات معرفی کرد که هر شنونده‌ای را مسحور خود می‌کند. جی‌پرو سعی می‌کند با فریادهای پیاپی هوادارهای خود را به ادامه حمایت تشویق کند ولی صدای نه‌چندان بلندش در بین نعره‌های پرقدرت وان گم می‌شود!

itccup9

دقیقه 70 تا 80: باتری

پس از گذشت 70 دقیقه از این رقابت سراسر حساس و درگیری، به نظر می‌رسد که دیگر توانی در بدن این دو رقیب باقی نمانده و حالا هر دو دست به دامان باتری‌های خود می‌شوند تا در این دقایق پایانی به یاریشان بشتابند. از نظر گنجایش باتری تفاوت زیادی در دو گوشی مشاهده می‌شود ولی در عمل تقریبا همه چیز برابر است. جی‌پرو دارای باتری 3140 میلی‌آمپری و وان دارای باتری 2300 میلی‌آمپری است ولی در شرایط یکسان و با شارژ کامل، هر دو گوشی قدرت و پایداری نسبتا مشابهی به نمایش می‌گذارند. با انجام یک ساعت مکالمه، تماشای یک ساعت ویدیو و انجام یک ساعت وبگردی، جی‌پرو به مدت 50 ساعت و وان هم 48 ساعت دوام خواهند آورد. علت اینکه جی‌پرو نتوانست علیرغم دارا بودن باتری قدرتمندتر با اختلاف زیادی حریف را شکست دهد، فقط و فقط به ابعاد صفحه نمایش آن برمی‌گردد که در مواقع روشن بودن صفحه، انرژی بسیار مصرف می‌کند. پس حتی با کمک گرفتن از باتری‌های خود هم هیچ کدام از این دو تیم نتوانست در این دقایق پایانی حریف را تسلیم کند تا همه چیز به ده دقیقه انتهایی بازی موکول شود.

81

 

one-battery

دقیقه 80 تا 90: سایر امکانات

وقتی دوتیم می‌بینند که حریف به هیچ وجه قصد تسلیم شدن ندارد، سعی می‌کنند تا با ارایه ویژگی‌های منحصربفرد خود به هرنحوی حریف را تسلیم کنند. در این بخش هم شباهت‌هایی مشاهده می‌شود. برای مثال هردو گوشی دارای اینفرارد برای کنترل وسایل صوتی و تصویری مختلف هستند. اما تفاوت‌هایی هم وجود دارد. برای مثال وان به عنوان تنها تیم دارای بدنه فلزی محسوب می‌شود که توانسته تا این مرحله صعود کند و یکی از بزرگ‌ترین دلایل موفقیت این گوشی هم ظاهر منحصربفرد و دلربای آن بوده است. همچنین توانایی ضبط صدای HDR و نرم افزارهای Zoe و BlinkFeed هم بسیار وسوسه کننده خواهند بود. در مقابل جی‌پرو هم بی‌کار ننشسته و با ارایه ویژگی Q-Slide که بافشردن دکمه‌ای مخصوص در سمت چپ گوشی فعال می‌شود، به شما اجازه می‌دهد که در حین انجام کارهای مختلف به تماشای عکس یا فیلم مورد علاقه خود بپردازید. این توانایی بسیار شبیه به ویژگی pop-up play در گلکسی نوت است. نکته دیگر وجود پورت اینفرارد در هر دو دستگاه است که البته جی پرو امکانات کامل‌تری را عرضه می‌کند. به نحوی که تقریبا برنامه کنترلی تمام دستگاه‌ها، از تلویزیون و پلیر تا کولر در آن وجود دارد و بدین وسیله قادر هستید اکثر وسایل الکترونیکی اطراف خودتان (و دوستان و همسایگان و مکان‌های عمومی و…!) را به راحتی کنترل کنید.

itccup6

وقت اضافه: قیمت

همه ما وقتی تصمیم به خرید یک گوشی می‌گیریم، اولین سوالی که از خود می‌پرسیم این است که آیا من می‌توانم هزینه آن را بپردازم یا خیر. پس قیمت گوشی یکی از تعیین‌کننده‌ترین ملاک‌های خرید است، ولی ما در این 90 دقیقه به حدی محو بازی تماشایی دوتیم شده بودیم که حالا تازه به فکر قیمت آن‌ها افتاده‌ایم! قیمت جهانی دو گوشی بسیار نزدیک به هم است و هردو برچسب 650 دلاری را بر پیشانی خود می‌بینند ولی در ایران جی‌پرو با اینکه خیلی دیرتر از حریف وارد بازار شده و به نوعی در کشور ما تازه وارد است، ولی قیمتی به نسبت مناسب‌تر دارد و رقم 1700000 تومان، آن هم با گارانتی اصلی را نشان می‌دهد. در مقابل وان تازه به مرز 2000000 تومان رسیده که برای گوشی که حدود 4 ماه است وارد بازار شده است کمی بالا به‌ نظر می‌رسد، ضمن اینکه قیمت این گوشی با گارانتی اصلی بین 2.200.000 تا 2.300.000 تومان است و رسما با این مبلغ سر به آسمان می‌ساید!

itccup5

به هرحال وقت‌های اضافه هم به پایان رسید و داور با سوت خود پایان بازی را اعلام کرد تا شما با توجه به هرآنچه در بازی رخ داد و با توجه به سلایق و علاقه خود، تیم برتر را انتخاب کنید تا ببینیم کدامیک را در فینال خواهیم دید.

[divide style=”2″]

تصمیم بگیرید، کدام گوشی برنده این رقابت شده و به مرحله نهایی ITCCup 2013 صعود خواهد کرد؟!

[box type=”info”][poll id=”16″][/box]

اگر طرفدار سرسخت یک گوشی هستید و دوست دارید قدرت آن را برای طرفداران دیگری با زبان خود شرح دهید، حتما وارد تاپیک کل کل طرفداران اپتیموس جی پرو و اچ‌تی‌سی وان شوید و نظرات خودتان را بیان کنید.

[divide style=”3″]

برنامه کامل مسابقات را از اینجا می‌توانید مشاهده کنید!

232 در مورد “فیل و فنجون! (مقایسه اچ‌تی‌سی وان و اپتیموس جی پرو)”

  1. اخهه تو همه بنچمارک ها جی برو برتر بوده و قیمت کم تری هم نسبت به وان داره بعد مردم میگن وان برندس …واقعا باریکلا …..فقط جی برو

  2. واقعا چطور دلتون میاد جایزه رو از ال جی بگیرین ولی به اچ تی سی رای بدین همین شرکت اچ تی سی که اینقدر بعضی ها ازش طرفداری می کنن کرده یه بار مثل ال جی همچین مسابقه هایی برگزار کنه واقعا برای کسانیکه تو این مسابقه به اچ تی سی رای دادن و توقع برنده شدن گوشی ال جی رو دارن متاسفم

  3. ویدئوی مقایسه کیفیت صدای وان – اس 4 – جی پرو
    http://fs2.filegir.com/alirez_sos/Smartphone_Speaker_Test__LG_Optimus_G_Pro_vs_Samsung_Galaxy_S4_vs_HTC_One%21_%5Btag46%5D.webm
    فکر کنم جی پرو سرما خورده صداش در نمیاد

    اینم ویدئو مقایسه صفحه نمایش وان و جی پرو و اس 4 زیر نور آفتاب
    http://fs2.filegir.com/alirez_sos/Samsung_Galaxy_S4_vs_HTC_One_vs_LG_Optimus_G_Pro_Direct_Sunlight_Test_%5Btag46%5D.webm
    جی پرو و اس4 در این زمینه زمین را ترک کردند و برای همیشه از بازی خدافظی کردند

    1. داداش چه حجم هایی دارند این ویدئو ها
      خودت نمیتونستی کم حجم ترشو بذاری
      مگه با این سرعت وحجم اینترنت میشه فیلم نگاه کردم
      تاره ما که سرعتمون بالای مینالیم وای به حال دیگران

    1. ببین من بگم روزه تو میگی شبه !!!
      اینا مقایسه هم داره نگاه کنی میبینی تو عکسا لینک سایتای مختلف رو زده !!!!

  4. اونایی که هی آپدیت شدن وان به اندروید 4.3 با سنس رو زیر سوال میبرن !!!!!
    این لینک خبر و تغییرات از سایت HTC Hub به همراه ویدئو !!!

    http://www.hubfr.com/en/slider1/video-htc-one-nouveautes-mise-a-jour-android-4-3/

    اینم اسکرین شات از گوشی یه بنده خدا !!!!
    http://www.hubfr.com/wp-content/uploads/2013/08/HTC-One-Android-4.3.jpg

    دیگه حرفی نباشه !!!!
    وان هم برنده این رقابت شد !!!
    حق به حقدار رسید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH